Zo heb de demo nu ook behoorlijk wat gespeeld en hierbij mijn mening. De demo is erg kort en dat is jammer, maar moet zeggen dat wat ik gezien en gespeeld heb fenomenaal is!
De graphics vind ik echt geweldig, de hoeveelheid aan details is ook verbluffend. Als je bijv op een gegeven moment die brug kapot schiet dan ontstaat er echt een zeer realistisch en onwijs mooi gemaakte stofwolk. De lichteffecten zijn ook ongekend goed. Aangezien de meeste mensen het met Gears of Wars 2 vergelijken moet ik toch zeggen dat KZ2 grafisch echt een stuk beter is.
Dan het geluid, ja wat moet je daar nog over zeggen. Subliem!!! Ik heb dus echt totaal geen last dat het geluid van de wapens zacht klinkt. Ook vind ik alles zeer realistisch klinken, de inslag van kogels, als je op zand loopt, metaal, van binnen naar buiten gaat etc alles heeft zijn uitwerking op het geluid dat je ervaart.
Als laatste moet ik ook zeggen dat ik onder de indruk ben van de AI, de beste die ik tot nu toe gezien heb in een shooter en ik heb veel shooters gespeeld.
Ik kan echt niet wachten tot de game uitkomt!
@ Alonso Over Resistance 2 was je super enthousiast, ik snap niet zo goed dat je over KZ2 wat "negatiever" klinkt. Persoonlijk vind ik KZ2 op elk gebied mooier, toffer en beter spelen. Ok minder snel, maar KZ2 is toch een ander soort shooter, er komt veel meer taktiek bij kijken.
Of ben je toch nog een beetje boos op Sony over hoe ze je behandeld hebben met je garantie en zit dat nog een beetje dwars dat dat meetelt in je objectiviteit
(Overigens ben ik het met je eens hoor dat de garantie van Sony @#@#$# is!
)
Klik om te vergroten...