1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo?
    Dat noem je humor.

En vaak heeft ie eigenlijk nog gelijk ook.

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kan er eerlijk gezegd weinig humor in ontdekken, maar het zal mijn type 'humor' dan wel niet zijn. Na 50 seconden was ik al moe van dat geratel, en de puntjes waar hij zo op afgeeft zijn ook wel lichtelijk overdreven.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Goed, dat het jou soort humor niet is kan zo zijn, maar wat van die punten is 'lichtelijk' overdreven?
    Zoals ik het in zijn meeste reviews zie klopt het gewoon wat hij zegt.
    Hij brengt het gewoon op een beetje absurdistische wijze.

(ik heb mgs niet, dus ik kan hier niet zeggen of dat weer zo is)

Het is trouwens wel een beetje vreemd om iemand triest te nomen die blijkbaar een ander mening van een game heeft dan jou. :emo:
    Jou kan ik denk ik ook niet geheel objectief noemen met je MGS avatar. ;)

Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Die man staat gelijk aan genialiteit.

5. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Laat ik het zo zeggen, die kerel brengt het imo overdreven. Je kan door de levels heen sluipen zonder een vijand te doden. Of je kan er Rambo stijl doorheen knallen. Aan de speler de keuze. Om dan te roepen dat er maar weinig tactiek of sluipen bij komt kijken vind ik dan overdreven en kort door de bocht. Het is het afsluitende deel van een serie van 20 jaar oud, met een vrij diepgaand verhaal. Logisch dat er dan meer cutscenes in zitten dan in het gemiddelde spel. Als men MGS4 haalt voor alleen maar een beetje actie, zullen het verhaal en de cutscenes waarschijnlijk een doorn in het oog zijn. Zeker aangezien enige kennis van voorgaande delen wel van pas komt m.b.t. het verhaal. Dan kan men er natuurlijk op af geven en zeggen dat het niet deugt, maar imo spelen ze dan het verkeerde spel. Komt een beetje op hetzelfde neer als je op zoek bent naar een shooter met een goed verhaal, en je vervolgens van UT3 de singleplayer gaat spelen. Als je dan achteraf gaat zeuren over weinig diepgang en emotie of w/e. 8)

Dat ik nu toevallig een MGS avatar hebt zegt niet zo veel over mijn objectiviteit hoor. Ik ben ook wel een aantal puntjes tegengekomen in het spel die ik liever iets anders had gezien.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Genoeg geratel over dat geratel... Dit is veel belangrijker:

Noooo! Ze hebben nu ook al Spore geinfiltreerd! :eek:

Enge beesten blijven het, die Gekko's.

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Nou ik ben er ook door, Titels rollen over het beeld terwijl ik dit tik.... Wat mooi!

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    damn jullie zijn snel...zit nog in act 1! :eek:

vragen
    Zit nu in het eerste echt lange filmpje (met Meryl), hoe kan ik nou vantevoren saven? Want dit filmpje startte dus 5 min voordat ik naar bed wilde....

Wat betekent PMC?

Er staan in de briefings ontzettend veel moves die je kan doen als je een CQG (?!? oid) geweer hebt. Wat voor een geweer is dit?

Wat een spel!

9. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    PMC? weet eigenlijk niet wat dit betekent.

Saven kan alleen per checkpoint ;)

CQC kan haast me alle wapens, alleen mijn ervaring is dat met handwapens je iemand kan pakken. Kan niet met rifles, launchers e.d. dan geeft ie alleen een klap met het geweer.

BTW hoe zet spoiler tags neer??

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    , maar dan natuurlijk zonder de spaties ;)

En PMC's betekent Private Military Companies.

Daarnaast vraagt de game slechts voor sommige filmpjes of je wilt saven.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tip: als je niet weet hoe iemand bepaalde tags gebruikt (spoilertags ed) gewoon even hem quoten (maar niet versturen) dan zie je de code in het bericht ;)

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Erg netjes!

13. Pretender

Pretender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond de game voor de 2e keer uitgespeeld, ditmaal op Normal.
    Eerste keer uitgespeeld op easy, maar ik bemerk bijna geen verschil tussen Easy en Normal.

Binnenkort maar weer beginnen op hard of expert maar eerst weer ff 360-en:b:

14. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    De database is wel erg makkelijk zeg! Met name de relatie diagrammen. :) Nu heb ik van de voorgaande delen wel de strategy guides, maar die geven toch niet zo'n duidelijk inzicht op dat vlak.

15. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ook binnenkort die database downloaden, gewoon met een EU account hoop ik.

16. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, de database is gisteren in de EU store gezet. :)

17. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In deel 2 kon je DOGTAGS verzamelen.
    In deel 3 kon je FROGS schieten.

Is er een ook 'sub game' in deel 4? Ik kan er niets over vinden namelijk.

*Edit*

In mijn walkthrough guide die ik heb gekocht staan de mogelijkheden die Snake heeft om te bewegen. Er is ook een uitleg hoe je moet zwemmen. Maar waar moet je zwemmen in het spel. Of beter gezegd: kun je zwemmen? Want afgezien van het kleine stroompje water wat je moet oversteken in act 2 of 3 (zoiets) heb ik geen water gezien.

Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks die Database ook maar eens downloaden. Hoewel ik behoorlijk wat achtergrondinformatie uit de LE guide van MGS4 kan halen is meer informatie in het geval van MGS nooit een overbodige luxe. Zit overigens ook nog steeds pas in Act 1. Speel het spel behoorlijk op m'n gemak, daar komt bij dat ik de afgelopen week weinig tijd gehad heb om te gamen. Maar de vorderingen komen vanzelf wel. Tussendoor ook wat tijd proberen te vinden voor MGO wat me ook ontzettend leuk lijkt.

19. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De singleplayer is zeker vettt maar de onlinemode is echt ruk.
    De id aanmaken, patch downen (ala p2p) en instaleren ben je toch weer een 45 min verder. En dan veel later tot de conclusie moeten komen dat de online mode ruk is, is zonde van mijn tijd geweest.

20. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel degelijk onder water zwemmen zoals bv. in dat stroompje dat je bedoelt. Je drukt gewoon op x (hurken) en je zal zwemmen! Zeker vet omdat je zo ongezien je vijanden kan benaderen 8)

Deel Deze Pagina