1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Online

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 5 mrt 2008.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De Japanners, maar voor de Europeanen wordt het nog ff wachten aangezien de bèta pas vannacht/morgenvroeg open wordt gezet.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Pfff... Ik krijg nog steeds niet update 1.01.
    Peer2Peer of HTTP maakt niks uit.

Ik laat het maar zitten. Zo leuk leek die Beta me niet eens.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    AAAAHHHHHHH THIS IS MADNESS !

KONAMI you can ***** my ******

I'm gonna delete the whole thing NOW !

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    doet ie het nou nog niet? :eek:

Lekkere promotie dit voor psn etc......

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik dacht dat die problemen al lang over zouden zijn, dat is jammer dan.. Had gehoopt wat impressies te lezen over MGS Online. =(

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik probeerde zojuist te updaten en kreeg het bericht dat er een update 1.02 was. Echter heb ik nog update 1.01 niet eens. En die krijg ik nog steeds niet binnen. Nog steeds dezelfde drama als voorheen.
    Daarna de beta eraf gegooid in de veronderstelling dat ik misschien een fully updated demo kon downloaden van de psn. Echter kan ik de beta nergens meer vinden op psn!!!

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Update was er binnen 5 minuten hier... ben hem nu online aan het spelen, je maakt je eigen karakter, dan kies je je perks, en dan kun je aan de slag...

Zal vanavond of morgen even een impressie posten.. even wat spelen nu.

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    wannneer kan je mgso weer downloaden in de store dan?

9. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb eindelijk 1.01 binnen en ik ben begonnen met versie 1.02 en die staat nu al 20 minuten still op 55%. Dat updaten duurt echt een eeuwigheid

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik laat het denk ik lekker voor wat het is. Gameplay schijnt megatraag te zijn en volgens mij is de beta zelf niet meer te downen (lekker dan, net van de schijf afgeknikkerd). Bagger georganiseerd dit.

11. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik eindelijk versie 1.02 binnen en een konami id aangemaakt. Krijg ik zodra ik met metal gear online wil inloggen de melding dat het te druk is en dat de server niet bereikt kan worden. Ik moet het later nog maar eens proberen.

Dit is wel weer lekker geregeld allemaal

12. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch ook gezegd dat het pas vanaf 26 april weer gaat werken?

Dan is het toch logisch dat ie het nu niet doet???

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb net de beta gespeeld, echt heel tof!!!

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hebben we sinds vanmorgen weer een kabelaansluiting , komt de kabelmodem niet online :mad:
    Nu komt Dinsdag pas een andere monteur die het prutswerk van zijn collega gaat controlleren.

@Home zo geingestalleerd , dus niet :mad:

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    ²

Alleen moet ik nog een headset te pakken zien krijgen zodat dat ik eens deftig kan gaan spelen (alhoewel dat niet gebeurd op de gewone servers).

Maar wat ik me af vraag, werkt dat experience gedoe eigenlijk wel?

EDIT: Nvm, na wat meer spelen zie ik inderdaad wel vooruitgang in het balkje :+.

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gare Beta is dit zeg. Ik krijg nu doodleuk het bericht dat de servers te vol zitten, of dat mijn Game ID of password niet klopt.

17. Achillias

Achillias Guest

Kan iemand me helpen met het maken van me id, ik loop vast bij het creeren van een wachtwoord. De meest gekke combinaties gebruikt maar krijg telkens dit te zien.

Your Password must be a combination of alphanumeric characters of 8-32 characters in length.

En ja me wachtwoord bestaat alleen uit cijfers tussen de 8 en 10 reeksen.

En heb het ook al met letters geprobeerd.

Help :'-(

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bijvoorbeeld van de paswoorden.
    Konami ID : hallo1994
    Gamer ID : 19920102

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb inmiddels aardig wat potjes gespeeld. En man, de game is echt heel tof! Had niet verwacht dat het zo tof zou zijn. Het sneaken gecombineerd met de shoots-outs is echt heel erg leuk en werkt ook goed. Had net echt iets heel tofs. Was achter een gozer geslopen en had hem gestunned met m'n stunknife. Toen hij op de grond lag kon ik hem eerst nog een paar trappen geven om vervolgens m'n gun te pakken en hem een headshot te geven. :cool: Echt heel tof! Game speelt erg lekker en hij ziet ook goed uit!

Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens!

Helaas ziet het er niet VERDOMD goed eruit.. maar het doet wat het moet doen, single player zal wel wat mooier moeten zijn, maar tot dusver valt het mij echt niet tegen.

Het is echt een eigen stijltje, deze game.. 1 map is prachtig, net groot genoeg, genoeg plaatsen om te snipen, claymores plaatsen voor eventuele flankers...

De hele game zit volgepakt met gameplay....Paar voorbeelden:

- Snel kruipen in een doos of een ton, en maar lachen terwijl je de vijanden langs je ziet lopen als een kip zonder kop.. vervolgens grijp je ze van achter en klap je ze op de grond met je stun knife.

- doen alsof je dood bent... je kunt gewoon doen alsof je dood bent! je ligt daar maar en de vijanden lopen om je heen terwijl jij ze bekijkt... geweldig!

- snipen... een mooie plek vinden hoog ergens in een toren of een gebouw, en dan een claymore op de trap plaatsen waar de vijand omhoog kan klimmen... net zoals in COD4 staat dit garant voor uren speelplezier. ;)

gigantisch veel opties verder.. ik weet niet tot hoever deze beta gaat en wat je allemaal kunt unlocken.. maar je hebt sights voor je guns, lasers, dempers, lichten op je gun, scopes, etc.

Hopelijk dat je qua kleding ook dingen kunt unlocken.. met de juiste perks (sneller kunnen bewegen) schijnt het dat je op het laatste niveau als een cyberninja rond kunt lopen.. (gerucht hoor)... maar wie weet.

Gameplay traag? klopt.

gave game? klopt ook.

Voor Kevf.. geef het toch maar een kans, wat mij betreft is het konami vergeven en is dit zeker de moeite waard... jammer dat er alleen maar 2 maps zijn trouwens, maar ik ben onder de indruk.

Deel Deze Pagina