1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] inFamous

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 apr 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Microsoft begint achter te liggen met grote aankondigingen. :+

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ziet er tof uit, Europese stad? Bouwstijl ziet er redelijk Europees uit :+. En geen Cole meer als hoofdpersonage?

3. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    Le-zen.

4. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Stad is gebaseerd op New Orleans, vindt de nieuwe stijl van Cole niet echt super... hoop dat er een reden voor is

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ben weer eens verder gegaan en begin er iets meer in te komen (al is Prototype nog steeds vetter).
    Wel is de game niet echt... goed afgewerkt. Animaties ed. zien er niet goed uit en soms kom je nog glitches tegen. Zoals.

Ook toen ik een shockwave gebruikte honderden meters de lucht ingegooid. 8)
    Politie/het gewone volk kan ook nogal in de weg lopen. ipv van het gevaar weg te vluchten rennen ze er direct naar toe zodat ze mij in de weg lopen en ik dus uiteindelijk door de slechta ai het loodje leg. :mad:

Ach, inFamous 2 zal dat allemaal wel verbeteren.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Vond niks storends aan de animaties en die glitches nooit gezien.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie die glitches dus wel. :+ Ook eentje waar ik op een watertoren zo een Tar dingetje kapot gemaakt had en door de ontploffing van dat ding 5 minuten op dezelfde plek door de lucht bleef tuimelen.

De animaties zijn niet echt storend, maar het viel me gewoon even op. De animaties van Cole zijn wel in orde btw, ik doel dus op de NPC mannetjes. (mja, als je Cole van dichtbij ziet praten is het ook best lachwekkend. Net een robot hoe zijn mond beweegt)

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Maar Prototype beter dan InFamous? Echt niet. Zeker niet qua gameplay. De krachten in Prototype slaan nergens op in verhouding met wat je moet doen in de game. Dat is hier heerlijk in balans. Echt een topgame! Ik heb zelf ook nooit last gehad van glitches of iets dergelijks. Gewoon even doorzetten, de game is het waard!

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoef niet door te zetten omdat ik er geen seconde aan heb gedacht om ermee te kappen. :cool: Het is op zich ook een toppertje, maar ondanks dat had ik gewoon (nog) meer plezier met Prototype.

De betere game is niet altijd de leukere game. ;)

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ben dit spel helemaal vergeten joh. Vond de demo een paar maanden geleden erg leuk en wilde toen de game kopen. Maar dat is er helemaal bij in geschoten.
    *Peter gaat op zoek*

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kun je als je de game hebt uitgespeeld nog verder gaan met het verzamelen van Blast Shards etc en het doen van Side Missions? Of moet dat allemaal voor het einde gebeuren?
    Ik zit geloof ik bij de laatste missie (of iig een van de laatste), dus ik wil dat wel even weten.

Gisteren btw met mijn stomme kop op een spoiler geklikt over inFamous. Bleek het over dé twist te gaan die ik nog niet heb gehad...:F: Mooie manier om het verhaal voor mezelf te verpesten. :+

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik twijfel nog maar een jaartje ofzo over deze game, schiet ook niet op :+

13. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja na de eindmissie kun je gewoon verder gaan met verzamelen en side missions!!

Het is idd moeilijk om niet te klikken op spoilers he :)

14. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je 1 ding zeggen om het makkelijker te maken voor je : DOEN !!!!!!;)
    Je gaat geen spijt krijgen

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Normaal kan ik me altijd wel inhouden, maar ik ben al zo ver in de game dat ik dacht 'ach, het zal vast gaan over dat stukje X wat ik al heb gehad. Eens zien wat hij ervan zegt'. Niet al te slim, maar ja. :p Het is nog niet *helemaal* verpest, want ik ben dan wel benieuwd hoe het precies zit.

Wel mooi dat je verder kunt gaan, want er zijn 3 side-missions die nu nog niet willen verschijnen in het laatste gebied. (misschien hoort dat zo, maar ik durfde het risico niet te nemen om verder te gaan)

Als ik de game heb uitgespeeld dan ook maar eens de gehele bevolking uitmoorden zodat ik ook een beetje met de evil powers kan spelen. }:] (als dat mogelijk is)

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon een 2e keer gaan spelen. Je rushed vanzelf wel wat sneller door de game heen.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is de game op Hard veel moeilijker dan Normal? Dan doe ik dat misschien; een 2e run op Hard maar dan deze keer alles evil doen.

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb hem meteen gespeeld op hard, maar het was niet echt moeilijk. Af en toe wat lastige stukjes maar verder te doen ;).

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien wordt het zelfs gemakkelijker dan Normal omdat ik nu niet meer hoef te mikken. :+ Ik ben dan immers evil, dus onschuldige slachtoffer maken niks meer uit. }:]

Ik kijk wel hoe ver ik kom. Zó graag hoef ik die trophies ook weer niet, dus als ik vast kom te zitten... pech gehad. Heb de game toch al eens uitgespeeld.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vanmiddag maar eens uitgespeeld na hem een jaar in de kast te hebben laten liggen. Moest uiteindelijk nog maar twee missies. Moeilijk was de game zeker niet (normal), maar bijzonder vermakelijk. Heb alleen totaal geen zin om nog stunts te doen en drops en orbs (of hoe die dingen in InFamous ook heten mogen) te gaan zoeken. Wel alle gebieden 100% gehaald.

Deel Deze Pagina