Gewoon even een vraagje. Spelen jullie dit nog? Ik heb 'm ook maar vraag me af hoe lang ik er mee zal gaan doen. Levels maken moet je uiteraard tijd insteken en ik vraag me af of jullie dat nog een beetje doen?
Speel het zelf nog met m'n vriendin. Maar moet eerlijk zegge speel liever gears of ratchet and clank ofzoiets.
Je kunt ook elkaar slaan + onder stickeren. Het is vooral een chaos als je het met 2 vrienden speelt en die snappen de game niet.
Ik wil de game graag hebben, maar ik vind de adviesprijs gewoon te duur voor iets waarvan ik niet zeker weet of ik het wel zo leuk ga vinden. Als deze straks voor 30 Euries in de winkel ligt ga ik me er wel eens aan wagen! \o/
Helaas het zal eens niet zo zijn: This item can only be delivered to a UK address. Bij Amazon.co.uk hetzelfde verhaal. Volgens mij wil men geen geld meer verdienen tegenwoordig! Ach ik ga volgende maand toch naar Engeland wellicht dat de shops LBP daar ook zo voordelig hebben liggen.
Hij is heel goedkoop bij www.101cd.com. 15.89 pond incl. verzenden. Ik had 'm op maandag besteld en op donderdag in huis! Staat overigens ook in het ps3 koopjes topic!
Je moet bij Play.com rechts boven op het 'euro vlaggetje' klikken, zodat de prijzen in euro's worden weergegeven i.p.v. Engelse ponden. Dan kun je je bestelling gewoon naar een NL adres laten sturen!
Bij blahdvd 13.89 pond incl verzending en binnen 3 dagen in huis. Dit komt omdat ze het vanuit zwitserland versturen. Tevens is 101cd ook van hun. zie link: Little Big Planet voor 13.89 pond incl
Vanochtend deze gescoord. De plaatselijke Intertoys had er in totaal maar 3.... Nu maar hopen dat de game wat is!
Vorige week vrijdag online in de avond nog even besteld, en dus had ik de game ook gewoon voor 20 euro. Plus verzendkosten. Hardstikke leuke game, echt een feel good vibe heeft die game. Prachtige muziek die je vrolijk maakt en zeer leuk om te spelen.