1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    [​IMG]
    Published by: Konami
    Developed by: Kojima Productions
    Genre: Third-Person Action
    Release Date: 12 Juni 2008

    MGS4 vereist een installatie van ongeveer 5GB.

    Korte inhoud:
    Boxart:
    [​IMG]

    Screens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Trailer:
    [gt]34384[/gt]

    Gameplay:
    [gt] 35088[/gt]

    [gt]35059[/gt]

    [gt]35081[/gt]

    Vorig deel:
    Deel 1
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De Geschiedenis:
    De geschiedenis van Metal Gear Solid - Deel 1
    De geschiedenis van Metal Gear Solid - Deel 2
    De geschiedenis van Metal Gear Solid - Deel 3
    De geschiedenis van Metal Gear Solid - Deel 4
    De geschiedenis van Metal Gear Solid - Deel 5
    De geschiedenis van Metal Gear Solid - Deel 6
    De geschiedenis van Metal Gear Solid - Deel 7

    Metal Gear Retrospective Part One (20 minuten):
    [GT]33740[/GT]

    Nota: Snake's Revenge hoort niet bij de verhaal lijn van Metal Gear (Solid) en mag je dus eigenlijk gewoon vergeten.


    Metal Gear Retrospective Part Two (21 minuten):
    [GT]34187[/GT]

    Metal Gear Retrospective Part Three (21 minuten):
    [GT]34425[/GT]

    Metal Gear Retrospective Part Four (23 minuten):
    [GT]34700[/GT]

    Metal Gear Retrospective Part Five (18 minuten):
    [GT]35020[/GT]

    Metal Gear Retrospective Part Six (20 minuten):
    [GT]35094[/GT]

    Characters:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Voor meer characters en meer info over de characters en MGS4 in het algemeen kan je terecht bij een uitmuntende startpost op het forum van Neogaf.

    Met dank aan boss voor de startpost van deel 1 waarop deze voornamelijk gebaseerd is.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zat te twijfelen om de videoreview van GT toe te voegen, maar die is zo mager dat ik het toch maar niet gedaan heb :+

    Het lange wachten is voor mij nu begonnen. Spel is vandaag verscheept en dus met 1,5 week bij mij thuis. Dan hebben de eersten het spel al uitgespeeld. Tis wat als je zuinig wilt doen......
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  5. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, mijn eerste MGS game ooit, en ik snap er geen jota van :+

    Als je een nieuwe game start krijg je TV zenders ofzo te zien, WTF?? Nah, dat moet je dan afkijken, ik heb iig geen mogelijkheid gevonden om door te spoelen, om vervolgens een paar cutscenes te zien te krijgen en dan word je in de actie gegooid. Geen tutorial? Vond pas na 5 minuten uit hoe ik een gun kon equippen... En dan moest ik naar het noorden, naja puzzel puzzel en ik kwam er wel uit. Is dit gewoon mijn n00bigheid of is dit gewoon MGS? Want als dat zo is, is het echt niks voor mij...
     
  6. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Limited Edition vanochtend kunnen scoren bij consoleshop, als het goed is natuurlijk, want gisteravond kreeg ik ook al een mailtje dat ie op voorraad was en toen was de LE uitverkocht/niet te bestellen.

    Vanochtend dus weer een mailtje en gelijk naar de site, op voorraad en dus besteld. Ik keek daarna nog even en hij was alweer uitverkocht. Ik weet niet hoe ze dat daar dan doen, helemaal zeker ben ik niet denk ik.

    Als ik vanavond de verzendbevestiging krijg, morgen maar even een PS3 pakketje halen.

    :9
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als het zoals bij de vorige MGS is dan kan je de tutorial vinden in een apart deeltje. Dus als je de game opstart en je komt in het hoofdmenu terecht (dus waar new game, load game, etc. staa) moet daar normaal iets staan van de tutorial.
     
  8. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Oohja, en daar staat ook mission briefing enzo bij. Weet ik dat ook weer gelijk ^^ Thanks!
     
  9. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom al die offtopic BS?

    Omdat de moderators vrolijk meedoen lijkt het me nodig om ze er even aan te herinneren dat al die berichten over verzendingen en bestellingen en beschikbaarheid totaal niet interessant zijn voor andere lezers.

    Mocht je vragen aan elkaar hebben over een bestelling of verzending doe dat dan via PM. Ik word gewoon gek van al die berichten; 'ik heb de mijne binnen'/'ik heb hem besteld bij verkoper x maar niks ontvangen'/'mijn track&trace code zegt dat ie nu in duitsland is'

    sorry voor mijn strenge (zeur) post maar anders wordt dit nieuwe verse deel van het MGS4 topic helemaal verziekt.

    Mooie startpost trouwens! kudos voor de maker.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game inmiddels een stukje gespeeld. Tjezus wat een game zeg! Alleen het menufilmpje al. _O_ Grafisch echt absurt mooi en sfeervol. De close-ups van Snake zijn echt super. Prachtige muziek ook! Gelukkig zit er een soundtrack bij de SE. Wat een game zeg! Ga weer snel verder spelen.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    erg leuk ook dat Snake tijdens de installatie(s) even een rookpauze houdt :+

    (zou ik ook doen namelijk:D)
     
  12. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ben helemaal ondersteboven van deze game, Net gehaald en een half uurtje gespeeld.
    Ik ben ooit eens een keer begonnen met de demo van MGS 1 op de ps1. En nu een aantal jaren later zag ik MGS 4 staan.
    En wat is dit een vette game zeg!
    Ik durf best te stellen dat dit 1 van de beste games is die ik ooit heb gespeeld.
    Alles klopt, Graphics, geluid, sfeer.
    Nou wat doe ik hier eigenlijk? Ik ga nog wat rond sluipen!
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ja maar ik ben mod en jij niet :9

    Je hebt gelijk hoor ;)
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    /Mod
    /voteban Kombat

    1. Yes
    2. No
    ------------------
    Not enough votes

    crap :mad:


    :+

    Nee, je hebt gelijk ;).

    Er is mij juist iets opgevallen aan die character screen van Raiden...

    [​IMG]

    Nieuw hoofdpersonage voor ZoE3? :+
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vorige twee berichten verwijderd en verder het verzoek om inhoudelijk te posten.
    Thanks! :)

    /Mod Dan ook maar ineens het gezwam op de eerste pagina verwijderd - Pegas
     
  16. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Zijn er mensen die nooit een mgs hebben gespeeld die dit spel gekocht hebben? Zoja, hoe bevalt het?

    Ik heb namelijk nooit iets met de mgs serie gehad, maar ik word nu eigenlijk wel nieuwsgierig. I want to see what all the fuzz is about. Maar het is ook weer zonde om er 60 euro aan uit te geven als het moeilijk is om te volgen omdat je van de andere delen niets af weet, vandaar mijn vraag.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Lees anders die 7 artikelen in startpost (nja, eignelijk de 2de post) eens door. Eventueel kan je ook het Retrospective van Gametrailers bekijken (zie ook startpost), maar die artikelen gaan veel dieper :).
     
  18. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat viel mij ook al op! What's the deal? Een pikschild met scharnier?

    Ik zou Raiden liever zien in de volgende Metal gear delen, Kojima heeft gezegd dat dit zijn laatste is maar niet dat de serie nu afgelopen is.

    Dus Raiden als hoofdpersonage van 'Metal Gear Raid' (:confused:), Persoonlijk vind ik hem nu een stuk vetter dan de 'prettyboy' die hij in MGS2 was.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Daar is Raiden gerendered/getekend met een cockpit van een Orbital Frame. Die dingen vind je terug in de Zone of the Enders reeks (mecha genre) die ook gemaakt is door Kojima ;). Is dus waarschijnlijk weeral Kojima humor of een fan die dat heeft gedaan. Vind het wel een geslaagde grap :+.

    Inderdaad, Raiden zou een goede kandidaat zijn voor de volgende Metal Gear. Alleen meen ik mij te herinneren dat ik hem in een trailer op sterven heb zien liggen in de armen van Snake... .

    Raiden is inderdaad nu echt vet en ik vond hem in MGS2 ook al vrij vet :+.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Jij spoilert :'-(

    Voteban voor Pegas!
     

Deel Deze Pagina