Wow. Ik kijk in me mailbox. Heb ik een beta key gekregen van playstation. Dat had ik niet meer verwacht
Mensen die de beta nog niet hebben, maar wel Playstation Plus abbo hebben... Goed nieuws! Je kunt nu in de Playstation Plus gedeelte de beta zonder key downloaden!
ja gewoon nieuwe account aanmaken en als land asia selecteren. email adres kan je gewoon verzinnen enz. na het downloaden ga je naar je eigen account en vanaf daar kan je hem spelen/installeren.
De beta is nu te downloaden via een glitch. Maak een indian account aan, ga naar playstation plus in de marketplace en daar kan je hem downloaden! wees snel
Speelt lekker, controls zijn duidelijk verbeterd en daardoor vind ik hem heel leuk. Killzone 2 nog steeds amper gespeeld omdat de controls dramatisch zijn. Meteen in mijn eerste pot een score van 18/1, nice.
Glitch is verholpen volgens mij, maar als je hem hebt kan je hem wel blijven spelen denk ik. Waarom is iedereen trouwens zo hyped over dit spel? Ik heb alleen de demo van 2 gespeelt. Ik vind de gameplay best saai en de controller layout nogal raar. De graphics zijn opzich wel mooi maar die film grain verpest het alleen een beetje (of kan je dit uitzetten?). Ik heb pas 15 minuten gespeelt, dus echt een goed oordeel heb ik nog niet
controlls van deel 2 waren idd drama als je andere shooters gewent bent. Deel 3 is een stuk verbeterd! Classes zijn ook leuk gedaan maar ik vind het spel wel heel erg camp gevoelig (corner camping vooral)
Beter bedankt! de Beta is echt wel tof opzich en hij is beter als killzone2. Ik heb wel zin in de game gekregen.
Vermaak me wel met de beta, vind alleen een aantal punten ergelijk. Zoals de bots die vliegen, je killt de persoon waar ze van zijn maar de bots blijven op je schieten. Vaak is het zo als je zo'n persoon neerschiet en je overleefd het net met wat hp dan haalt die bot je wel neer ondanks dat je eerlijk hebt gewonnen. Ook c4 is overpowerd, je ziet het niet liggen en je kan het makkelijk bijvullen bij een ammo crate. Ook heb ik af en toe nog last van spawnpoint campen net zoals in deel 2.