Ehm... Ik kan em voor je redeemen en dan zeggen wat ie doet? Maar dan heb je er zelf uiteraard niks meer aan. Al heb ik het vermoeden dat de code al lang door iemand anders geredeemed zal zijn.
Oeh, toppie. Free inFamous 2 stuff. Met de code krijg je de volgende dingen: Bijna klaar met inFamous 1. Wilde eigenlijk even wachten met deze, maar het begint toch wel te kriebelen. Hoewel de punten die het krijgt me wel wat tegenvallen. Meer zesjes en zevens dan ik verwacht had.
Nice, volgens mij is dit de Hero Edition content =). Ik heb inFamous 2 een beetje gespeeld en ik moet zeggen dat het spel best goed is, als je dus van inFamous 1 hebt gehouden zal je hier zeker ook wel van houden!.
Is het rondklimmen verbeterd? Het werkte soms redelijk in inFamous 1, maar mijn god... meestal ook niet. Stomme Cole en zijn magnetische handen en voeten. Te weinig eigen controle over wat er gebeurt. Soms was je een half uur aan het worstelen om Cole over die ene richel te krijgen omdat hij zelf zich steeds vastgreep aan die paal wat 3 meter verderop stond.
kan ik mij ook aan ergeren, ben ook bijna klaar met de 1ste en kan haast niet wachten om de 2de erin te schuiven.
....ik zie net dat ie in de store gratis (voor Plus members natuurlijk) te spelen is (deze maand dan). Staat er blijkbaar al vanaf de 8ste erop, is me nooit opgevallen! Had de demo al wel gedownload, dus dacht dat het gewoon wat extra content was...
infamous 2 is zeker een vet spel al hoewel ik deel 1 niet heb gespeeld. heb gisteren een ps3 gekocht met infamous 2 erbij. enige wat ik moet wel zeggen dat de spellen op x360 beter uit zien dan op ps3. een spel van 2 jaar geleden op xbox ziet er nog beter uit dan de nieuwste bv infamous2 dan op ps3.
Dan moet je god of war 3 ff kopen of uncharted 2. Infamous is ook een open world game waar heel veel in gebeurd (gooien met auto's explosies etc) wat tenkoste gaat van de rekenkracht voor graphics.
Dat wou ik dus ook net zeggen. Niet een oud spel, open world zelfs, als standaard voor de PS3 nemen. God of War 3, Uncharted 2, Metal Gear Solid 4; speel die eerst maar eens voordat je de PS3 'afschrijft'.
Inderdaad, Infamous 2 is een open wereld en dus niet het mooiste van het mooiste. Uncharted 2 , Killzone 3 , God of War 3 zijn veel mooier
heb killzone 3 trouwens ook maar het komt qua graphics niet eens beetje in de buurt van gears of war 1, laat staan 2 of 3. Ik schrijf de Ps3 zeker niet af, er zijn wel veel dingen op ps3 dat op xbox niet zijn. Ps3 wou ik altijd al hebben. ik zal god of war binnenkort nog halen.