1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 3

Discussie in 'Games' gestart door Tim, 16 jun 2010.

1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Heb de demo niet gespeeld, wacht wel tot release. Moet sowieso KZ2 nog uitspelen...

2. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben ook begonnen aan KZ2 vorig jaar maar na de eerste Chapter ofzoiets ermee opgehouden. Vond het niet boeiend genoeg en nu ik wat tijd in de multiplayer van KZ3 heb zitten lijkt dit zich weer te herhalen. Het doet wat mij betreft niets nieuws en ga daarom ook niet op de release dit spel halen.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het spel moet je maar liggen. Een game hoeft in mijn ogen niet iets nieuws te brengen. Heb met K2 precies hetzelfde gehad als jij. Bij release gekocht, 4 levels gespeeld, even MP gechecked en daarna het "te koop" aangeboden.

Killzone doet mij ook niks, hetzelfde als de hele Halo-franchise. Echter vind ik "het gevoel" qua controls wel sterk verbeterd tov Killzone 2

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Is er nog steeds een singleplayer en/of multiplayer demo te downloaden?

5. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, de open beta (multiplayer).

Singleplayer demo komt volgende week, of nu al als je PS Plus member bent.

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Dan wacht ik nog wel even op de singleplayer demo want ik vind de multiplayer van Killzone niet echt interessant. Ik ben benieuwd of ik deze beter vind dan deel 2.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat kan die PS3 toch soms een achterlijk ding zijn zeg!!!!

Ik ben bezig met het installeren van de SP demo (wat al fucking triest is..een demo installeren...really?!!!!!!!) en het duurt wel een minuut om op 1% te komen en zo gaat het gewoon door. Wat een lachwekkend gedoe.

8. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Damn snap nu weer waarom ik nooit op PS3 game... wat een schijtcontroller. De controlles in Killzone 3 voelen ook niet echt lekker aan. Heb niet eens zin om er aan te wennen.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    true hij is minder goed dan de 360 controller, maar zeker niet onspeelbaar oid. Je overdrijft en moet gewoon even wennen :+

10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    ...

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan neem je toch gewoon een converter zodat je met je 360 controller op je PS3 kunt gamen?

Of een 3rd party controller die op de 360 lijkt?

Je bent gek als je een PS3 thuis hebt staan maar er niks mee doet omdat de controller je niet ligt! Zonde om daarvoor al die goede games te missen!

(ben het ook wel met je eens hoor...ik snap niet dat ze bij Sony het ding op deze manier hebben aangepast....|:-)

12. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is dat eigenlijk wel het geval zo. Mijn broer had PS3 gekocht bij release. Heeft er mss 5 uur op gespeeld. Ik mss 2 uur. Voor de rest wordt die amper gebruikt. Voor blu ray speler. Maar dat is ook weer zelden. De rest wordt gewoon Xbox 360 gebruikt om te gamen. De controller is grootste nadeel buiten PSN. Al moet ik zeggen voor Killzone 3, heb er zin in om die eens te spelen :)

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Datzelfde heb ik ook. Mede door de controller, maar vooral door het systeem zelf. Zoals eerder gezegd vind ik de 360 als systeem met de menu's en het hele Live gebeuren eromheen gewoon veel beter.

Daarnaast, games: Tsja. Ik moet God Of War 3 nog hebben en Heavy Rain, maar voor de rest staat er voor mij (buiten de Team Ico collectie) tot Uncharted 3 niks boeiends op het programma.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    BIj mij is het omgekeerd. Mijn Xbox staat stof te happen, ik speel bijna alleen maar op mijn PS3. Games als Uncharted, MGS 4, God of War III, Killzone en Heavy Rain zorgen ervoor dat ik veel meer op de PS3 game.

Dit jaar komen Uncharted 3, Killzone 3, Team Ico Collection en vast nog wel wat meer games. En de 360? Alleen Gears of War 3 heeft mijn intresee.
    Ik ben wel van mening dat de meeste thirdparty games op de 360 gewoon beter zijn, komt volgens mij omdat de 360 het mainplatform is waarop wordt ontwikkeld. Maar exclusives op de PS3 zijn qua kwaliteit en kwantiteit overduidelijk de meerdere t.o.v. de 360 exclusives wat mij betreft.

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb gister bij een collega al wat kunnen spelen, die klojo heeft z'n ps3 gemod. Moet zeggen dat de sp wel erg vet is hoor!! Het ziet er ook echt heel erg mooi uit, veel minder grauw dan voorgaande delen. Kudos aan Guerilla!

En over de controller: de ps2 is 150 miljoen keer verkocht en heeft dezelfde controller, op wat kleine tweaks na dan. Er moet dus wel iets goeds aan zijn. Is gewoon gewenning...

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    En die tweak is het em ook; de triggers (R2 en L2) zijn gewoon kut vergeleken met de DS2.

De 360 controller ligt gewoon lekkerder in de hand, voor de rest is er ook niks mis met de DS3 controller.

En op de discussie hierboven; ik gebruik mijn 360 het meeste, maar moet wel zeggen dat ik de laatste tijd vaker de PS3 aan heb staan.

Nudat ik Plus heb aangeschaft (door de nieuwe aanbieding) zal dat niet snel veranderen denk ik.

17. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Sony heeft praktisch dezelfde controller layout sinds de PS1, Microsoft gaat met de tijd en consument mee. Sony is te eigenwijs om dat te doen.

18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Niet helemaal, met de komst van de ps3, wilde Sony die banana controller invoeren. Die zou beter in de hand liggen en die dual shock (of sixaxis) gebeuren zou beter zijn omdat de motoren verder uit elkaar lagen. Maar de community vond het niks en daarom is het niet doorgegaan.

En doen alsof MS volop innoveert en Sony stilstaat is natuurlijk ongefundeerde bs, maar dat terzijde.

19. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Had het natuurlijk over de controller, puur en enkel. Sony vs. MS is een totaal andere discussie / balpark.

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Met innovatie hoor je ook de ballen te hebben om iets door te voeren. Aangezien Sony daarin lacking is . . . en luistert naar ''the community'' is een vertoon van: geen ballen hebben en daarbij indirect geen innovatie.

Deel Deze Pagina