1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat was mijn enige kritiek punt ook na het spelen bij een maat. Echter, nu heb ik sinds twee weken een PlayStation 3 en vind ik op sommige momenten de controller nog lekkerder in de hand liggen dat die dikke 360 controller. Een kwestie van wennen en aanpassen denk ik :cool:

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    En een kwestie van je handmaat :thumbs:

Ik heb grote handen en kan amper wennen aan de PS controller, mensen met kleinere handen zullen het andersom weer ervaren;

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb grote handen en ik heb nergens last van. Het enige vervelende van de ps3 controller is dat de sticks te makkelijk klikken. Soms klik ik dan per ongeluk en dan kan ik niet schieten omdat m´n ventje dan een hoek met zijn wapen maakt tot gevolg hebbende dat ik STERF :mad:

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin had ik er ook last van maar nu niet meer,nu ben ik beide controllers gewoon,dat is altijd even wennen natuurlijk,wat ook leuk is aan killzone is als je zo aan een wiel moet draaien dan moet je zo echt draaien met je controller,echt goed gedaan en de beelden zijn prachtig natuurlijk.Voor dit spel heb ik een ps3 gekocht en ik heb er geen spijt van.Gamen is nu nog veel leuker als je ps3 en 360 hebt.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Nouja, ik heb nu al best vaak op de PS3 gespeeld en kan gewoon nog steeds niet met die controller spelen. Vroeger had ik nooit last met de PS1/PS2 controller maar nu ik een 360 heb kan ik gewoon echt niet meer met die controllers spelen. En het zijn dan vooral die triggers en de sticks. 4 punt toets is wel gewoon goed, die is bij de 360 controller dan weer klote :+

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb een beetje multiplayer filmpjes zitten kijken, en is het nu echt zo'n spray shooter, want die Sta-14 rifle lijkt mij een geweldig wapen, alleen gebruikt niemand het. Ik zie ook dat de crosshair in veel filmpjes naast de vijanden zwiepen, zijn ze gewoon slecht of is dit wel iets wat je met oefening kan verbeteren.

Verder schiet iedereen vanuit de heup, is zoomen dan te langzaam ofzo?

Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik had eerst ook een X360 controller en toen ik destijds op een PS controller speelde, vond ik het totaal niets. Ik kon dan wel weer prima overweg met PES/Fifa. Nu ik precies twee maanden de PS3 in bezit hebt, ben ik er helemaal aangewend geraakt.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Sprayen? Het is totale chaos! In het begin, tot een bepaalde rank, is het leuk om online te spelen. Nu ben ik op een hoger niveau geraakt en iedereen is nu zowat haast in het bezit van een rocketlauncher, en die verpest naar mijn idee het spel. Vooral in de kleinere levels is het vaak 15 seconden lopen, je komt de hoek om en dood. Frustrerend en vooral niet leuk. Ik weet niet of ik nog verder ga in de multiplayer, beetje tactiek zoals in Rainbow Six Vegas was leuk geweest.

En die zoom functie kost je vaak het leven, voordat je echt lekker hebt kunnen inzoomen ben je al kapot, of je moet het snel kunnen doen. Ik gebruik zelf 9/10 dat ik online speel de shotgun. Met een beetje goed richten, en dat gaat me de ene keer beter af dan de andere, is het simpel om in één schot één kill te maken.

De multiplayer van Killzone 2 is leuk en je kan je er prima mee vermaken maar toch niet zo perfect als ik dacht.

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo moeilijk is het toch niet om een server met 16 mensen zonder rocket te joinen :):

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze game eigenlijk nooit gehaald , is het een aanrader voor om online te knallen ?

Ik vind call of duty ook wel vet , maar vind ik iets te kleinschalig , ik hou meer van grotere maps enzo en zit dat hierin ?

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    32 man online, ik zou hem gewoon halen. (de demo geeft eigenlijk maar een slechte indruk)

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen MP demo toch of wel ?

Ik zit gewoon nog erg te twijfelen , want ik ben bang dat dit gewoon weer een soort COD is qua MP alleen dan een andere setting

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Mwa dat vind ik niet. Het zijn, vergeleken met COD, toch echt wel grotere maps hoor ;)! Ik moet wel eerlijk toegeven dat het toch redelijk veel lijkt op COD. Dat systeem is bijv. nagenoeg gejat van de COD-serie. Maar de stijl is dan weer compleet anders. Ik zou het iig proberen. :)

14. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    wie wil mij ff toevoegen als vriend, heb net een ps3 aangeschaft , eindelijk verlost van me xbox 360 na dezoveelste ring of death, ben er helemaal klaar mee, nu zoek ik wat PS3 vrinden om mee te gamen dus voeg me ff toe aub.

mijn naam online is DinoTaurus

15. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Net de demo gespeeld, maar ik vond de graphics eigenlijk helemaal niet zo mooi? Of geeft de demo een slecht beeld van het totale spel?

EDIT: Wanneer ligt de game nou precies als platinum in de winkel? Sommige sites zeggen 2 september en sommige 4?

Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  16. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    4 september

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik heb de demo nooit gespeeld. Maar de graphics zijn, imo, toch echt wel een stukkie mooier dan games van de X360. Vooral de effecten van bijvoorbeeld een granaat. Prachtig!

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Wat is de game eigenlijk snel Platinum, damn. :eek:

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zal wel te maken hebben met de launch van de Slim.

20. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Bedankt :), dan toch maar halen denk ik. Toch wel één van de games die je op de PS3 gespeeld moet hebben in mijn lijstje.

Deel Deze Pagina