1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] inFamous

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 apr 2009.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben er net aan begonnen en tot nu toe vind ik em wel leuk. Maar je kunt ook stunts doen of zoiets? Wat zijn stunts?

En hoe doe ik een melee finisher? Handig geen manual :)

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ook nergens in de menu's?

3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Als je op start drukt zie je onderaan een stunt staan: 1 of 21 met uitleg. Voer die uit en dan komt de volgende er te staan.

Melee finisher is een vijand afmaken na 5 klappen of meer achter elkaar.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zag wel stunt staan, en melee finisher, maar geen uitleg, maar heb al een pagina gevonden met alle stunts...

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als je hulp nodig hebt met bepaalde stunts is dit filmpje ook wel handig:

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Alleen speelt die gast wel als bad guy en ik natuurlijk als good guy :)

Vermaak me nog met wat side missions en zoeken naar shards en dead beat, maar denk dat dat later wel eentonig gaat worden ...

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er zijn geen verschillen, behalve dat het met de good guy allemaal gemakkelijker is te halen. ;)

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb gisteravond het spel eindelijk geinstalleerd. Ik ga 'em straks uitproberen en ik heb er zin in! :D

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Uitgespeeld :) Tof einde en ben benieuwd naar Infamous 2. Heb verder alles gedaan wat mogelijk is, behalve dat ik nog 13 shards mis, maar heb echt geen zin meer om daar met een guide naar te gaan zoeken...

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben net aanbeland op het tweede eiland. Het doet me af en toe denken aan Crackdown, maar dan een betere uitvoering. Springen en klimmen gaat erg lekker. Er zit wel behoorlijk wat herhaling in, zoals een paar maal dezelfde sidemissions en ook de sewer sections, maar nog niet echt vervelend. Introductie van de powers gaat ook lekker.

En heerlijk gewoon spelen, missietjes doen, baddies killen, zonder collectibles ofzo in mijn achterhoofd. Trophies boeien me echt nul komma nul, met achievements wil ik nog wel eens rekening houden. En ik moet zeggen dit speelt veel lekkerder zo :)

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ook vandaag mee begonnen en moet ook zeggen dat ik best leuk vind tot nu toe terwijl ik de demo destijds niet echt boeiend vond en het spel daarom ook nooit gekocht heb. Klimmen vind ik tot nu toe niet erg lekker werken (geen idee of je daar later in het spel beter in wordt). Vind het niet altijd geheel logisch waar Cole zich vast pakt en waar niet.

Heeft een wounded kill bij een bad guy trouwens negatief karma als gevolg?

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Klimmen werkt juist fantastisch. Cole werkt als een soort magneet waardoor je min of meer aan de randjes, balken, etc wordt vast geplakt, Het is heerlijk hoe je over de daken kunt etc, dat blijft het hele spel hetzelfde. Misschien moet je er even aan wennen.

En volgens mij levert dat idd bad karma op. Net zoals het killen van innocents tijdens gevechten (wat af en toe onontkombaar is met alle ontploffingen etc. Verder is het spel behoorlijk vergevingsgezind, waardoor het lekker weg speelt. Bijvoorbeeld als je 4 poppetjes moet redden en er gaat er eentje dood, dan kun je nog steeds de missie halen...

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, killen van baddies levert geen bad karma op.
    Ik heb ze zo goed als allemaal gekilled en ben een volle-meter hero.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ook niet als ze down zijn ? Ik probeer ze dan allemaal te capturen ...

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook niet als ze down zijn.:thumbs:

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben nu aanbeland op het derde eiland. De side missions beginnen wel erg repetitief te worden. De moeilijkheidsgraad gaat ook wel eens stuk omhoog op het derde eiland, de enemies doen veel damage allemaal. Maar het blijft tot nu toe erg leuk, vooral het klauetern en vliegen enzo. Al met al eeb leuke game met iets verslavends...

Deel 2 ga ik zeker ook nog eens doen!

17. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Vond de enemies juist steeds makkelijker worden ;) Qua side-missions heb je natuurlijk helemaal gelijk, zo repetitief als de pest, maar toch blijf je spelen idd. Zal zeker deel 2 eens oppikken voor een leuk prijsje.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gisteren gestopt op het derde eiland. Ik haal de laatste uplink run niet, de tijd is echt veeeeeeeel te kort, geen idee wat de route moet zijn. Ik haald e2e amper en de derde kom ik niet eens in de buurt...

19. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ik neem aan dat je de kabels gebruikt om te gliden? Wat daarbij goed werkt is op het laatste moment springen en dan gliden in de lucht naar de volgende kabel/hoog gebouw.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik mis nog 1 a 2 side missions in het Historic district. Die verschijnen maar niet en ik ben bij de laatste story missie aanbeland. NU vind ik wel guides over de side missions, maar geen map met waar die moet starten. NU kan het zijn dat ik eeen missing package mission miss, of een questgiver is gewond ofzo. Ik loop al een uur het niet veroverde gebied en daarbuiten rond, maar niks ...

EDIT:
    uitgespeeld! En toch alle side missions gedaan, alleen zie je dat pas als je de end fight hebt gedaan. Grrrrrrr!
    En wat een k*t gevecht die endbase, duurt eeuwen, kreeg er gewoon kramp van. Gelukkig zaten er wel twee checkpointmomenten in ...

En ik zat niet helemaal op te letten tijdens het eind filmpje... kan iemand mij het eind (verhaal) nog ff spoileren ?

Deel 2 ga ik zeker nog eens spelen ...

Laatst bewerkt: 23 jun 2011

Deel Deze Pagina