50,- voor de headset en de kabels. Bij de 360 krijg je de Componentkabels er tenminste nog bij, zodat je gelijk in HD kan gamen zodra je thuiskomt.
Ik heb er ook net één gehaald bij de MM in Alphen + Resistance. Er stonden er nog een stuk of vijftien schat ik zo, dus nog zat. Op zich was ik nooit van plan geweest om hem te halen, maar ik heb helaas een gat in mijn hand
Dat zal best, maar zullen we de PS3 bezitters vandaag even laten genieten van deze dag in plaats van constant te zitten klagen over de prijs, accessoires etc. etc.? @Benny Ben benieuwd
Als je op de 360 van alles wil genieten ben je ook €600+ kwijt, de 360 geeft je alleen de keus. Ik ben al dat gezeik zo zat!
Ja laat eens ff dat ding zien dan! Dat hij duur is enz weten we nou wel.. voor de gelukkigen onder ons die wel het geld ervoor hebben... veel plezier!
Hier komen de foto's (niet al te scherp, met telefoon gemaakt) Ik had een half uur voor openingstijd van Dynabyte m'n eigen private launch.. (omdat ik die kerel ken die er werkt) , ff 780 euro neergelegd en kwam thuis met dit: Alles uit de tas: Even in de doos gluren Dit kwam (o.a) uit de doos: Daar is ie dan, netjes in het folie: Tijd om hem te unwrappen: Daar staat ie dan: :b: Als jullie nog foto's van iets willen hebben : let me know!
Erg nice Maar toch wel groot En hoe zit het met het geluid dat ie maakt? Zachter dan de 360? (moet haast wel )
Wow! Nice pics dude! Games die gesealed zijn, oh wat heerlijk is dat Maar goed geef je PS3 een schone/goede plek want anders zit ie binnen no time alweer onder de vuil Resistance: Fall of Men & Motorstorm.
Het is wel zo'n machine waar je met je vette vingers vanaf moet blijven Damn wat glimt dat ding nog mooi Is er al iets bekend over 1e prijsdaling?
Mijn moeder woont heel toevallig in Lelystad (Zeelaan) Benny dus heb je geen bezwaar tegen een bezoekje dit weekend? Nog niet helaas, maar eenmaal mijn HD TV hier staat (mei/juni) zal ik voor de PS3 gaan
Ben toch wel erg onder de indruk van die Ps3 hoor, heb het id dat Sony het weer flikt en binnen een jaar weer marktleider is zodra er wat prijsdalingen komen. Vond het tot voor kort niks dat ding maar weet nu toch wel bijna zeker dat met kerst hier 1 staat, als ie uiteraard wat goedkoper is