1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Online

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 5 mrt 2008.

1. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik hou er echt van om in de capture the flag ( of hoe dat groene wezentje of zou mogen heten) in een kartonnen doos bij de basis van de vijand te zitten wachten en dan iedereen overhoop te schieten als ze terug komen.

Ze lopen gewoon langs je heen als je in die doos zit XD XD

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat met die dozen is echt tof ja. :) Schiet eigenlijk altijd op die dozen, de kans is namelijk groot dat er eentje inzit. Net ook, schiet met een sniper één keer op zo'n doos en pats, raak. :cool: De stunknife is trouwens ook echt heel cool.

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Des te meer ik de game speel, hoe beter hij wordt.. kan nou niet wachten op de volle MGO game!

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik ook ja! Heb gisteren een server gehad waar echt in een teamverband werd gespeeld en dat liep echt super! Werkt echt heel tof.

5. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Je kan hem nog downloaden!. Ga naar de store en dan naar je "gedownload lijst"
    Daar staat hij tussen en kan je gewoon weer downloaden. Ik zit hem nu ook weer opnieuw te downen. Hopelijk kan ik ook spelen\o/

6. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch maar de moeite genomen om het spel te kunnen spelen, maar na een uurtje had ik het wel gezien. De besturing vind ik echt naadje.

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem net heel even uitgeprobeerd, en ik ben er goed over te spreken! Na het zien van trailers had ik zo mijn twijfels, maar het valt achteraf allemaal wel mee. :)

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    De besturing heb ik altijd al gaar gevonden bij MGS games. Ik ben nu ook aan de gang gegaan met die Beta, en hoe langer ik speel, hoe beter ik de besturing vind lopen.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ondertussen wel als minpunt ervaren dat een granaat vlak naast of onder je niet doodelijk is als je nog volledig health hebt.

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vanaf het opstarten van de beta tot en met een lobby kiezen duurt hier nu zo'n beetje vijf minuten. Zo ontzettend traaaaag. Zit ik eindelijk in een game kan ik niet spelen vanwege de 'unstable connection' foutmelding.

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Wat is dat friendsysteem in MGO slecht gemaakt :mad:. Je kan alleen friends toevoegen als ze online in MGO zijn ><.

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel SOCOM 2 op de PS2 :thumbs:

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    damn wat een problemen nog steeds zo te lezen....no thanks ;)

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eerlijk gezegd nog helemaal geen problemen tegen gekomen (na Konami ID + Update). Ik ben eigelijk heel enthousiast over deze game.

Gameplay is niet extreem snel, maar wel ontzettend tactisch. Samenwerken loont enorm, en de gesproken taunts zijn ook handig. Ik hou er niet van continu in 10 talen door die headset te lullen dat we bij mekaar moeten blijven.

Perks van COD4 hebben ze ook aardig gejat, maar ik moet nog even uitvogelen hoe dat nou allemaal precies werkt.

Verder slechts 1 lag room tegen gekomen. De rest liep gewoon heel erg stabiel.

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nog problemen? Af en toe heb je dat je een paar keer moet proberen om in te loggen omdat de servers te vol zitten, maar voor de rest heb ik nog geen ander probleem ervaren ;).

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Werkt hier ook gewoon prima. Moet ook alleen af en toe meerdere malen proberen in te loggen voordat ik op de server kom, maar heb verder geen problemen.

17. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kan je de Beta gewoon downloaden en spelen of moet ik van alles gaan doen? ( aanmelden , enz enz ) ?

Kan even iemand me dit vertellen aub :)

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Beta kan je niet meer downloaden (tenzij je hem vorige week al eens gedownload had) en moest je hem toch nog kunnen bemachtigen moet je eerst nog 2 updates downloaden en een Konami/Game ID aanmaken.

19. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah ik had hem vorige week gedownload .. maar kreeg hem toen echt niet aan de praat !

Moest een Update downloaden en dat alleen al duurde zeker al2/3uur als niet langer :D !

20. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Als de beta nog op je playstation staat kan je nu de updates sneller binnen halen en alsnog de beta spelen! Ik heb het net toevallig ook allemaal geinstalleerd! Zo maar is proberen :)

Voor mij de eerste metal gears solid dus ik ben zeer benieuwd!

Deel Deze Pagina