1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] inFamous 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2010.

1. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nooit waarom iedereen GoW zo mooi vind. Ik vind het graphische deel van spellen nooit zo veel uitmaken, wat belangerijker is als het gaat om hoe een spel eruit ziet is de style en omgevingen.
    Wat maakt het uit als het ene spel net ietsjes scherper eruit ziet dan het andere, dat merk je toch niet in de gameplay.
    Ik vind UC 2 mooier uit zien dan bijv. KZ 3 omdat de omgevingen veel mooier en indrukwekkender zijn. En GoW vind ik al helemaal lelijk en inspiratieloze gebieden hebben.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Sony, of beter gezegd Suckerpunch, hebben toch voordeel gehaald bij de outage. Ik had anders nooit Infamous gekocht en gespeeld. En nu heb ik zelfs besloten mijn backlog te laten voor wat die is en eerst Infamous 2 te gaan spelen. Infamous 2 dus ook gelijk besteld :)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat compenseert inderdaad die 7.000.000 gebruikers en miljoenen aan PSN store omzet die ze kwijt geraakt zijn wel:+

Misschien dat ik hem ook maar haal, ik wilwat nieuws spelen maar er lijken alleen maar redelijke of matige games uit te komen op het momen

Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Infamous 2 stijgt daar toch flink bovenuit. GT's review scoort een dikke 9. En ik heb me prima vermaakt met het eerste deel. En in Augustus is het al weer tijd voor Deus Ex :)

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb de game binnen en net begonnen. Gelukkig veel minder kartels als bij de demo. NOg wel meer dan ik van de 360 gewend ben, maar passable. Cutscenes zien er goed uit.

Ben blij dat ze hetzelfde control scheme hebben aangehouden, want die vond ik bij het eerste deel echt perfect, zelfs met de ps3 controller.

Heb wel de indruk dat Cole sneller rent in deel 2 en daar moet ik ff aan wennen. Hij heeft nu ook de Amp die je gebruikt door [] (vierkantje) in te drukken. Dan verschijnt er aan de linkerkant in beeld een meterje met daarboven de knop driehoekje, waar staat die meter en die knop voor ??

Verder cool dat ik verder kon met mijn save van deel 1 , ik ga uiteraard weer voor goed. Heb er weer zin in!

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Van wat ik me van de demo kan herinneren vul je die meter door wat rake klappen uit te delen en kun je dan met driehoekje een dikke special doen

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ok, thanks.

Wel ff wennen weer dat Cole niet meer zo'n powerhouse is :) Minder vind ik wel dat de range van de standaard bolt attack een stuk kleiner is geworden en dat je die ook niet meer kunt doen als je energy meter leeg is. In 1 had je die unlimited. Ik kan nu zelfs can hoge daken op straat somes mobs gewoon niet raken. Ik hoop dat dat met upgrades anders wordt.

Ook gaar dat als je target (L1) Cole nu of helemaal links in beeld staat of helemaal rechts, afhankelijk van wat je kiest. In deel 1 was dat beter, Cole in het midden en alleen verandering over linker- of rechterschouder kijken ...

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Toch wel weer een lekkere game hoor. Ff wennen dat je verschillende versies van een power hebt, maar ik gebruik eigenlijk altijd de power met het hoogste level.

Enemies zijn wel leuk, wat verschrikkelijker. Die ravanger raak je alleen met grenades, niet met je bolt. Ook zijn de missies tot nu toe stukken gevarieerder .... de mini missions (blue icons) zijn ook een leuke toevoeging. Vind de stad zelf wel wat minder, veel meer laagbouw, maar wellicht dat dat op het tweede eiland veranderd.

Echt een lekkere free roam game ...

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ziet er veelbelovend uit.

10. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag infamous 2 uitgespeeld heb gekozen voor de goede kant nu eerst de 1e infamous uitspelen voor de slechte kant daarna weer deel 2 spelen met de slechte kant

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

De GT review geeft ook ene goed beeld. EN de game is inderdaad goed. Wat het zo goed maakt imho is dat het zo lekker weg speelt en je blijft trekken. Dat is natuurlijk waar elke game omdraait en dat doet Infamous (2) erg goed.
    Zeker ook op mijn lijstje van betere games van de afgelopen jaren!

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit nu op het tweede, flooded Islands en dat vind ik kwa Klim werk enzo wel wat minder, maar de missions blijven leuk...

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net uitgespeeld. Good ending. Damn, eindelijk weer eens een game met een fantastische finale, end game, ipv een frustrerende overmacht zonder betekenis. De laatste missies die leiden naar het einde zijn gewoon episch. Wat een heerlijke game. Fantastische actie, leuke missions, leuk en boeiend verhaal en goed gebracht. Ik hoop dat er nog een derde deel komt!! Ik houd SuckerPunch in de gaten :)

14. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gakkie hoe lang deed je erover om het uit te spelen ?
    ik ben nog steeds mee bezig alhoewel ik hem niet zo vaak speel

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk dat ik er zon 30 uur over heb gedaan. Dat zijn dan alle Side missions en main missions en alle shares en drops verzameld...

16. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag met bad karma uitgespeeld had al als goed uitgespeeld nu alle krachten vrijspelen had hem ook op moeilijk uitgespeeld maar kreeg niet de trofee

17. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog 1 had de game eerst op goed uitgespeeld op medium daarna wilde ik slecht gaan doen, dan vraagt de game op een gegeven moment wil je over schakelen naar Hard dus ik deed ja uitspelen krijg ik die trophy niet. Nu vanf het BEGIN op hard gedaan:thumbs:

18. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 keer heb je het wel gezien met de game denk ik.

Vind deel 1 eigenlijk qua verhaal en einde wel beter dan deel 2 bij deel 1 had ik echt zo'n idee van kom maar op met deel 2, maar nu vond ik het een beetje anti climax, hij zal nog wel leven maar gewoon alles bij elkaar vond ik deel 1 beter

Laatst bewerkt: 18 jul 2011
  19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind deel 2 uiteindelijk beter dan het eerste deel. Ze hebben gewoon de mindere punten uit het eerste deel verbetert. Met name de herhalingen van missions was erg veel in deel 1 en deel 2 doet dat nauwelijks. Ook vind ik het verhaal beter en beter vertelt in deel 2. Wel moet je daar het verhaal van deel 1 bij in je achterhoofd hebben, maar dat wordt in het begin van deel 2 kort vertelt ... Een van de leukste spellen van de laatste jaren en zeker een van de grootste verrassingen ook, imho ...

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Deel 2 overgekocht van Gakkie.

Erg leuk tot nu toe. Het is meer van hetzelfde maar wel mooier en gevarieerderder.

Nieuwe stad is ook erg sfeervol en het hele spel heeft ondanks de serieuze stemming toch een mooie kleurrijke look.

Enige wat ik niet snap is waarom het omleggen van straatmuzikanten geen Good karma opleverd?

Deel Deze Pagina