1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De nieuwe trailer van Killzone 2!!! (degene die tijdens de PS Day getoond is).
    Holy shit zeg! _O_ Wat ziet deze game er vet uit zeg!

[gt]33690[/gt]

Laatst bewerkt: 9 mei 2008
  2. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ze moesten niet zo stoer doen met die 1e trailers en zeggen dat het ingame was. Nu verwachtte ik zoveel. Ik wil niet zeggen dat het er slecht uitziet, integendeel het ziet er heel goed uit. Maar dat wow gevoel is wel weg. En de release dat van 28 feb 2009 stelt ook teleur.
    Ondanks dat kijk ik toch wel uit naar dit spel.

Laatst bewerkt: 9 mei 2008
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Killzone 2 E3 2005 (links) vs PS Day 2008 (rechts)

Vind de 2008 versie mooier (vooral goed te zien op de eerste 2 screens)(screen 4 vind ik overigens niet helemaal vergelijkbaar).

4. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk naar dit spel ontzetten uit om 2 redenen:De Graphics en de pure epische gevechten.Nog geen 1 next gen spel heeft mij dit gevoel kunnen geven,en ik verwacht dat Killzone 2 dit wel gaat lukken.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Valt moeilijk te vergelijken vind ik. Heel de belichting is anders , net zoals de omgeving die trouwens in de 2008 trailer een pak kaler is. Alleen de characters zijn echt vergelijkbaar en ik moet zeggen dat het verschil miniem is (alhoewel 2005 er nog iets beter uitziet).

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    die trailer van e3 was cgi. En in die vergelijking zijn die screens van die e3 trialer wel heel erg low res en compressed. Ik weet niet wie die vergelijking heeft gemaakt, maar die probeert zichzelf een beetje voor de gek te houden.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Op Gamersyde.com staat een HD cameraopname van Killzone 2 (PS Day vorig week). De game ziet er echt super uit! :thumbs: De Helghast is en blijft zo enorm tof!

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    WTF dat ziet er ziek uit :9 Maar zijn die beelden echt van 2005, hoe snel gaat de tijd tegenwoordig. Ik weet nog wel dat we die beelden al ziek mooi vonden :eek:

Zo even filmpje kijken als ik pauze heb

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat nieuw beeldmateriaal van Gametrailers:

[gt]34152[/gt]

[gt]34156[/gt]

SD materiaal
    [gt]34176[/gt]

SD materiaal
    [gt]34181[/gt]

SD materiaal
    [gt]34182[/gt]

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er waanzinnig uit! :eek: Zou mooi zijn als ze dit jaar een demo'tje op PSN zetten. :cool:

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De nieuwste screenshots:
    Dit waren iig de enige waarbij June in de bestandsnaam stond. O-)
    Hier staan ze iig allemaal

12. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    het begint steeds minder te worden. Misschien ligt het niet zozeer aan het spel, maar omdat er NU games uitkomen die er mooier of even mooi uitzien. Ik vind bijv mgs4 mooier dan dit spel.
    Nu moet dit spel wel uitblinken op gameplay vlak, want grafisch vind ik het niet zo meer.

13. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Grafisch vond ik Killzone ook niet uber hoor, maar de sfeer die er in die game hing vond ik wel wat hebben. Het zal echter wel eens tijd worden dat Sony haar eigen Gears of War heeft.

14. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang dat Guerilla(ofzo) het zwaar gaat krijgen.

De verwachting zijn zeeeeeeeeeeeeeeeer hoog(mede dankzij hunzelf en de oplichterij filmpjes van 2 jaar terug), en die gaan ze niet waarmaken.

De game lijkt wel steeds lelijker te worden, bovenstaande screens zijn echt normaal tegenwoordig.....al bijna ouderwets.

Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Killzone 2 kun je niet als Gears Of War zijn voor PS3. Killzone is echt een shooter zoals cod4 en andere. De game ziet er toch nog goed uit. Is ook de enige spel dat me interseert op PS3.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je naam doet anders vermoeden. ;)

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Volgens mij zijn die filmpjes al van 3 jaar geleden. Ze blijven maar uitstellen.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat nieuwe screens.

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb deeltje 1 nooit gespeeld, wel Killzone: Liberation veel gespeeld. Ben benieuwd in fps :)

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb geen enkel deel gespeeld, hoop binnenkort aan deel 1 te kunnen beginnen. :thumbs:
    Ben heel erg benieuwd, en hoop na het spelen van deel 1 ook wat meer in het verhaal te zitten. Dat miste ik bij MGS wel een beetje. :x

Deel Deze Pagina