Geweldige game, en ik zit nog maar in het begin. Ik vond het ook erg tof hoe de game begon, zonder spoilers....gewoon lekker dramatisch zeg maar. Alleen valt mij iets op..en dit heb ik nooit in andere games. Waar is de bas? (geluid) wanneer ik opspelende muziek hoor dan hoor ik de bas behoorlijk daarin. Maar wanneer ik mijn krachten gebruik en autos opblaas..dan klinken die explosies nergens naar..je hoort niks....de bas staat nu zo hoog..dat bij andere games je echt uit de kamer geblazen zou worden. Ik vind de geluiden echt blikkerig klinken....raar hoor. Ik heb DTS en Dolby Digital geprobeerd allebei. 5.1 surround set van Logitech.
Ik heb de game vanmiddag ook gehaald (special edition) bij E-plaza. Echter, bij E-plaza zeiden ze dat er een betakey voor Uncharted 2 bij zou zitten, kan hem echter nergens vinden.
Ik hoorde dat dat de meeste beta keys al weg zijn,ik krijg de special edition van infamous volgende week binnen,geruild tegen damnation.
Topgame hoor, de cutscenes zijn heel cool gemaakt en hoe het verhaal ontrafeld is zeer tof. Ben ook steeds benieuwd hoe bepaalde dingen in elkaar steken. Erg tof. Deze game zal lastig zijn om neer te leggen, hehe.
Ik zo op een zo een wijf richten zij zo "niet schieten in ben maar een hoertje" ( Of iets in die richting) Wij hebben ons kapot gelachen
`Heb deze nog niet uitgespeeld, maar: Infamous 2. Sony is lekker bezig de laatste tijd. Killzone 3, LBP 2 en Infamous 2 allemaal dus binnen een korte tijd aangekondigd
Ik ben nog veel te kort bezig om er iets nuttigs over te kunnen zeggen. Enige wat ik kan zeggen is dat ie tot nu toe iig wel lekker weg speelt. Het klimmen ed is gewoon functioneel. Vind het niet echt geweldig, maar goed, er is ook niet veel mis mee. Verhaal verwacht ik niet veel van. Wel geinige comicbook stijl, maar ik denk niet dat het al te diepgaand zal worden. Wel jammer dat je (zo denk ik iig dat het is) niet je evil én good powers kunt upgraden. Evil powers zien er veel leuker uit om te gebruiken, maar ik ben veel te soft en speel dus weer eens als de good guy. Kan niet wachten totdat ik al mijn powers heb (het sneller sliden over kabels, soort hover mode enz.)
Heb me PS3 nu 2maanden en toen ik m kocht haalde ik deze erbij en vond het echt een toffe game, leuk verhaal er omheen. Wat ik erg sterk vond aan het spel was dat je met de upgrades van je powers je zelf ook echt sterker voelde worden! Kan niet wachtten op deel 2 want ja wie is: Spoiler The Beast
Leuke game, al was ik wel snel afgeleid helaas. Ik had iets meer interactiviteit met de omgeving verwacht. Kleine, subtiele dingetjes eigenlijk. En ik vond het jammer dat je karakter niet gewoon kan wandelen, in loop-tempo zeg maar. Voor de rest, goeie game. In ieder geval stukken beter dan Prototype, wat een sof was dat zeg.
Prototype was awesome. Hoewel inFamous ook zeker leuk is, vind ik toch Prototype een stuk beter/vermakelijker.
Ik vond Infamous wel beter dan Prototype, heb Prototype met plezier gespeeld maar de chaos die op het scherm knalde was ik al gauw maar de standaard knoppen aan het bashen en rammen voor het vaderland dat vond ik jammer bij Protoype, de ongecontroleerde chaos!