1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] inFamous

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 apr 2009.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Yeah, ga deze game met iemand ruilen tegen Dragon Age (die mij niet kan bekoren). Vind de demo van inFamous erg tof!

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Bump! Yeah, hij is binnen! Vette game zeg. Begin is ook gewoon vet, lekkere actie. Door die missie waar je probeert te ontsnappen uit de stad zo goed te doen, is mijn moeilijkheidsgraad verhoogd naar 'Hard' :)

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik zit nu in historic district, maar ik heb nog twee kleine gebiedjes in warden district die niet bevrijd zijn. Moet ik die bevrijden via zo'n random missie die je soms tegenkomt ofzo? (bijvoorbeeld zo'n pakketje vinden)? En zo ja is er een manier hoe je die missie opstart, zodat ik niet kansloos ga rondlopen in afwachting van zo'n random missie...

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    What the fuck is er ineens aan de hand met mijn inFamous game? Heb besloten een tweede playthruogh te beginnen en moest de game opnieuw installeren omdat ik het ooit eens weg heb gegooid vanwege gebrek aan ruimte. En ineens blijkt mijn game in het Frans te zijn? Ik kan ook nergens een optie vinden om de game in Engels te zetten...mijn systeem staat wel gewoon op Engels...belachelijk dit.

Nevermind..het is de fucking language patch die ik nodig heb en dat kon nu dus niet met PSN eruit...

Laatst bewerkt: 6 mei 2011
  5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    .....ik vraag me af waarom ik deze game niet eerder gekocht heb. :F:
    Hij is goed!:)

Beetje lastig schieten, maar voor de rest is het een pareltje!

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Iets aan de game heeft me destijds tegengestaan waardoor ik hem niet gehaald heb. Had ik wel moeten doen... Wat een heerlijk spel zeg _O_ Dacht ff een half uurtje proberen, en vervolgens was ik vier uur verder. En dat is bijzonder voor mij tegenwoordig.

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ooit eens gekocht maar verkocht maar ik ben blij dat ik hem weer terug heb nu. Blijft een leuk spel al blijf ik het heel erg veel op Crackdown lijken.

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ah.. dat heb ik dus ook.

Spel ligt al een jaar in de kast omdat taal eerst op nederlands stond, waar ik me TE erg aan ergerde, en met op engels zetten kreeg ik ineens frans..

Moet ik ook maar eens gaan zoeken, baalde al zo erg omdat het me een coole game leek, maar ik vertik het om in het frans of nederlands te gaan spelen.

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Das wel raar.

Elke keer als ik de game opstart, moet ik als eerste de taal kiezen, en de eerste keus is Engels.

Dat scherm krijgen jullie niet?

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nooooohh, mijn oude saves werken niet met de download versie van inFamous. :'-(
    Gelukkig stond ik daar toch net op het punt om te beginnen aan een Hard/Evil playthrough.

Al zag ik geen optie om Hard te kiezen. :confused: Het...begon gewoon.

11. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Meteen aan het begin in de options de difficulty op hard zetten zou je de trophy op moeten leveren na het uitspelen.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ah, ok. Ik was bang dat dat al te laat zou zijn.
    Vreemd om helemaal geen hoofdmenu te hebben. :p

Ondanks dat ie mijn saves niet ziet, ziet ie het wel als dezelfde game, dus ook dezelfde trophy list. Ik hoef dus iig niet helemaal opnieuw te beginnen. :+ Ooit zal ik een platinum trophy halen!

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kan me niet herinneren dat de disc versie zo glitchy als deze was. Ik val door gebouwen, zak door de grond, bepaalde belangrijke dingen tijdens missies triggeren niet en nu krijg ik ook weer een lekkere vastloper. :confused:

14. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Nooit last van gehad met de disc versie inderdaad. Liep bij mij altijd soepel en nooit glitches .. :)

15. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ben nu ongeveer 10 uur onderweg, maar nog nergens last van gehad... Eén keer via een muurtje door de grond gezakt maar dat was het wel. Bizar.

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nog geen enkel probleem gehad tot nu toe.......

17. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Lol, kwam er pas net achter (zeg 14 uur spelende) dat ik me Xp ook aan andere shit dan powers kwijt kon :D Dus beter bestand tegen schade, sneller opladen etc... Mja, op me gemak er doorheen gefietst, dus echt nodig was het ook weer niet :p

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De game is ook gemakkelijker dan ik me kan herinneren. :+ En ik speel op Hard. De écht moeilijke missies moeten nog komen, maar ik dacht dat ik op Normal bv die missie op de trein (redelijk in het begin) best pittig vond. Op Hard geen enkele keer af gegaan.

Ik zit soms zelfs te checken of het echt wel op Hard staat. 8)

Wel vreemd dat ik van de achievement guide Trophy guide geen Blast Shard mag oppikken tijdens het verhaal/op Hard. Zorgen die er niet voor dat mijn levensbalkje groter wordt? Zit ik het mezelf nu niet onnodig moeilijk te maken? :p

19. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ja, maar dat is het nadeel van die trophyguide. Voor de trophies hebben ze gelijk want je zoekt je kapot als je eenmaal op zoek gaat. Maar voor het doorspelen heb je de energie wel nodig ja.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat ie dan zegt dat je met een map moet spelen waar je ze gelijk kunt afstrepen als je er een hebt. Beetje vreemd om juist bij de Hard playthrough te zeggen het niet te doen. :p
    Ik heb deze altijd openstaan op de laptopt als ik bezig ben (voor het geval ik er een per ongeluk oppik)

Mooi ook dat in de guide staat dat je op hard de good guy moet spelen, want dat is gemakkelijker. Uiteraard maak ik het me nog moeilijker door nu overal de Evil keuzes te maken. :+
    Ach, dat krijg ik als ik altijd pas naar guides ga kijken na de eerste playthrough. :p

Bevalt me tot nu toe wel moet ik zeggen, al die chaos die ik nu kan veroorzaken. Rondstrooien met granaten die zich daarna opsplitsen in (op dit moment) 3 andere. Hmm... :9
    Moet ik energie bijvullen en er is even niks in de buurt om me op te laden? Sla een random voorbijganger om en voer een Bio Leech uit. :cool:

Deel Deze Pagina