Mja, bij de PC versie is het allemaal sterk afhankelijk van de gebruikte hardware. Aangezien de architectuur van de PS3 anders is moeten ze toch de boel porten en optimaliseren. Ze hebben heus geen 1,5 jaar nodig gehad, maar de port had veel slechter gekund zoals een Splinter Cell Double Agent.
Ik heb hem nu ook !!!! 1e indruk , wat een zware doos. *Snel aangesloten gesloten op mijn Samsung en de HDMI werkt perfect.
Weet je nu nog niet hoe zo'n ding er uit ziet. Foto's komen pas morgen , moet eerst een grote verhuizing houden in mijn audio/tv meubel.
1 game gekocht namelijk Resistance. Het beeld ziet er heel goed uit via HDMI. Morgen 1รก2 Blu-ray's kopen want HD-DVD's zijn hier heel moeilijk te krijgen.
Ik gaat hem alweer verkopen.. toch geen leuke games voor mij in het verschiet.. en als forza2 uit is dalijk staat die al helemaal stof te happen dus als iemand intresse heb PM me
ja he.. maarja F1 heeft me niet lang kunnen boeien, demo van gthd kwam me na een tijdje spelen ook me neus uit, en online kon me ook niet boeien, dus heb hem verkocht en zit weer lekker achter me 360 die het vanaf de launch nog steeds doet en zonder krassen afkloppen
Wat ik niet snap is dat jullie allemaal een 2e exemplaar hebben gekregen ,terwijl ik nog wacht die van mij .........