1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  2. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat gaf mij wel een kippenvelletje :cool:. Kan niet wachten iig!

5. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga de Killzone 2 bundle halen. Nu maar hopen dat er dan een prijsverlaging is doorgevoerd. Heb in ieder geval zin in de game. Lekker multiplayeren. Hoop wel dat ze 't niet zo verneuken als bij Killzone 1.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar de vraag blijft....eind feb of toch 6 feb zoals dimensionplus zegt? Maar then again...Dimension heeft wel vaker de releases helemaaaaaaal verkeerd.

OPM heeft de game al gereviewt. 9 krijgt ie.

Minpuntjes waren dat je niet zelf de deuren kon openenen, dat er soms lange laadtijden inzaten en dat het eindgevecht teurstellend is.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en de pluspunten?

8. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dit dan, hier geven ze hem een 5/5 oftewel een 10!

http://www.gamecentraal.nl/nieuws/1596/eerste-killzone-2-review-gearriveerd

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eerste reviews mensen... Vaak gesponsord of overhaast geschreven zonder het spel uitvoerig te hebben gespeeld en daarom onbetrouwbaar.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Een 10 is altijd onbetrouwbaar. Geeneen game is perfect.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Klopt, maar ik vind een 5/5 niet automatisch een 10, in tegenstelling tot anderen :+

12. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik had ook ergens gelezen dat ze een embargo hadden dat de reviews pas om 5 februari uitgebracht mogen worden.
    In het blad Maxim werd het spel ook gereviewd en kreeg het een 3,5/5. Daarnaast hadden ze 50cent blood on sand ook gereviewed en die kreeg een 5/5 8)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lol, maar ik denk dat we er allemaal wel over eens kunnen zijn dat Maxim nou niet echt een goede bron is voor gamereviews :)

14. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

15. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat iemand hier een NL killzone clan beginnen? Ik doe mee als dat het geval is ^^

16. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  17. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quote uit de laatste review "To put it short, this game makes Gears of War 2 look like a high school attempt at gaming and that is a HUGE compliment!"

Toch leuk ;)

18. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands trots Guerilla Games heeft bekend gemaakt dat Killzone 2 eindelijk gold is gegaan, en op 27 februari in de winkels zal liggen. Een dag eerder zal er ook een demo op het Playstation Network verschijnen om de grote hype te voeden, maar goed als je nog geen Playstation 3 hebt is dit een mooi excuus om er eindelijk één in huis te halen.

I am very happy to announce that Killzone 2 has gone gold in North America! I couldn’t be more ecstatic with what the fine folks at Guerrilla have accomplished and we cannot wait to get this thing into your hands. Killzone 2 will be available on store shelves in the US on February 27th, 2009.

bron:gamekings.tv

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Weet je, volgens mij word deze game te veel gehyped. Vooral door de Nederlandse mensen omdat ze zo trots zijn dat er een aardige game uit Nederland komt. Vooral Gamekings hyped Killzone 2 erg ! Ik ga eerst de demo spelen voor een echt oordeel uit te kunnen brengen, maar volgens mij is deze game niet 60 euro waard. Misschien dat ik hem hier ooit wel eens te ruil zie en ik hem op die manier binnen krijg ! ^^

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dr staan hierboven 2 lovende reviews uit de uithoeken van Europa, wat hype :+

Deel Deze Pagina