1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een multiplayer_O_. Het telkens veranderen van de objectives maakt het spel onverwachts, leuk, en dynamisch. De potjes duren ook lekker lang. Ik heb net iets van 100 punten gehaald! Heerlijk :D.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hmmm... je maakt me best wel nieuwsgierig :+
    Hoe zit het met de tegenstand? Kan ik bijvoorbeeld matches zoeken waar spelers net zo n00b zijn als ik? :) En qua levelen, klassen etc :)

Ja ik ben lui :+

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan bij het match making zoeken op 'Own level'. Ik speel nu met mensen van mijn eigen level. Hierdoor speel je dus met mensen die ongeveer even veel unlocks hebben als jij. Hierdoor is het op dat gebied gebalanseerd, aangezien je dan niet speelt tegen onzichtbare snipers bijvoorbeeld. Je levelt zo-zo. Door te objectives te doen en door te doden verdien je points. Je points is simpelweg experience. Als je een potje wint (het hele potje), dan worden je points vermenigvoudigd met 1.5. Qua klassen heb je de Medic (revive, health packs), engineer (turrets, repair and hack), sniper (cloak en spot and mark), nogiets (disguise en volgens mij air support) en je hebt je damage patser die extra armor en een boost heeft volgens mij. Je kan, mits het 'tzelfde systeem is als bij bots, een 'basis' klasse kiezen waarmee je een standaard skill krijgt. Bijvoorbeeld de standaard skill van een sniper is cloak. Echter kan je nu gaan mixen door bijvoorbeeld een sniper te maken met health packs, of air support of mijnen. Alles nog iets?

Zoiets...

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is de eerste keer in de MP van KZ2 dat ik echt een MW2 gevoel had. Het was echt een close quarters map en de chaos was geweldig! Tegenstanders gingen onze basis aanvallen, en de actie was awesome. Gelukkig had ik me vertrouwde shotgun! Daarnaast ziet het spel er mooi uit. Heerlijk.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    5 kills met één granaat :D. Heerlijk! Mijn update zover na 6 uur+: Het blijft fantastisch. Aparte TDMs zijn awesome. Lekker hectisch en wat niet. Ik moet wel zeggen, de characters lopen aardig houterig en je moet best veel op iemand schieten om diegene dood te krijgen...

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    2nd ability van de engineer is echt lastig te krijgen. De classes zijn wel erg leuk, IMO. Iemand die zin heeft me vanavond te joinen?

Deel Deze Pagina