1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De ps3 40 gig versie speelt idd geen ps2 spellen af. ps1 spellen speelt die daarintegen wel af!

de 60 gig is idd niet meer in productie, dus op die hoef je niet te wachten (of je probeert m 2dehands te scoren). er is wel een 80 gig versie die wel BC is, maar is nog niet bekend of die naar europa komt dacht ik.

ff ontopic:
    heb pas act 2 uitgespeeld en zit nu in act 3. en wat een game is dit :). zeker de beste op current gen. Alleen had mijn ps3 wat mankementjes die ik vandaag heb omgeruild, hopen maar dat ik nu zonder probleme kan spelen..

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    DAMN, deze game is echt vet :D Ik zit er helemaal in. Net pas Act 2 gehaald, maar wat gaaf zeg :D Ben echt blij dat ik een PS3 heb gekocht :) Deze game maak het helemaal waar. Ik heb zaterdag ook deel 3 gekocht voor op de PS2. Ik hoop dat er snel een update komt vanaf Sony dat ik deze kan spelen op mijn PS3 en anders moet ik maar even een PS2 regelen.

Donderdag komt trouwens de Database in de PS Store :) Ben daar ook wel benieuwd naar!

http://www.gamer.nl/doc/46357/Database-Metal-Gear-Solid-4-donderdag-te-downloaden

3. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kan je pas vanaf oktober of november PS2 games spelen op de 40gb PS3 versie

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegene met een Dualshock 3 controller en die Act 5 hebben uitgespeeld

Bij mij ging Psycho Mantis 'dood' toen ie mijn Memory Card wilde bekijken en daarna mijn SIXAXIS controller wilde 'bewegen'. Maar gewoon uit nieuwsgierigheid, wat gebeurd er wanneer je een Dualshock 3 controller gebruikt, ik neem aan dat ie hem dan wel kan bewegen, maar gaat Psycho Mantis erna ook dood, of moet je hem verslaan?

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dan gaat ie inderdaad ook dood. Zegt ie nog iets in de trant van 'Rumble is back!' :+

Afgelopen zondag heb ik 'm uitgespeeld, en wat een waanzinnig goed spel! _O_ Zeker als je een beetje bekend ben met de overige delen uit de serie m.b.t. het verhaal. Kojima heeft het verhaal imo erg mooi afgesloten, en met nog een aantal interessante verrassingen. :D Met dit spel hebben ze de lat aardig hoog weten te leggen, en ik vraag me af of men dit niveau op korte termijn zal kunnen evenaren. :eek:

6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Vandaag uitgespeeld. Het vele inlezen en -kijken heeft geholpen want kon alles prima volgen. Alleen na de credits werd het af en toe net ff te warrig. Doet niks af aan de ervaring verder, absolute topgame, dikke 9.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139

ik dacht helemaal niet? De 40G versie mist een bepaalde chip voor emulatie toch?

Over MGS4:
    In de LE van de GameGuide staat in hoofdlijnen het verhaal so far toch? Zo ja, dan kan ik die + de game gaan bestellen :+

8. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, die heb ik geplaatst! \o/

Jep, als ik het goed heb wordt daar de verhaallijn volledig in uitgewerkt.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het is slechts een gerucht dat in oktober (welk jaar werd niet vermeld !) de 40GB (en waarschijnlijk ook de 20GB voor de mensen die hem hebben in USA/Japan) backwards compatible worden.

En die chip die je vermeld zou het emulaten enkel minder zwaar maken voor de PS3, maar ik ben er zeker van dat de PS3 sterk genoeg is om de de PS2 volledig software matig te emulaten. Het is dan alleen te hopen dat Sony een beetje moeite doet en een groot aantal titels bc maakt.

10. AgentSmith

AgentSmith Guest

Kan iemand mij vertellen hoe ik een body check kan uitvoeren, zodat de items van de mensen afvallen ?

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    danku :) twijfel nog, want heb nog een enorme stapel spellen om te spelen. Maar dat ie er komt is zeker :+

Oke! Zou fijn zijn :)

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    OMG, wat blijft deze game toch vet zeg :D Net Act 3 gehaald, en wat een toffe filmpjes allemaal :D Begin van Act 4 is ook vet ;)

13. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht gisteravond om 11 uur: ' nog even MGS spelen '.

Om kwart over drie vannacht uitgezet, UITGESPEELD! Wat een mooi einde zeg, was aan het beeld gekluisterd! En ik moest gewoon om half 7 vanochtend eruit, lol.

14. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    De 80GB versie doet dat volledig emulaten al.

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, niet helemaal. Deze is hetzelfde als de 60GB versie die wij hadden: de PS2 CPU steekt er niet meer in maar de GPU (de Graphics Synthesizer) steekt er nog wel in. En zelfs hierdoor als ik het aantal titels die bc zijn flink gedaald t.o.v. de 60GB versie die Amerikanen hadden.

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is werkt ieder (NTSC) PS2 spel op die eerste Amerikaanse PS3's. Maar ik heb weinig te klagen hoor met mijn PS3. Al mijn PS2 spellen werken goed, op 1 na. Outrun 2006. Die loopt vast zodra ik een race wil starten. 1 van de 51 is echt onspeelbaar. Op een paar kleine grafische foutjes na bij een handjevol spellen (dit is echt miniem, meestal in een menu), werkt echt alles perfect. Zelfs de online spellen doen het gewoon goed.

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Als je de 60GB versie hebt wel (als is het zelfs dan maar 'slechts' 98% van de PS2 games), maar op de 80GB heb je dezelfde bc als wij hier hadden (en je had daarvan een officiƫle lijst met de titels die bc waren en tot in hoeverre, hier voor USA).

# 60GB PLAYSTATION 3 System
    Some PlayStation 2 or PlayStation format software titles may perform differently on this system than they do on PlayStation 2 or PlayStation systems, or may not perform properly on this system.

# 80GB PLAYSTATION 3 System
    This product has limited backward compatibility with PlayStation and PlayStation 2 format software. Many PlayStation 2 format software titles operate, but full compatibility is not guaranteed. Updating the system software may improve compatibility.

Bron: Official Playstation site

Maar goed, ik stel voor dat we over bc hier verder gaan en dat we hier terug on-topic voor MGS4 gaan spreken :).

18. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nounou wat een game poehe!
    Ben al een eind in Act 2.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP