Ook heb ik de beta gister even gedownload om te kijken, wat me gelijk opviel is een flinke ruis in het beeld. hebben jullie dat ook?
Weet iemand of en hoe je kunt schuilen. Zoals in KZ 2? Ik krijg het niet voor elkaar,hoewel ik echt maar 5 minuutjes heb gespeeld.
Wtf, wat een fknapper zeg het ziet er niet uit. Neem aan dat de final relaese er geen grainfilter inzit?
Het is me nog nooit zo opgevallen als bij deze. Het is net of je je kabels niet goed hebt aangesloten.. Wat is eigenlijk het nut van?
Ik denk dat ze met die grain filter een soort van film effect willen nabootsen, of ze willen oneffenheden verdoezelen
oeps... Nauwelijks gespeeld. Hopelijk kan ik wel nog tegen bots want ik wil de game toch nog een kans geven.
hmmph,.. vraag me af of er ook nog een LE komt zonder de gadgets en crap maar wel met alle ingame content. Die map pack wil ik wel..
Nu vraag ik me af, waar kunnen we die editions wel halen... Want ik ben even aan het zoeken geweest maar kon nergens collectors editions vinden in de nederlandse shops.
Er zijn in totaal drie edities: - Standard Edition en die bevat alleen de game - Collector's Edition (steelcase) en die bevat vouchers met maps, soundtrack en een thema - Helghast Edition die je hier boven kan zien Deze zijn ook allemaal bevestigd voor een release in Europa (bron). Maar waar en wanneer is volgens mij nog niet bekend.