http://arstechnica.com/news.ars/pos...t-births-youtube-like-social-game-design.html Erg gaaf stuk om te lezen. bizar hoe weinig aandacht het spel hier krijgt, want ik verwacht echt een mijlpaal in de gaminggeschiedenis. Ook al is het niet helemaal mijn ding. (wel besteld overigens)
tsja, het moet gewoon uitkomen. Als het dan echt zo goed/leuk is als we denken, wordt het vanzelf wel een mijlpaal. Het is voor mij voorlopig de enige PS3 game waar ik nog naar uitkijk...
De game word nu al een flinke tijd getoont en mensen willen de game nu onderhand weleens spelen ipv erover te praten. Daarnaast is dit echt een game die je zelf moet spelen om er echt goed over te kunnen praten.
Op gametrailers.com geven ze gratis beta keys weg voor LittleBigPlanet voor de PS3. Het enige wat je moet doen is daar gergistreerd zijn en dan krijg je hem donderdag in de nieuwsbrief, volgens mij werkt deze alleen met een USA account.
kheb het net ook gedaan,dit wordt een heel leuk spel.Gears of war 2,Far Cry 2,Banjo and kazooie ect...worden ook tof,maar kijk stiekem toch het meest uit naar dit spel.
Even een tip niet door vertellen he http://www.gametrailers.com/newsletter/communityNewsletter10-2-08.html hier staat de nieuwsbrief van 2 oktober staat ook precies wat je moet doen voor de beta key aan de rechterkant
Kerel al een mailtje gestuurd, maar wat ik zei beta is regiolocked. Wie weet doet ie het op mijn usa-account
Gewoon even een nieuwe aanmaken met een andere naam. Edit: Heeft geen nut, ze kijken naar je IP adres. Daarnaast Gametrailers ligt volledig plat.....Word niks dus.
Volgens mij speelt Sony echt bij elk spel uit eigen stal zo'n exclusief beta/demo spelletje? Maak het gewoon toegankelijk voor alle PS3 gamers die al maanden en/of jaren zitten te wachten op die meuk. Alsof het lange wachten, velen beloftes en uitstel nog niet tergend genoeg is, gooien we er ook nog even een beta/demo actie tegenaan om alle idioten die straks de spelen toch wel kopen buiten te sluiten?! Gesloten beta's waar om de input van eindgebruikers wordt gevraagd om e.e.a. vroegtijdig te kunnen verbeteren kan ik goed begrijpen, maar nu gaat het volgens mij gewoon om een demo, aangezien het spel over een paar weken al in de winkel ligt.