1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 3

Discussie in 'Games' gestart door Tim, 16 jun 2010.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Microsoft heeft deze generatie erg goed gekeken naar de gebruikerservaring en heeft die behoorlijk prettig en gestroomlijnd gemaakt.

En Sony heeft (zoals ze volgens mij gewend zijn te doen) ingezet op de hardware en technologieen (ingebouwde wifi, bluray etc)

Maar daardoor lijken ze nu wel wat achter te lopen met hun slechte update systeem, matige dashboard, gebrekkige chat opties etc.

Daar is nog heel veel winst voor ze te behalen

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    helemaal mee eens. Al maken ze dit jaar (en vorig jaar ook al), verdomd veel goed met de line-up!

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Singleplayer demo is te downloaden trouwens, wel vet hoor :) Zit in dubio, als je black ops inruilt bij dimplus krijg je killzone 3 voor 30 eu ipv 60

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Killzone 3 toch maar even gecanceled. Demo was op was goed maar wist me toch niet helemaal te pakken. Aangezien ik sowieso maar de SP ga spelen wacht ik wel tot de game ~€25 kost

5. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de controls echt ruk met die ps3 controller, zit totaal geen snelheid in.
    De knuppels vind ik maar zo losjes aanvoelen, vind het moeilijk uit te leggen..
    Was het maar een xbox game:D

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het is gewoon een kwestie van wennen. Ik was ook de 360 controller gewend, dus de PS3 controller vond ik in het begin ook lastiger te hanteren. Totaal geen last meer van nu, al vind ik de kleuren combinaties op de 360 beter te onthouden dan de symbolen.

Lovende woorden in de Digital Foundry van Eurogamer:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-killzone-3?page=2

Ziet er gewoon super strak uit. Binnenkort purchase time! Ik vond deel 2 erg leuk in MP... zijn er hier nog mensen die graag potten mee willen spelen? De MP is wat mij betreft geniaal met de wisselende objectives en gritty industriele sfeer. Het schiet gevoel is ook stukken "realistischer" als de COD games.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik vind de AI er in die video's wel erg matig uit zien, zoals op dat moment met die twee Hellghasts waar die gast z'n mes gebruikt.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond de AI in 2 niet slecht. Een beetje zoals in GoW, ze zoeken goed dekking en blijven agressief maar hebben soms de neiging om wat dom heen en weer te lopen tussen bepaalde plekken

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laagste moeilijkheidsgraad in de filmpjes.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Toch maar even een 2e indruk posten voordat iedereen dol enthousiast een Power A aanschaft.

Ik heb vanmiddag even de Killzone 3 demo 2 keer achter elkaar gespeeld. De eerste keer met de Power A en de tweede keer met de DS3.

Ik merkte tijdens het spelen met de DS3 dat ik accurater en sneller was dan met de Power A en ik weet inmiddels ook waar het door komt.

De deadzone van de Power A... De Power A scoort hoog qua ergonomie en ik was er in eerste instantie helemaal verliefd op omdat de controller heerlijk in de hand ligt maar de deadzone in de sticks verpest je aim toch wel aanzienlijk.

Dus al met al zal ik voor de Killzone 3 MP toch de DS3 moeten gaan gebruiken ondanks dat de Power A veer lekkerder in de hand ligt.

Jammer maar helaas, snel op zoek naar een ander alternatief.

Snap nog steeds niet dat er geen chinees bedrijf zwarte 360 controllers gewoon 1 op 1 namaakt voor de PS3 , zou er direct 2 kopen..

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Denk iets met copyright enzo :p

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja want daar zijn ze in China nogal beducht voor :+

13. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is het zover! :) Voor mij dan...

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Vreemd inderdaad, want de AI van KZ2 was vele malen beter dan die van andere shooters. Op een hogere moeilijkheidsgraad komen ze je echt flanken en niet zoals in vele andere shooters waarin ze maar blijven wachten op hetzelfde plekje en waarin het enige verschil in moeilijkheidsgraad blijkt uit het aantal schoten dat je als speler kunt hebben en dat de CPU plots vanuit alle hoeken en standen je kan raken.

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Had vanochtend mailtje kan hem halen bij dimplus

16. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Nice... Ik moet nog een paar dagen extra wachten. De game (limited edition - met speciale controller) bij TheHut besteld voor 69 euro. :thumbs: Al kan ik niet wachten tot dat ik hem binnen heb!

Edit: Bestelling geannuleerd en bij zavvi.nl besteld met de kortingscoupon (NL10). Kost het slechts 65,66. We blijven natuurlijk wel nederlanders, hè?

Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  17. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo das een net prijsje zeg :) Ik heb jammer genoeg geen creditcard :mad:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nog geen bericht van Mediaoffer, geloof dat ze je daar de engelse versie krijgt dus zal nog wel een paar dagen moeten wachten

19. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik vind het jammer dat mediaoffer de bundel met controller niet verkoopt, want ik doe het nu al 5 jaar met die sixaxis :)
    Linkerstick heeft ook kuren, want die blijft vaak naar boven hangen zodat ik vaak langzaam naar voren loop. Erg handig als je bijv. Uncharted doet...

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het lijkt me niet dat dat nu veranderd is, zou wel erg vaag zijn niet?

Deel Deze Pagina