1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 Kopen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Nitram, 7 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bezit beide consoles, beide vanaf de launchdag. Mijn alle twee nog nooit problemen gehad. Kwa degelijkheid en kwa design loopt de ps3 dik voor. Ook de online mogelijkheden zijn dit keer wel goed uitgewerkt.

    Nu de games nog. Ik bezit RFOM deze is na een tijdje in de SP leuk. De MP is de bom. Het enige probleem is dat dit ook de enige vette ps3 game is naar mijn mening. Wacten tot september dan...

    360 heeft nu alle toppers, ook pas na een half jaar na de release ofzo. maargoed Crackdown en GOW zijn nu de enige games die ik speel.

    De ps3 hoe mooi ie ook is staat stof te happen. BTW ik vindt de controller sucks maar dat vond ik al vanaf de ps1... Kwestie van smaak.
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies dat is het probleem, ps3 heeft momenteel weinig games vergeleken met de xbox360. Maar de ps3 games die er aan zitten te komen spreken mij meer aan dan de xbox360. En momenteel speel ik alleen maar PES6 op de xbox voor de rest bijna niks.
     
  3. Cybercon

    Cybercon Guest

    Het is gewoon een kwestie van geduld hebben, want om nou te zeggen dat er in de eerste maanden nou zoveel goede Xbox 360 games waren vind ik wat overdreven. Vanaf juni kun je bijvoorbeeld Ninja Gaiden: Sigma (ja vele hebben 'm al gespeeld, maar neemt niet weg dat het nog steeds een geniale game is), Lair, SingStar en The Eye of Judgement checken. Verder verschijnen er later dit jaar nog titels als Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction, Heavenly Sword, Uncharted: Drake's Fortune en wellicht MGS4 & Killzone nog, wat ik zelf niet denk.
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zeg ik ook niet, ik bedoel alleen dat er op dit moment meer xbox360 games zijn, wat ook logisch is omdat de 360 langer uit is.
    Het enige probleem waar ik nog tegen aanhik is het geld. Mijn 360 levert misschien 500-600 euro op. En ik ben maar een arme student dus veel games zal ik niet kunnen kopen. Maar ik kijk wel of er iemand is die me 360 over wil nemen :) want ik heb toch echt liever de ps3 zeker van wat jullie nu vertellen.
     
  5. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? 15 minuten maar?
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Toen ik de PS3 net had aangesloten, was de controller leeg. Ik had hem denk ik 10 a 15 minuten op de USB poort aangesloten, en toen heb ik hem eruit gehaald en gebruikt uiteraart. Ik heb er echt dagen mee kunnen doen, en ik heb de controller dus flink gebruikt in die dagen :)
     
  7. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een arme student bent met een xbox 360 hou hem dan gewoon8) welke spellen enzevoort heb je erbij? moeten wel veel zijn wil je hem voor 600 euro verkopen.
    maar de xbox 360 heeft nu echt een voorsprong kwa games, de ps3 is natuurlijk in veel opzichten wel beter maar voor mischien 2 goede games zou ik niet mijn 360 verkopen.
    als je over wil gaan op ps3 zou ik nog een jaar of 2 wachten dan pas heeft de ps3 goede titels, maar dan heeft xbox 360 ook weer veel betere games (halo 3!)

    als ik in jou situatie zou zitten zou ik 1-2 jaar wachten en dan de ps3 erbij kopen of gewoon alleen voor de 360 gaan want om je xbox te verkopen verlies je heel veel geld (150 aan console + controllers enz) 20-30 euro aan de nieuwste games en nog veel meer aan de eerste titels (rond de 40 euro) maar dat is mijn advies..
     
  8. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt nu wel dan komen die grote titels uit.

    Maar je wou er nu één kopen welke titels zitten er nu op dan? De beste laungh game ongeveer is Motorstorm...
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb deze thread nu even aangekeken, maar ik ben toch van mening dat er genoeg andere threads zijn waar je met deze vraag terecht kunt, zoals PS3 hardware algemeen en PS3 ik hem hem (een hele algemene thread eigenlijk) of eventueel de X360 vs PS3 vs Wii thread.
    De kans is groot dat iedereen met zo'n soort vraag als deze een eigen thread opent en dat is niet de bedoeling.

    Deze gaat dus op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina