Ik ga echt niet meer zoeken voor een key hoor, de game komt toch al binnenkort uit over een aantal weken, dus ik ga me echt niet de pleuris zoeken voor zo'n key
heb dankzij een gulle gever alsnog een code weten te bemachtigen. Super. Vanavond eens even rustig voor zitten.
Net even een uur gespeeld met mijn vriendin en zoon. Ik kwam echt niet meer bij van het lachen Gekke gezichtsuitdrukkingen die je zelf bestuurt, alle lichaamsdelen kan je bewegen, gestoord leveldesign, elkaar een beetje rondtrekken door de levels heen en natuurlijk eindeloos veel opties. Dit spel is echt one of a kind. Ik ben niet het type wat in zijn eentje uren een level gaat bouwen maar online of met meerdere op de bank komt voor mij dit spel helemaal tot zijn recht. Nu al een klassieker
Nice, mooi dat het spel bevalt. Ik kan niet wachten op de release, heb helaas geen key Maaruh Kevf, toch blij dat je je Ps3 niet verkocht hebt?
Kan je LBP wel alleen spelen ?? Iedereen heeft het steeds over Multi en niet over Uppie Wil soms graag even in mijn Uppie gamen.
Online levels kun je ook in je eentje spelen... Al is dat soms niet handig, omdat er hindernissen inzitten waar je meerdere mensen voor nodig hebt.
Geen flauw idee eigenlijk, ik weet wel dat ik dit soort spellen in mijn eentje weinig aan vind. edit: bizar! http://gamevideos.1up.com/video/id/21856
Supervet spel lijkt me dit. Die video van Kevf laat maar weer eens zien hoeveel je hiermee kan. Nu nog een PS3.
YES, vanavond alsnog een code weten te bemachtigen en wat is deze game toch zeer vermakelijk en erg leuk en grappig.
Ik kijk ook ontzettend uit naar dit spel,mischien wel meer dan Fable 2 en Gears of Wars 2 .Is de beta echt leuk?
Wat heb ik nou weer aan me jas hangen(spreekwoordelijk). Me vriendin is niet meer achter de PS3 weg te krijgen door deze beta
Haha check dit. http://www.gamer.nl/doc/48088/Sephiroth-en-Old-Solid-Snake-als-sackboys-in-LittleBigPlanet
Vanmiddag bij een vriend gespeeld. Eerste drie levels en verder een beetje gekloot in de levelmaker. Hell, dat is zo vet! Heel simpel maar zo ongelofelijk humoristisch! Ik wil 'm op de 360!