1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 3

Discussie in 'Games' gestart door Tim, 16 jun 2010.

1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

159 zelfs. :eek:

Nou dan zoeken ze het maar uit.

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    [yt]HkyLCru2k-o[/yt]

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Killzone 3 Single Player Demo Coming On February 16

Killzone 3. The jet-packs. The Brutal Melee. The PlayStation Move. The 3D!
    Ever wanted to get your hands on the action? Killzone 3 may not be out until 23rd of February but we’re giving you a chance to experience into the “Icy Incursion” level that takes place halfway through the campaign.
    • February 16th is the day that Killzone 3′s Single Player demo hits the PlayStation Store.
    • PlayStation Plus members will be able to download the demo on February 9th, so strap on that jet-pack and take flight through the arctic environments of Helghan.

There will be two separate downloads available from the PlayStation Store: one in 2D and one in 3D. Both versions will take place on the “Icy Incursion” level. Don’t worry – downloading the 3D version and playing it on your 2D TV won’t break anything… you’ll just see a message saying “No 3D TV detected.” The 2D version has splitscreen co-op as well, a feature not available in the 3D demo.

These demos will be PlayStation Move-enabled, giving gamers a chance to experience Killzone 3 with the most immersive controls. When you get your hands on the demo, be sure to try out one of my favorite new mechanics, the Brutal Melee attacks. Get close to your enemy and hit the melee button (or thrust your PlayStation Move motion controller at the screen).

The aiming and movement mechanics have been tightened since Killzone 2; play around with them and let us know what you think.

Hm bij een jaar abbo op de PU gratis KZ3. Verleidelijk... Weer wat leesvoer voor op de WC en een game wat wel aardig schijnt te zijn.

edit:
    Hmpf. Nog steeds een goede deal, maar...waarom in godsnaam geen boekje?
    Niet dat ik die tegenwoordig ooit nog open doe, maar toch. (vooruit, soms dan bij games waar ik echt naar uit heb gekeken. Handleiding lezen is dan een soort voorpret :p)

Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  4. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    [yt]mdyzl4LbHUs[/yt]

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is gewoon weer een promo versie, incl. die mooie gele streep, zoals zo vaak het geval is met die abbo's van de PU.

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Vet! Het lijkt erop dat het derde deel toch wat kleurrijker zal gaan worden. Killzone 2 vond ik enorm vet en een heerlijke sfeer hangen, maar soms toch wat dezelfde lijkende levels. Die Jungle level(s) en die sneeuwlevel(s) zorgen iig voor meer verfrissing!

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    =( Wist niet dat ze dat zo doen. Ik heb 1 keer eerder van zo een aanbieding gebruik gemaakt en kreeg toen gewoon de winkelversie (Prototype was dat toen)

Maar ja, gele streep of niet, het blijft Killzone 3. + een jaar lang WC papier.

8. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geven ze daar promoversies bij ja? Belachelijk.

Ik twijfel zelf nog heel erg of ik kz3 ga halen. Ik gebruik zelfs nog de lichtgewicht sixaxis controller. Maar ik vind het maar niks. Speelt een dualshock 3 lekkerder qua richten?

Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, de layout is exact gelijk. De controller is een ietsiepietsie zwaarder maar de sticks zijn nog steeds kut.

10. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn... En met Move? Zal dat te doen zijn...?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar is al een uitgebreid demo filmpje van en dat ziet er heel werkbaar uit. Er gveel opties en instelling om het voor jou persoonlijk lekker te laten werken qua lock-on, dead zones etc.

Maar ben zelf nog steeds op zoek naar een kwalitatief goede 360 controller kloon voor de PS3

12. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    So, iemand al met die challenges bezig geweest op PS Home? Was net wat aan het proberen, maar ik denk niet dat ik die shit ga unlocken. Best pittig =(

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat valt er te unlocken dan?
    Anders neem ik me de moeite niet eens om Home op te starten. :p

14. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wat avatar shit en 3 punten te besteden aan wapen of character upgrades in de mp.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als het op de 360 was leek die Avatar shit me nog wel wat, maar in dit geval... nah. :+
    Die 3 punten klinken dan wel weer handig. Misschien toch maar weer eens Home opstarten.

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat spelletje is op zich ook best grappig hoor. Maar ik ben zo slecht in zulke shit =(

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Net Killzone 3 even bij Zavvi besteld voor ~€41 (incl 15% korting)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  19. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat meisje is weg :eek:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden: