Echt frustrerend zeg, op de dag dat het spel eigenlijk zou uitkomen had ik 3 dagen achter elkaar vrij, nu moet ik volop werken achter elkaar en dus weinig tijd om te gamen. Nou ja morgen ga ik toch wel de game kopen!
Heb m ook sinds vandaag, maar hoe de fuck kan je in een level 100% van de unlockables vrijspelen? De vindt die dingen gewoon los door het level en door die silouhetten van sterren en theepotten te bestickeren, maar zijn er nog andere manieren? Of ben ik blind ofzo? Ik blijf steken op 88% (Get a Grip) en 77% (Skate to Victory) en wil eigenlijk pas verderspelen als ik die twee levels op 100% heb xD
Zit zeker goede muziek in de game. Game is echt geweldig!! Het speelt lekker, ziet er super uit en is gewoon heel erg tof/verslavend om te spelen. Ga van het weekend een beetje aan de slag met de levelcreator.
Ben van plan de game vandaag op te pikken. Zijn er al een paar 'homemade' levels te vinden die de moeite waard zijn? Ben erg benieuwd naar de creativiteit van de gamers.
Op dit moment valt het me een beetje tegen, vooral veel trophy haal levels. Vind op dit moment dat je echt goed kunt zien dat het homemade is. Zelf alleen nog maar een klein beetje aan het prutsen geweest.. maar het is nog best een beetje lastig
Ik neem mijn woorden terug die ik hier een post geleden neerzette. De game is echt gaaf met 2 man . Ook nog even met 4 gedaan, en je lacht je kapot om al die domme beesten en levels
Die zal er vast wel komen. Ben benieuwd. Voorlopig heb ik nog niet veel gespeeld, maar vroeg me ook af hoe je 100% krijgt in sommige levels.
Je moet ook stickeren enzo. Had ik eerst ook niet door, maar het is en soort puzzel-dingetje, dus als je een kartonnen sterretje (ofzo) ziet hangen, moet je er even een sticker opplakken (van een ster) Te belachelijk voor woorden inderdaad Er zouden toch 4 gratis outfits komen in de eerste week? Ik zie er maar 2 staan (space-outfit en nog een andere)
Ik heb alles gestickerd en alles wat ik zag gepakt, maar dan heb ik nog steeds geen 100%... Zijn er meer manieren nog ofzo?
Blijkbaar niet. Vind 5€ echt belachelijk voor dat shirt. Had hem graag gehad maar no way dat ik daar 5€ voor ga neerleggen.
Gisteravond vlak voordat in de ArenA inging nog ff meegepitk bij de Mediamarkt 55 euro =) vanavond spelen