Nu proberen heren! Ik liep vijf minuten geleden binnen een paar minuten door alle formulieren heen. Heb nu dus netjes m'n ID's geregistreerd!
Konami voegt extra servers toe De hype rond Metal Gear Solid 4 staat al geruime tijd op een hoog pitje. Helemaal enthousiast word je als je weet dat er ook een apart online spel gemaakt wordt. Blijkbaar zijn er wel heel veel gamers die naar een nieuwe Metal Gear uitkijken, want Metal Gear online beta is zo populair dat er mensen zijn die niet kunnen inloggen met hun Konami ID. Deze laatste heb je nodig om het spel te kunnen spelen. Konami probeert hier wat aan te doen door extra servers te plaatsen. Als je even niet kan inloggen of het lukt je niet door te komen, wees dan even geduldig. Konami is eraan bezig!
Nou het zal wel mensen, maar dit krijg ik al sinds gisteravond tot nu...en ik heb er echt schoon genoeg van, xxxxxxxxxxxxxxx. Ik kom xxx niet eens meer op de site . Error System Error. We would like to apologize for the inconveniences caused. Please try accessing the page at a later time. Oh wat blijkt nou...de pagina werkt voor geen meter meer met firefox...probeer het net met Safari..en ja hoor. werkt...wel walgelijk sloom. Kortom...nou kan ik dus ook niet meer met dat truukje van firefox het proberen want het werkt niet meer in die browser...gaat echt nergens meer over. /Mod BigKabuto let A.U.B. een beetje op jouw woorden - Melbuuln
Had op een gegeven moment 2 browsers tegelijk lopen IE7 en Safari. Ben in totaal wel 1 uur bezig geweest met het aanmaken van een ID
Zoals ze het nu aanpakken met de beta heb ik er weinig vertrouwen in. Die Konami/Game ID vind ik ook zo waardeloos. We hebben toch niet voor niks een centrale PSN ID?!
Waarom 2 ID's aanmaken en ze mogen ook niet het zelfde zijn Het is dan maar melbuuln1 en melbuuln geworden. Hoop niet dat meer gameontwikkelaars op dit "fantastische" idee komen.
Dit is echt ergelijk...nou kwam ik werkelijk voor de allereerste keer verder dan de pagina waar je al je info moet invullen....staat er dat ik alphanumeric characters moet gebruiken...WTF is dat nou weer dan. ik had niks met hoofdletters en bij de paswords had ik altijd wel een aantal nummers. En bij eentje mocht je alleen maar nummers doen...en dan krijg ik toch dat gelul weer...ik word hier niet goed van.
Je moet perse nummers en letters, ondanks dat er staat dan enkel nummers nodig zijn. Btw, als je straks je Konami ID aan hebt gemaakt, dan moet je ook nog je e-mail verifiëren. Vanaf een dinsdag krijg ik daar al een error.
htts://id.konami.net Had eerst ook niet door Dan maar mijn geboorte jaar/maand/dag anders vergeet ik het toch weer.
Dus alles moet eigenlijk met letters en een nummer zijn? Beide ID's en Passwords? En geen hoofdletters dus.
Voor de Konami ID heb ik een password gebruikt met cijfers/letters , maar bij de Game ID werkt alleen een password met cijfers.
Tegen de tijd dat ik klaar ben met werken zal het wel weer plat liggen. Vervolgens blijft het de hele week een drama om online te komen, en tegen de tijd dat GTA IV uit is hebben ze het opgelost. Even doemdenken
Via gametrailers forums ben ik aan een Konami ID gekomen. Iemand bood aan om ze te maken, dus ik PM gestuurd en net een terug gekregen , na flink lang proberen was het hem gelukt...dat vind ik echt supertof van die lui. Mij is het niet gelukt...met Firefox kom ik gewoon die site niet op, hij wel....heel raar. Maar goed...ik ga even proberen in te loggen, gewoon om te checken of ie het doet.