Beta gespeeld en de SP demo, de demo was echt HEEL saai, misschien was ik niet in de juiste stemming maar ik vond het geen reet aan. De Beta had langer mijn interesse en hoewel het mikken was verbeterd vond ik het nogsteeds tenenkrommend om te spelen. Laat het lekker lopen, voor nu dan, misschien vis ik het wel uit de budgetbak.
Super verslavende MP, wordt alleen heel af en toe lijp van die gasten die verkleed zijn als iemand van jouw team. De SP kon mij in de demo ook niet boeien, maar de intro van de full game is echt Hoop dat de rest van de game wel boeiend blijft, heb maar heel even gespeeld.
De SP campaign is één van de mooiste shooter campaigns die ik ooit heb gezien. Daar kan echt geen enkele andere game aan tippen op dit moment. Ik heb gisteren een ijs level uitgespeeld.... en die ijsschotsen en golven! Heel mooi gemaakt. Kreeg het er zelf bijna koud van.
Die intro was inderdaad echt vet. SP ga ik pas spelen als ik die Move Sharpshooter heb... Die gasten die verkleed zijn als jouw team kun je wel herkennen als ze dichtbij komen en je met je crosshair op ze komt (wordt dan rood). En als je iemand paranoia op je af ziet lopen, altijd ff die beuk melee geven voor de zekerheid
Kan me iemand vertellen wat die aanstaande DLC in gaat houden? Kan me iemand vertellen met welke button ik nieuwe upgrades activeer? Ik ben een Ps3 noob dus neem me t niet kwalijk.
Wat voor upgrades? Voor je een mp match gaat zoeken, heb je de optie om naar upgrade skills te gaan. Dan kun je gewoon een skill kiezen die je wil upgraden. Of het kan voordat je spawnt met vierkantje. Meeste upgrades zijn automatisch actief volgens mij. Maar er zijn er ook die je moet activeren met het d-pad. Zo kwam ik er pas na lange tijd achter dat ik mijn cloak activeerde door op links te drukken. Volgens mij kun je dat wel terugvinden in de omschrijving van de skill in het upgrade menu.
Bedoel idd voor een MP match. Ik kies meetal voor Medic class en daar kun je een 2e skill vrijspelen waardoor je kunt reviven plus extra ammo plus nog iets. Maar dit kan ik dan tijdens de match via d-pad activeren ? Hoe werkt dat dan met wapens , want ik begin altijd met het standaard wapen terwijl ik wel een 2e wapen heb vrijgespeeld. Trouwens enig idee hoe je de Infiltrators goed kunt aanpakken? Wat zijn die focking irritant
Ik speel niet met medic, dus weet niet hoe je moet reviven. Sommige skills moet je activeren (zoals die cloak van de marksman) en sommige zijn gewoon actief. De wapens die je unlockt kun je selecteren aan het begin van een match (of voor je spawnt). Je kunt dan kiezen welke class je wilt spelen en daaronder staan welke wapens je wilt gebruiken.
Ik begrijp wel wat ik waar moet vinden alleen hoe ik het selecteren moet is het probleem. Bedankt voor je comment iig. Als er spelers zijn die graag Kz3 online matches doen voeg me maar toe.
Nou, selecteren doe je dus gewoon in dat menu voor je spawnt, door op bijvoorbeeld primary weapon te staan en dan kun je met d-pad naar rechts (of links) om een wapen te selecteren.
Moet zeggen dat ik de game steeds meer begin te waarderen. Ik zie net op http://www.killzone.com/kz3/nl_NL/home.html dat er deze week een patch uit komt. Net was trailers gezien van de aankomende DLC Steel rain Ziet er allemaal veelbelovend uit. Er komt zelf een custom optie om private matches te houden waar je van alles aan kunt passen. Ben blij dat de makers van Kz3 wel na de cosumers luisteren.
Ik ben gisteren dan begonnen, had hem al 2 weekjes thuis liggen in de seal. Impressive, maar toch heb ik een been there done that gevoel. Ik ga hem in de verkoop gooien, want ik ben het nu alweer zat. Prachtig, maar ik ben toch wel helemaal klaar met shooters. Dat genre laat ik wel even achter me, afgezien van Gears 3 dan, mits de MP goed is.
Je koopt een game en laat hem vervolgens 2 weekjes gesealed liggen? Logisch toch. Ontopic: Ik zag dat er 2 retro KZ 2 maps 2 5 euro verkrijgbaar zijn. Zijn die een beetje de moeite waard?
Speel m al sinds release met veel plezier, maar nu na 1.04 gister toch telkens disconnects online En vannochtend een vastloper in de SP. Beetje jammer. Maar dat wil niet nog niet zeggen dat dit echt een topper is. Ben echt zwaaaar onder de indruk gelukkig.
Hey guys. Gisteren de SP uitgespeeld en dit weekend ben ik wel toe aan een aantal MP potjes. Wie komt er vanavond en morgenavond nog online? Ik kijk ook naar jou Kevf Is het sowieso mogelijk om met friends samen in een team te belanden? Ik weet wat dat betreft erg weinig af van de online mogelijkheden van de PS3. Voeg me toe (PsnTag: Zifnapmarc) als je wilt potten. Ik hoor het wel.
Tjonge jonge en daar maak ik mij dan druk om! Ik koop dit spel expres om met jou te kunnen spelen en dan meldt hij dat het geld op is!