1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dat in godsnaam gedaan man, met
    Crying wolf? Al die soldaatjes verdoofd ofzo?

en met
    Dat stuk dat je voor het eerst die soldaatjesvan liquid`s private army? nadat je voor het eerst rat patrol 1 heb ontmoet

En als ik je goed begrijp moet je dus voor
    Stealth en Bandana
    0 kills 0 alerts en 0 continues hebben.

Laatst bewerkt: 7 jul 2008
  2. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat klopt. Telkens weer achterom, naast je en voor je blijven kijken en alles verdoven wat een directe bedreiging kan vormen. Dan moet je ook die Wolf nog eens snel kunnen traceren voordat ze weer naar de andere kant van het veld rent. Het klinkt als takke werk, en dat was het ook! :+ Toch krijg je er na een uur proberen redelijk handigheid in en heeft het uiteindelijke gevecht maar iets van 10 minuten geduurd.

Hetzelfde verhaal, veel rations inslaan en verdoven die handel! Om eerlijk te zijn was dit niet eens zo moeilijk. Ik moest dit stuk toch nog door om die Frog doll te krijgen dus 2 vliegen in 1 klap.

Voor zover ik weet moet je voor Stealth 0 alerts hebben en voor de bandana 0 kills. De 0 continues heb ik er zelf ook maar bijgedaan, ik dacht als ik dan toch alles op 0 ga halen (op de health packs na) dan doen we het maar gelijk goed. Als je het helemaal 100% safe wilt spelen dan doe je er ook 0 continues bij. Zo heb ik het ook gehaald. Nu vanavond een speelsessie doorlopen met Stealth! :D

Leuke post met al die spoilers! :D

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Maakt het uit op welke moeilijkheidsgraad je het spel doorspeelt met 0 kills, 0 alerts en 0 continues? Krijg je altijd stealth + bandana?

4. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha idd. Nog een vraag.

Wat bedoel je met "die Frog doll" die je nog moest halen? En hoe doe je dat als je dood gaat moet je dat helemaal terug naar het beginscherm?

weet iemand trouwens het verschil tussen die normale MGS 4 guide en de limited edition?

Misschien een stomme vraag maar...
    als je een eindbaas of gekko tegen komt en m afmaakt dan telt dat toch niet mee als een "kill"
    en
    het stuk als je net op outer heaven komt ( ik ben het ff vergeten ) dan begin je toch al gelijk in alert mode?

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ben maar gewoon begonnen op Solid Normal. Zie het wel.

Wat is de snelste manier om een game te loaden als je wél een alert krijgt? Ik save nu direct elk nieuw gebied waar ik binnen kom. Moet ik dan steeds helemaal terug naar het titelscherm om de game te laden of is er een snellere manier? :)

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Er zijn 5 actiefiguren in het spel te vinden. Vier daarvan kan je vinden als je de B&B members zonder lethal force uitschakeld (verdoven dus). Je vind dan tijdens de beauty face (als ze uit haar pak komt dus) ergens in de gevechts locatie een actiefiguur.

Als je tijdens act 1 dat grote gebouw moet ontvluchten samen met Rat Patrol Team 1 dan moet je alle Frog soldaten verdoven. Als je dit doet vind je in de garage na deze ontsnapping een actiefiguur van een Frog soldaat. Als je alle 5 de figuren hebt, krijg je aan het einde van de game de zogenaamde "Solar Gun".

De gekko is een unmanned doelwit, maar de bazen moet je verdoven anders heb je alsnog een kill.

Nee hoor, je moet alleen erg snel zijn als je niet gesnapt wilt worden door die Frog soldiers. Blijf aan de gehele linkerzijde van het schip kan ik je als advies meegeven ;).

Solid Normal is prima te doen en niet té moeilijk.

Helaas is de manier die jij al aangeeft de snelste of ik moet iets over het hoofd gezien hebben. Als je gezien wordt is het een kwestie van terug naar het titelscherm gaan. Het is even een gedoe, maar het is het zeker waard in het eind! Mocht je vast komen te zitten bij Crying Wolf dan moet je maar even een PM sturen dan heb ik nog wel wat tips. Ik kan dat stuk dromen momenteel! ;)

7. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sja ik denk naar het titel scherm. zwaar irritant af en toe

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Da's wel vervelend ja. Is een caution ook 'fataal' voor je stealthpak en bandana? of echt alleen alerts?

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Alleen echte Alerts tellen mee. Bij de Caution status zijn de vijanden extra oplettend. Mocht je in Caution status belanden, dan moet je gewoon even een goede schuilplek vinden.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mooi! Dat scheelt een hoop gezeik :+

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En hoe zit het met bijvoorbeeld dat gebouw, met al die FROGS, waar je
    Meryl en haar crew
    voor het eerst tegenkomt? Want daar moet je echt vechten en heb je volgens mij constant 'alert' in beeld staan.

Of is er een manier om daar ongezien en zonder te killen doorheen te komen?? :x

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Op dat soort momenten heb je geen Alert Status. Wees maar niet bang, ZO moeilijk maken ze het nou ook weer niet! :+

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ben er al doorheen met m'n verdoofgun. Vind het tot nu toe wel heel erg makkelijk om er zonder gezien te worden doorheen te komen...

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Er zijn 2 nieuwe modes uit voor MGO:
    Bron: 9Lives

16. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga me er ook maar eens aan wagen. Heb het spel voor 40 euro kunnen kopen. Ik weet niet of het spel iets voor mij is, maar de review van gametrailers heeft mij toch tot koop kunnen aanzetten. Als het goed is valt het spel morgen in de bus.

17. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat pagina's terug gelezen en er waren wat dingen over het gevecht met Crying Wolf gezegd hier. Even een tip van mijn kant hoe ik het heb gedaan:

Meteen als het gevecht begint zie je rechts voor je een vrachtwagen staan. Ga eronder liggen. Geen alerts en je kan ze allemaal mollen. Soms moet je even tevoorschijn komen zodat Crying Wolf je kan zien of ruiken en dan duik je er weer onder en maak je haar af.

18. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lekker dan. heb net act 1 gespeeld heb dus 1 alert phase. En ik zou niet weten waar :confused:

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat moet toch wel opvallen 8)

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb de game net voor de 3e keer uit en ik heb nu dat Assassin's Creed kostuum! 8)

Ik ben echt door de game heen gevlogen!
    Stealth rulez! \o/

Even genoeg Metal Gear 4 voor nu! ;)

Edit: Toch nog 1 vraag, ik zag net bij de aftiteling staan dat
    The Sorrow
    ook schijnbaar in de game voorkomt. Kan iemand mij vertellen waar hij precies verschijnt dan? Die heb ik even gemist namelijk!

Laatst bewerkt: 8 jul 2008

Deel Deze Pagina