1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] inFamous

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 apr 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Saai......saai? Jullie zijn niet goed zeg ;)

Non stop actie, hoe is dat ooit saai?

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Sweet. mijn infamous is gisteravond al verzonden van Blahdvd.com. Heb inmiddels ook al de key binnengekregen voor Uncharted 2 beta. \o/

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Morgen begin ik met deze game. Weinig gegamed de laatste tijd, maar deze ga ik zeker uitspelen. Enorm veel gevoel voor details, enorme goede physics, gameplay dik in orde, mooi vertelt,...en ga zo maar door. Heb de laatste tijd alleen killzone 2 en re5 gespeeld, en die laatste is me dik tegengevallen. En voor de rest komt er nu niet veel uit, dus infamous, come on!:)

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Net besteld bij Bart Smit...en dit staat trouwens bij de info over de game daar...nou is mijn vraag..heb ik straks die code dan gewoon erbij? Zo niet..wtf bedoelen ze met 'schrijf nu in' .....waar?

Schrijf nu in en ontvang bij uw bestelling een code die toegang geeft tot de demo van Uncharted 2 bij uw bestelling! De demo is beschikbaar van 2 t/m 28 juni 2009

5. steeze

steeze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op sommige sites in het buitenland kan je de BETA niet meer bemachtigen. Ik wil Infamous morgen kopen bij Bart Smit. Maar ik ga denk ik eerst de winkel bellen, en vragen of ik die BETA voucher er nog bij krijg. Als dat niet mogelijk is, wacht ik nog even met Infamous en ga ik UFC kopen.

Die Uncharted Beta kan je ook op eBay kopen.

6. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beta was officieel alleen voor EU pre-orders, dus ik zou er niet op rekenen iig.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zal het vanzelf wel zien, het stond er wel op de site van BS. Hoe dan ook, ik heb er straks weer een toppertje bij. heb me zeeeeeeeeer goed vermaakt met de demo, heb de demo wel 2x uitgespeeld...en dat gebeurd bij mij eigenlijk nooit. Hopelijk morgen of overmorgen binnen.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al spijt dat ik ufc gekocht heb,anders ging ik deze halen.

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk zo een patch voor de Engelse taaloptie, maar waarom geven ze niet INGAME de optie om de taal te wijzigen... Nu moet je eerst de taal van de PS3 op Engels zetten voordat de Engelse taal wordt geactiveerd... Het loont wel de moeite (Engels klinkt VEEL beter dan Nederlands), maar waarom moet het nou via zo een omweg? :mad:

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom zou je uberhaupt je PS3 op NL willen hebben staan? Of moet je dit elke keer doen als je de game gaat spelen ofzo?

11. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt eh, ik vindt het echt vreselijk consoles in nederlands of windows, games. bah

12. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game inmiddels ook gekocht ( special edition) en vind het echt een super toffe game! Het hele sfeertje in de game en de actie/gameplay etc zijn echt goed uitgewerkt.

Het valt me wel op dat er tot nu toe weinig animo voor deze game is in dit topic, op zich zonde want vind de game persoonlijk erg origineel en tof! Misschien kom het wel doordat prototype er ook aan zit te komen.

Prototype gaat denk ik ook erg tof worden dus heb besloten om ipv te kiezen tussen infamous en protoype beide games maar aan te schaffen :) (Mits protoype de grond ingeboord gaat worden qua reviews) ;)
    Beide games lijken wel wat op elkaar(grote open wereld, super powers), maar toch denk ik dat ze totaal anders gaan spelen en zullen "aanvoelen".
    Game On!

13. ripley

ripley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na de demo dacht ik van nou nee 8)
    heb hem toch maar gekocht en moet zeggen is een prima game en zeer verslavend }:]}:]

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Wat een top spel is dit. Had niet echt hoge verwachtingen, maar het spel laat je niet meer los.

15. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Ben 4 uurtjes onderweg: tot nu toe een topgame en erg vermakelijk :)

Al kunnen die Reapers wel erg goed mikken met hun guns ;)

16. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja echt he, die gasten raken je altijd wel, ook als je vrij ver weg bent. Maar wel dope game, Ben alleen wel benieuwd wanneer je die messen krijgt van die code die bij de se zaten

17. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ja ik begrijp ook nog niet helemaal hoe ik dat extra wapen van die LE Edition krijg...

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha, daar zat ik ook ff mee :p Ik heb ook de SE en via een menu die code ingevoerd, maar niks in de game... Als je naar de Playstation store gaat heb je rechtsbovenin een icoontje met je aankoop geschiedenis. Als je dan de Infamous content download & installeert dan zul je zien dat je deze nieuwe aanval kunt kopen :) Het is geen geweldige aanval, maar wel weer leuk om er een extra te hebben :)

19. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Zat te twijfelen tussen LE en gewone versie.....het is de gewone versie gebleven, ben blij dat die extra aanval niet veel bijzonders is;)

Ben volop bezig die schroot stukken te vinden, hoe meer electra hoe beter :)

20. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    had hem besteld bij blahdvd.com maar nog altijd niet ontvangen. :x

Deel Deze Pagina