1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 3

Discussie in 'Games' gestart door Tim, 16 jun 2010.

1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat ziet er goed uit. Bij amazon besteld uiteindelijk?

Ik heb zelf een skin om die ds3 gegooid, en die is bij de 'handvatten' behoorlijk dik, waardoor het beter in de hand ligt. Ook geeft het de controller net wat meer gewicht (voelt zelfs een stuk zwaarder). En voor de thumb sticks heb ik dit:

Enige nadeel is dat met die skin mijn triggers niet meer passen, dus die heb ik er maar af gehaald. Zit op die van jou gewoon 360 triggers?

Edit: Ah, bij gameseek gekocht zie ik. Nette prijs ook :thumbs:

Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee bij gameseek.co.uk voor €35

http://www.gameseek.co.uk/pd/PS3696xbqpzmq5/PowerA_Pro_Elite_Wireless_Controller

En nee, de triggers schijnen meer op die van de Dualshock te lijken dan op de superieure 360 triggers.

Maar dat is volgens de reviews die ik lees ook het enige minpuntje. Belangrijkste voor mij is het formaat en het feit dat er fatsoenlijke sticks op zitten op een plek waar ik niet spontaan kramp van in mijn hand krijg

3. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Die thumb stick locatie heb ik gelukkig geen problemen mee. Maar dat ding van jou ziet er wel goed uit. Ben benieuwd naar je ervaringen.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook , denk dat ik hier online echt een slachting mee kan aanrichten :+ De DS3 zat me altijd wat in de weg bij Killzone 2

5. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wordt oppassen geblazen dus :p

Ik zuig sowieso in mp, maar ik wil in KZ3 wel lekker losgaan als marksman. Heb al drie skill points verdiend :p Niemand anders al die Plaza Defender gespeeld op home?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, ik denk dat als ik Home nu opstart ik eerst een week updates moet gaan zitten downloaden :+ Ik verdien de skillpoints dan maar liever op de ouderwetse manier

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, kostte me wel even voor ik eenmaal aan de slag kon, een hoop shit installeren...

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit nu in Home. Waar vind ik die shit? :+

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Je moet naar Central Plaza en dan zie je daar ergens zo'n wrecked space ship. Daar moet je naast gaan staan en dan krijg je de optie om naar [...weet niet hoe het heet...] te reizen. Dan kun je daar even rondkijken, vind je vanzelf wel.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal het eens gaan checken. Mensen zullen me wel aardig gaan vinden in mijn patserige PS+ shirt en het PS+ icoontje wat boven mijn hoofd zweeft. :+

11. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Die outfit die je kunt winnen is ook wel beestachtig. Ik heb nu zelf een KZ3 shirtje aangetrokken dat ik had gewonnen met Plaza Defender :p

Spelletje is vrij simpel, moest eventjes wennen, maar toen ging het erg snel, makkelijk verdiende skill points :p

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat een kutcontrols. :+
    Bij die 2e wave komt op het laatste (?) zo een groot dropship oid op je af. Waarom ging ie niet kapot. :mad: En waarom had ik niet eerder door dat ik daarop moest schieten. :p

edit: Hm, nu vloog ie gewoon over me heen zonder te mollen. Op naar Wave 3. En nog uitzoeken hoe ik assists geef.

edit2: Uitgespeeld. Dat was easy. Maar ehm... Perfect Round in Wave 3. Fuck that. Ga ik niet eens proberen. :+

13. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Weet niet op welke firmware je zit maar als je hoger dan 3.50 bent is er een kans dat de controller niet zal werken. Zie hier.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou mooi kut zijn, maar in die link die je geeft spreken ze elkaar nogal tegen.

We zien t wel als hij binnen komt

edit:// bij de amazon.com user feedback staat dat hij wel werkt op 3.50 en hoger alleen laat hij niet duidelijk met zn Led zien aan welke slot hij is toegewezen.

edit:// van de Power A website

PlayStation®

Q: Were the POWER A Pro Series controllers affected by the PS3 3.5 firmware update?
    A: Sony recently updated the PS3 firmware to version 3.50, which - according to several media outlets - has caused issues with some third-party controllers because they utilize the PS3 USB ports. We have thoroughly tested our Pro Series controllers for PS3 and have found that even with the PS3 firmware update, POWER A controllers still function perfectly during gameplay. The only effect of the firmware update is that the 'Player Indicator' lights no longer show the player number assigned to the controller, but instead light up Player 1 and 2 simultaneously. Players can still tell which player number they were assigned by pressing the "Home" button and checking the information at the top of the screen. For more information, please contact customer service at PowerA@bdainc.com or 888-624-4327.

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Assists doe je door die dozen te rapen die je gewoon op die plaza vindt. Je hebt dan 1 minuut de tijd om te assisteren, dat doe je door gewoon in het spelletje te gaan en dan krijg je die optie.

Die derde wave perfect is volgens mij makkelijk hoor. Toen ik die derde wave na een paar pogingen haalde, had ik 'm ook meteen perfect :p

Controls zijn idd vrij ergerlijk... Vond die rode vizier op die donkere achtergrond soms ook wat lastig te zien, maar toch gelukt.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar bedoelen ze dan met 'Perfect' gewoon niet geraakt worden? (dat is te doen) of 100% raak schieten én niet geraakt worden? (dat is niet te doen. Of ja, ik ga het niet proberen)

17. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nee, ik ben echt wel flink geraakt en ik heb ook flink misgeschoten. Je moet denk ik de full health moeten hebben (challenge bij eerste wave) en accuracy van 70% (challenge bij tweede wave, weet niet of dat percentage precies klopt) en dan is ie perfect. Moet je een beetje mazzel hebben met assists, dat ze een paar health packs brengen. Je had wel gezien dat er als je een assist krijgt van die doosjes verschijnen? Die moet je namelijk kapot schieten en dan krijg je een bonus.

18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hoe speelt ie? Ik speel sinds kort Black Ops op de PS3, maar kan nog niet wennen aan de originele controller en verlang naar mn Xbox 360 controller, deze lijkt erop, maar speelt hij lekker? Is hij stevig, glijden je vingers niet van de sticks? Werken de triggers en knoppen goed? Ik heb de Mad Catz controller voor de Xbox gehad, maar die was slecht.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Morgen om 12:00 de open beta.
    Net nog even de Closed Beta nog gespeeld zodat ik eens kan zien of er een merkbaar verschil is.

20. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga daar maar wel van uit. Sowieso zullen de servers even flink wat te verwerken krijgen.

Edit: de besturing is verbetert, maar nog steeds kudt. Is er nu echt geen andere controller? Die pookjes zijn gewoon te lang en ik kan er niet aan wennen.

Laatst bewerkt: 3 feb 2011

Deel Deze Pagina