1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 3

Discussie in 'Games' gestart door Tim, 16 jun 2010.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hier ook maar even posten voor de geinteresseerden.

Ik heb de KZ3 beta er nog niet mee gespeeld, ga ik morgen even doen

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is de beta ook met de move te spelen?

3. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmmm zo dan toch maar even proberen. Kotaku was wel erg positief

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Argh! Ik heb zin in deze game. Begin nu dus langzamerhand spijt te krijgen van het verkopen van mijn PlayStation 3. Speelde er niet bijster veel op maar de exclusieve games op de PS3 blijven imo toch interessanter dan die 1,5 exclusieve titel op de Xbox 360.

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Juist 1 kleine maand geleden de overstap naar de PS3 gemaakt. Vindt de Beta echt geweldig spelen, en merk dat het nu echt pittig is. Je wordt automatisch bij betere mensen geplaatst, naar mate je rang stijgt.
    De headshots vind ik soms alleen nog een beetje gissen hoe dat in elkaar zit. Regelmatig heb ik in elk geval het idee dat ik echt op het hoofd schiet, maar dit dan gewoon als kill wordt geteld zonder headshot. Ben wel benieuwd naar jullie favoriete klasse. Heb van alles al geprobeerd, maar mijn voorkeur gaat absoluut uit naar Infiltrant.

7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Goed om te lezen, was even bang dat je hem volledig af ging kraken, want ik heb m al besteld bij de HMV uit de UK. Tja, het is idd nog geen Xbox 360 controller, maar hij is dus wel een stuk fijner dan de PS3 controller? (als de 360controller je favoriet is)?

De sticklayout van de 360 vind ik iig een grote verbetering, dat de sticks hol en niet bol zijn, de rubberen afwerking, volgens mij is hij ook wat forser groter, klopt dat? Dat vind ik ook fijn en zijn de triggers en knoppen wel merkbaar beter dan die van de PS3? Want dat zou ik wel erg fijn vinden. Je kan trouwens wel voor een paar euro 4 triggers kopen die je op de PS3 controller kan zetten, maar ik weet niet of je die dan ook nog weer op deze kan zetten.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    triggers en bumpers zijn niet beter dan die van de ps3, ze zijn erg vergelijkbaar.

Maar ik heb vanmiddag de KZ3 beta gespeeld en ik merkte daar meteen dat het lekkerder speelde. Kwestie van even wennen denk ik.

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Mooi zo, heb m vooral gekocht voor de shooters zoals op dit moment Black Ops. Zijn de bumpers ook even groot? Want dan zou je nog wel deze erop kunnen zetten: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=23333

Ben trouwens net in Londen geweest en ben die HMVwinkel nog tegengekomen op Oxford Street, had ik hem net zo goed meteen mee kunnen nemen :emo: Majah.

Laatst bewerkt: 6 feb 2011
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heb er net de 1e vijf minuten op zitten met de move. Schieten is iig ongeloof accuraat, dat red je met een controller niet. Maar verder speelt het voor mij net zo gemakkelijk als met een toetsenbord en muis.....dat kan ik dus ook niet :+

iaw het is alsof ik opnieuw moet leren fietsen, maar ik begrijp wel waarom Kotaku zo positief was.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Die passen er niet op , had ik al even uitgeprobeerd.

Maar dat maakt voor shooters weinig uit aangezien r1 en l1 op de ps3 gebruikt worden ipv de triggers

ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik kom echt in de verleiding om en Move te kopen, ben erg benieuwd hoe het speelt

SOCOM 4 word ook Move compatible ,....... nog een paar erbij en dan moet ik er echt aan geloven

Laatst bewerkt: 6 feb 2011
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik bak er iig nog niks van met de move, dus mocht ik kz3 halen dan wordt het ws eerst alleen de sp :+

zoals de gast in deze vids? no way dat me dat lukt....

http://kotaku.com/5750957/killzone-3-makes-me-a-believer-in-motion-control?skyline=true&s=i

mooie quote

13. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat Move gaat 'm voor mij niet worden. Comfort van een controller is toch het grootste.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maakt mij niet zoveel uit. Het gaat nu al een stuk beter. Had blind de settings van iemand van internet overgenomen, maar dat speelde echt veeeeel te snel en soepel. Nu weer wat deadzone toegevoegd en het gaat al veel beter, wel nog steeds erg slecht.

Iig gaaf om zo te spelen

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Das waar, alhoewel je dat als fervente Xboxgebruiker dan nog weer zou kunnen switchen door een van de flipped sticklayouts te gebruiken, maar dat doe ik zelf niet ;) Ik denk ook niet dat een trigger voor schieten iets toevoegd, je schiet toch vol of niet, dus voor bursts kun je het ook gewoon gebruiken, het is meer iets bij gas geven en remmen, maar daar heb ik mn stuurtjes met pedalen voor :)

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Medic en Marksman spelen wel heel fijn. Vooral de robot van de medic is handig want deze begint gelijk op vijanden te schieten vaak zelfs voordat ik ze gezien heb. Ben zelf nogal fan van de machinepistol :D

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind de shotgun nog steeds wat overpowered, dat was in de closed beta ook al zo. Ik merk eerlijk gezegd niet zo veel verschil tussen de closed en de open beta. Niet dat dat een slechte zaak is want afgezien van de enorm handige shotgun had ik niks aan te merken op de closed beta.

Het spel voelde al af aan.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wie weet wil ik nu toch wel killzone 3 + move halen. Even dat artikel lezen!

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    SP demo net gespeeld. Erg vet zoals verwacht. Grafisch weer subliem en het schieten werkt net wat lekkerder dan deel 2. Er zit ook wat meer contrast en kleur in dat beviel me wel.

Maar het belangrijkste vond ik dat ondanks dat de controls strakker zijn het gevoel van impact en gewicht er nog steeds in zit.

Kan niet wachten tot de release en ik snap niet dat dit spel (op basis van SP) lager in de reviews zou scoren dan Black Ops. Ik ben gek op Black Ops MP maar de SP stelt (op basis van wat ik in de KZ demo zie) geen ruk voor vergeleken met de SP van Killzone 3

Deel Deze Pagina