Mooie cijfers tot nu toe Ben niet echt van de shooters en heb de eerdere delen ook niet gespeeld maar zit er nu toch aan te denken om Killzone 2 te kopen. Niet voor de volle prijs maar wel voor een eurotje of 30
De hype begint bij mij ook binnen te dringen Zeker nu ik heb gehoord dat de MP kont schijnt te schoppen.
Even naar de prijzen op wat webistes gekeken: Op Blahdvd kost Killzone 2 met de huidige pondkoers €40 incl maar dan krijg je wel een Limited Tin Case Edition. Zelfde prijs bij Amazon UK incl alle toeslagen. Bij Play.com kost Killzone 2 €39. Voordeel van Blahdvd en Amazon is dat je je spul naar 2-3 dagen binnen hebt en het bij Play.com 2-3 weken kan duren edit//Killzone toch maar bij Blahdvd besteld
Ik wacht nog met pre-orderen en beslis pas de laatste dag waar ik Killzone2 ga kopen. Prijzen liggen nu tussen de € 59 en € 74,99 Ik hoop nog op een super aanbieding
Je vergeet er wel bij te melden dat je nog 2 pond verzendingskosten moet betalen bij Blahdvd waardoor de prijs wel neerkomt op €41 hé . Heb hem btw ook gepre-ordered bij Blahdvd.
Naar deze game kijk ik best uit,ben benieuwd hoe de verhaalijn zal zijn,wordt niet veel over verteld.Grafisch zit de game zeker in orde.