Idd ja. Iemand werkt voor Consoleshop. Wel raar dat die nu al te koop is. Het is toch een grote release dan had ik wel verwacht dat er een embargo op zit.
Haha mn buurjongen gaat om 3 uur naar de Bart Smit, nog niks. Ik ga nu net om half 6 en veel exemplaren Begin is gewoon de trailer en de level van de demo.
Nah, weet je dat zeker? Als je even in naar je berichten geschiedenis kijkt, dan staat er in je laatste 20 posts alleen maar links naar consoleshop.nl Het zal mij verder een zorg zijn, maar doe nu niet alsof je neus bloed.
Inderdaad, steeds met link en al, maar goed... ik spread ook alleen maar my thoughts... OT: Wel jammer dat je nog niet online kan zeg, had er echt veel zin in :b:
/Mod Adverteren op XBW kan je via deze link doen, maar wat jij doet valt onder spam en dat wordt hier [faq]niet toegestaan[/faq]. Volgende keer kan je een sanctie verwachten - Pegas
SP is echt super tof. Je ziet echt dat ze overal veel aandacht aan besteed hebben. Veel actie en geen framedrops. Ben nu 2e level en die heb ik nog maar heel kort even gespeeld. De AI van de vijanden is echt briljant. Was op een gast aan het knallen en hij rent weg en komt opeens in me zijkant via een ander gangetje terwijl ik nog aan het herladen was. Nog nooit in een ander game gezien, normaal blijven ze schuilen of stil staan.
Servers zijn online.. Moet echt zeggen dat ze dat echt perfect gedaan hebben. Filteren op bijna alles........ Wou dat ze dat op deze manier bij Gears of war 2 hadden gedaan, had ik in de tussentijd, totdat deze game uitkwam Gears kunnen gamen... Ik zit wel met killzone tussen de 360 controller en de ps3 controller te switchen(online daar er in de singleplayer de motionsensor nodig hebt), kan maar moeilijk wennen aan de ps3 controller.. Bewegen hadden ze van mij wel soepeler kunnen maken, als je een klein tikje op je pookje geeft gebeurd er weinig tot niks... Maar verder echt een topgame online..........
Ik heb een Motorla, zo'n dubbele. Dus voor beide oren. Prachtig geluid, maar prijzig. Ik weet even niet welk type het is.