1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] LittleBigPlanet

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 17 mei 2008.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, de game komt over 3 weken al uit. Volgende week of de week erna komt de ''beta'' gewoon als demo beschikbaar. Snap het hele gekut niet.........

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hype creeeren. Ik heb de replies op 1up.com een dagje gevolgd en er zaten daadwerkelijk lui tussen die hun werk af gingen zeggen, niet naar school gingen of gewoon de hele nacht wakker bleven toen de codes maar niet kwamen.

f5f5f5f5f5f5f5... 8)

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een stelletje oplichters daar bij Gametrailers:

Een account registreren, aanmelden voor de nieuwsbrief en je bent binnen. Niet dus. Na dat geklooi met die vergelijkingsvideos had ik al niet meer zo'n hoge pet op van die lui, maar na dit geintje hebben ze echt afgedaan. Dat ze even van extra hits en aanmeldingen genieten vind ik prima hoor, maar niet mensen onder valse voorwaarden lokken, gatver. :x

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mail sent, al vrees ik dat ze locked zijn.

@BFR: het is me niet meer gelukt om online te komen, maar hoe was/is de beta?

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb je mazzel dat je uberhaupt het bericht hebt kunnen sturen. Kan niet eens in die gozer z'n profiel komen vanaf 20.15. Wat een kutsite zeg dat Gametrailers. Daarnaast zijn ze nogal flink misleidend geweest: ''Sign up now and get your code in thursday's newsletter''.......bullshit dus...:{

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik vind het behoorlijk verslavend. De levels zitten erg leuk in elkaar met verschillende mechanismes en de verzamelwoede heeft al helemaal toegeslagen. Komt er op de releasedag in.

Controls vond ik even wennen maar daarna gaat het het bijna vanzelf.

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag via InsideGamer een beta code weten te bemachtigen. Net even gespeeld en moet zeggen dat het erg leuk is :) Ik heb nog niet mijn eigen level gemaakt, maar nu wel 3 levels gespeeld en me er onwijs mee vermaakt. Ik ga morgen/van het weekend maar flink aan de slag met mijn eigen levels :D

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Mocht iemand van jullie een key ineens overhouden dan wil ik die wel graag.

Ik heb me de afgelopen dagen de pleuris zitten internetten voor zo'n key en uiteindelijk helemaal NIKS:mad::mad::mad::mad:

Ik heb geloof bij

1up
    Gamepro
    Gametrailers (FUCKERS!!)
    En nog een aantal kleine sites,

IK BEN HET HELEMAAL ZAT MET DEZE KK GEDOE !!

zo dat moest er even uit

10. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog steeds niet ontvangen.maarja ga ik niet wakker van liggen.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

En dan ook nog eens voor niks, want dat zijn stuk voor stuk Amerikaanse sites en de codes zijn regio locked. Epic fail :+

;)

Ik vrees dat ik via insidegamer ook geen code meer ga krijgen. Maar goed probeer ook hier en daar wat.... op het log van 1up lees ik replies van mensen die hele nachten er voor wakker blijven, niet naar school gaan etc.... geen wonder dat ik dan achter het net vis :)

@BFR: Leuk dat je iig positief bent. Cijfer?

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben het ook aardig zat. Ben al weken bezig om zo'n kut code te krijgen. Bij zowat elke site die ze weggeeft heb ik het geprobeerd, maar heb er nergens eentje gekregen. Dus mocht iemand er eentje overhebben, dan wil ik hem wel. ;)

Maar Sony moet eens ophouden met dit gekut en het gewoon voor IEDEREEN beschikbaar stellen. Ik bedoel, dit is geen beta meer, het is gewoon een demo. De game komt al over 3 weken uit en is al klaar, dus een beta slaat nergens op. Het is gewoon de demo de we over 2 weken krijgen. Sony moet hier echt eens mee gaan nokken........komt me de neus uit.......

Gametrailers ben ik echt helemaal klaar mee. Stelletje gore leugenaars. Vond het al een kutsite omdat ze rotzooien met filmpjes, maar ben er nu helemaal klaar mee.

Zo, dat lucht op. :)

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wat zien jullie allemaal in die game wat ik niet zie? Ik heb er even naar gekeken terwijl mijn broer speelde, maar dit is toch geen spel wat je een jaar kan boeien? :|. Ik vind het net zo'n spel als Loco Roco, voor even is het leuk...

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Alonso: rustig :9

@ Mark: de creatieve uitspattingen liegen er vooralsnog niet om. Ik haal het spel voornamelijk om de co-op en om de hype te checken.

15. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    @Mark: Jij kan het gewoon niet waarderen. Tis dikke humor om met meerdere mensen in een level van alles te doen en op te lossen. Vooral de zelfgemaakte levels zijn te grappig. Vanaaf verplicht spelen dus!

16. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Voor nu een 8 maar die kan nog makkelijk stijgen.

17. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w00t, heb gister mijn key via insidegamer ontvangen, en ben hem nu aan het downloaden. Impressies zullen snel volgen

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoe is de game :)

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een game die je de komende 2 jaar elke dag kan spelen zonder ooit hetzelfde te hoeven doen:thumbs:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Shit zeg ik pis echt overal net naast de pot :9

iemand nog tips voor een beta-code?

Deel Deze Pagina