Mede voor deze game had ik destijds een PS3 gekocht. Voelt nu als mosterd na de maaltijd, maar ik ga hem zeker checken hoewel deze game geen prioriteit meer heeft voor mij.
Imo is Blahdvd interessanter omwille van 2 dingen: - Snellere levering - Tin case waardoor de post het minder rap kan beschadigen (laatste keren zat er een deuk in mijn doosje en één keer zelfs een barst).
Ik zit er juist weer aan te denken om mijn tin case te cancelen bij blahdvd en de normale te bestellen bij play of amazon. Ging er van uit dat bij de Limited Tin Editie nog wel iets aan extras bij zaten maar het is alleen een ander hoesje. Vind over het algemeen normale hoesjes mooier dan tin cases
Damn zeg, zelfs op het RTL Nieuws word aandacht aan Killzone 2 besteed. Met de flinke nadruk op het feit dat de game uit Adam/NL komt. Wat een gehype allemaal zeg.......
En dat hebben ze ook wel verdiend, met 140 man 2 jaar bezig . Beetje aandacht voor een nederlands game product mag toch
Ik ben zelf ook geen Sony fan maar moet wel toegeven dat deze game gewoon de lof verdient die hij nu krijgt. Het blijft voor Sony (en de PS3 gamers) een paradepaardje van de bovenste plank. Puur als gamer vind ik het mooi om te zien dat nu eindelijk de meest gehypte game van deze generatie te koop is en zelfs erg goede reviews scoort overal En dat hij van Nederlandse bodem komt vind ik genoeg reden om er ook op het journaal aandacht aan te geven :b: Ik denk dat ze wel wat langer bezig zijn geweest met deze game, 4 jaar geleden lieten ze al INGAME beelden zien op de E3
Ik kijk al weken geen reviews en video's meer van Killzone 2. Je wordt dood gegooid met die dingen. Voor mij is er zo geen aardigheid meer aan.
Ik heb me er de laatste tijd niet echt mee bezig gehouden, maar de beelden die ik op het nieuws heb gezien zien er goed uit! Moet deze titel helaas aan me voorbij laten gaan, daar ik afgelopen week m'n PS3 heb verkocht.
Ja hé Mja, is gekomen door het gebrek aan fatsoenlijke games en de Blu-ray speler die al maanden overbodig is i.v.m. de aanschaf van een standalone speler.
Ik ga voor deze game in ieder geval een PS3 aanschaffen . Ik kan niet wachten. Heb erg veel preview en review materiaal gezien, maar damn wat een schitterend spel lijkt me dit. Hopen dat het niet tegenvalt LOL
Elke keer komt mijn Halo 3 trauma weer naar boven als ik al deze posts lees en het gehype eromheen volg. Bij Halo 3 was ook alles tof voor de release maar het was veruit het slechtste deel in de serie. In reviews scoorde hij ook overal tienen, iets waar ik me kapot aan ergerde. Ik hoop dat dit wel een waardige opvolger wordt en dat de spelers van Killzone 1 hierin niet teleur worden gesteld. Het spel is al lang in ontwikkeling en op de voet gevolgd door vele gamers en media, wat niet altijd een positief iets is. We zullen het zien binnenkort
Ik snap ook niet waarom er zoveel filmpjes worden geshowed. Mensen die echt op deze game zitten te wachten gaan die filmpjes toch checken omdat ze het niet kunnen laten, maar zo wel hun eigen gameplezier verminderen.