1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Online

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 5 mrt 2008.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Peer-to-peer gaat momenteel wel sneller dan de gewone DDL en die p2p is al zeer traag en als kers op de taart wordt je om de haverklap ook nog eens af de server gegooid :mad:. Ik zat aan 25% naar anderhalf uur ofzo, maar nu heb ik het opgegeven omdat je steeds moet zien of je niet af de server ligt. Misschien dat ik vanavond het wat verder ga proberen te laten lopen.

Ik was van plan GTA4 voor de PS3 te kopen aangezien die console een pak stiller is, maar als ik dan weeral die problemen met de downloads bezie begin ik toch weer te twijfelen :+.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Hoe kom je in godsnaam tot 25%? Bij mij is ie na 2 minuten alweer gedisconnect

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij zit hij nu op 21% maar hij klapt er alweer uit. :mad:

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik ben er mee gestopt, ik ga het vannacht wel ff proberen, dan zal het wel rustiger zijn.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zooooo anders gaan de mods, admins en exmods even een hele thread volspammen met download-info :+

on-topic maar weer heren? ;)

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Het feit dat de update downloaden zo kut werkt is toch volledig ontopic?

Of ben je jaloers dat wij hierover kunnen praten en jij op je werk zit? :+

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind ik ook, is namelijk een onderdeel van MGO. Had trouwens begrepen dat er ook een offline gedeelte in zat (had ik op een site gelezen). Zou daarom wel tof zijn dat we die update binnen kunnen halen, zodat we de game alvast kunnen checken.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de beta nu ook binnen en na die user agreement die melding over een update. Eerst gekozen voor peer to peer en dat ging idioot sloom....toen gecancelled en opnieuw gestart...toen kreeg ik echter niet een melding over een update maar gewoon tekst dat de 21ste de beta ingaat en niks kon doen verder. Dus ik denk niet eens dat je de beta kan checken. Toen probeerde ik het weer..want ik moet die update wel hebben natuurlijk, toen via HTTP...en al gauw kreeg ik een server error. Gaat idd erg lekker....NOT...eerst die idiote GT5P update en nu dit.

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Nu de beta bijna klaar met downloaden, maar wacht wel tot het weekend met het downloaden van de update :+

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vind het eigenlijk dom genoeg dat er gelijk een updat is, jezus..verwerk die in de beta ofzo gewoon. En dat geinstalleer enzo...opzich geen ramp maar ook nog eens al die errors...maakt het er niet fijner op. Ik vind mn PS3 top....qua games..maar Xbox Live qua dit is gewoon een verademing dan hoor.

Dit gaat gvd echt nergens over hoor, net even geprobeerd weer. Ik kwam nog voorbij de user agreement en dan hoor je die melding over de update te krijgen en toen kreeg ik gvd gewoon een server error...nou ja klote denk je, ff overnieuw. jaaaaaaaa...je moet gvd gelijk helemaal UIT de beta, opnieuw opstarten en weer proberen. Gaat echt nergens over.

Ik hoop ook wel dat deze update op dezelfde manier als de GT5P update werkt...dat ie telkens een stuk download...ALS je een error krijgt...en dat ie het dus ook onthoud.

Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Yes! Hij download nog steeds de update! Nu met bijna 300 KB/s _O_

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ben de beta ook aan het downloaden nu.
    Na bijna 20 minuten downloaden staat de teller nog maar op 13%.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    300 :eek:. Ik zit hier met p2p rond de 40 kb/s en ddl is nog trager :mad:. Tijdens het typen van die bericht ben ik weeral van de server gegooid. Pff, al goed dat je voor het PSN niet hoeft te betalen :+.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben gestopt met proberen. Heb al genoeg gaten in muren en duren geslagen, en m'n hart hoeft het ook nog niet te begeven. Moet toch nog effe wachten voordat we daadwerkelijk online kunnen met die beta, dus probeer die update wel een andere keer :mad:

Wanneer gaan ze spellen weer eens fatsoenlijk afmaken i.p.v. afraffelen + patchen (meestal veel te laat en SLECHT)?

Sinds we op i'net kunnen met die consoles en er HDD's in zitten is het alleen maar bergafwaarts gegaan met die kutdingen :x

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Download de PS3 eigenlijk verder als je em uitzet?
    Anders is ie denk ik nog niet veel verder gekomen dan 1% :+

16. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    die p2p oplossing snap ik ook niet echt hoor. Wanneer zou hij dan kunnen de update kunnen downloaden van anderen. Ik wil bijv niet dat als ik aan het online gamen ben dat er iemand de update van mij download. Dan heb ik namelijk lag.
    maarja ik krijg de update ook niet binnen. Na 2x geprobeerd te hebben heb ik gewoon maar de console uitgedaan voordat ik met me controllers zou gaan smijten. Ik w8 wel tot de 21ste.

17. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, het moet een Beta voorstellen, dus verwacht niet een product dat af is, en ten tweede, de servers zijn nog niet online, dus vandaar dat het zo traag als stroop loopt.

Al zou je de update binnen hebben, dan nog moet je wachten tot 21 april.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zelfs bij een beta volgt er op dezelfde dag nog een update. Die hadden ze er ook gewoon in kunnen verwerken. Tegenwoordig wordt alles maar gepatched en geüpdate. Om schijtziek van te worden.

Als het dan ook vaak nog eens niet naar behoren werkt op PSN kan ik dat niet uitstaan.

Sew me, maar het is gewoon een kutsysteem.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik vind dit ook echt nergens meer over gaan hoor.
    Zo erg als dit heb ik het nog nooit meegemaakt. Godver zeg.

Ik dacht net...ach nog eens proberen aangezien sommigen het nu wel lukken. Nou bij Peer 2 peer ging ie niet sneller dan 0,000000 KPBS
    en bij HTTP kreeg ik al vrij gauw een fucking network sever error...ach flikker toch op.

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kon de beta zonder problemen downloaden.

Deel Deze Pagina