1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Online

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 5 mrt 2008.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij het inloggen krijg je wel een fout melding omdat de servers nog niet online zijn.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Is die error

Unable to connect to server. (090B:0000001) ???

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De server gaat pas morgen online.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies dat snap ik, maar moest ff weten of mijn login info wel klopte enzo.

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lachen dit... zo lafjes aan wordt het denk ik tijd om willekeurige mensen op straat te gaan kelen als het zo doorgaat met dat gekloot voor een ID.

6. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    ook 1 gekregen via een forum... aardig van die meneer!

Nou.. om 12 uur maar even proberen online te gaan, ik krijg nu nog error codes, maar dat is logisch.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Inloggen kan je doen via de ID site, want dat zou normaal moeten werken (maar traagjes en je kan echt niets meer doen dan inloggen).

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ze mogen echt wel wat mensen gaan kielhalen bij Konami. Ik dacht dat ze dit gisteren of eergisteren zouden fixen?

9. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Je Game ID en Konami ID moeten minimaal 8 tekens lang zijn, mogen sowieso alleen letters zijn. Enkel je password met met zowel letters als cijfers.

10. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Verder dan dit scherm kom ik nog niet, maar het is wat!

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Het begint ook pas om 11 uur vanochtend hé

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is echt niet te geloven....nou heb ik alles gewoon in de email staan....in de email van Konami staat mijn GAME ID...die vul ik in met het password waar ik voor heb gekozen en die gast die mij hielp..heeft dat zo ingevuld....maar tijdens het inloggen in de beta krijg ik een erorr dat de GAME ID of Password neit goed...nou moet je toch echt gvd ophouden.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Xbox 360 headset? :lol:

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha ja idd. geen idee waarom dat erbij zat..maar wel tof gemaakt. Hilarisch hoe snel mensen met dingen komen.

Maar goed...na flink proberen logt ie wel in nu...en ik kom bij het main menu...zodra ik echter Start game kies krijg ik een error ...discconnected..quitting game. Jullie ook?

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Het enige wat ik kan doen.. is de trailer bekijken.. of update.. wat niet werkt omdat de servers nog niet online zijn dus. Wat kunnen jullie meer dan? En hoe? :9

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hier zit ik nu....maar zodra ik start game doe...dan is het Disconnected, quitting game...zoiets.

17. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    lol... heb precies hetzelfde.

Altijd verassend he, die MGS games... er is al iemand in de UK die het wel voor elkaar heeft gekregen om de game te spelen...

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het zal morgen ochtend toch echt moeten werken lijkt me he? Vanaf wanneer gaat ie oficieel van start? De 21ste..maar hoe laat? Enneh...op de MGO website staat er dat de server open is...jaaaaaaaaaa tuurlijk Konami.

19. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu officieel 2:53 minuten "open" voor europa.. de beta had gewoon moeten werken eigenlijk... maar goed.

De europese en de US MGS site zijn niet up to date... op de japanse MGS site staat dat er emergency maintenance gaande is, en dat ze geen idee hebben hoe het komt dat de beta niet werkt.

Oftwel.. verwacht maar niet dat hij op korte termijn gaat werken... :'-(

Konami en online gamen... geen prettige combinatie... ik ga pitten, goedenacht allen!

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop dat Europa en Amerika nog geen BETA krijgen. Alleen Japan kan spelen totdat de servers goed werken :mad:

Deel Deze Pagina