Hmm.. Dan weet ik 't niet. Over het uitspelen met 0 kills, continues en alerts: Hoe zit het met die 'zombies' en gekko's als je op die wagen van Drebin staat met die gun? Kan ik dat allemaal kapot schieten of alleen weer verdoven? Of misschien alleen de gekko's kapot maken?
De Gekko's mag je mollen. De zombies en andere soldaten moet je verdoven of gewoon negeren. Let op dat je die gasten in die speciale pakken ook niet mag killen, dat zijn ook gewoon soldaten. Deze kan je *tijdelijk* uitschakelen met ik dacht een chaff of stunn grenade.
nja ik weet dat èèn van die poppen van sreaming mantis gebaseerd is op the sorrow uit MGS s snake eater...
Ik had een hele sneaky alert mode getriggered NET voor het laatste filmpje van ACT 1. Als je het kamp door bent gekomen en je gaat naar Liquid etc. Dat hele gebeuren. Ik had de cinematic al lopen dat je automatisch door de door loopt naar het volgende stuk in het spel en 1 fractie van een seconde was er een alert mode. Misschien is jou hetzelfde overkomen?
ja idd! dan hoorde je alleen dat alarm geluidje! Maar de tellers zie je dan niet om dat ik hem net met annest door z`n harses schoot. Maargoed dat was in dat stuk dat je met de militia achter die tank loopt. daarna had ik gesaved. dus moest heel act 1 over nieuw doen. mja komt goed, heb geen haast
Snap niet zo goed hoe het werkt met de opstandelingen. Ik zit nog in act 1. Ik kon net een heel eind met ze meelopen en meevechten en zonder 1 van hun iets aangedaan te hebben keren ze zich tegen mij nadat alle npc (?) zijn uitgeschakeld.
met de solid eye kan je checken of het vrienden of vijanden zijn. Rood is vijand en blauw vriend. In act 1 kennen ze je nog niet dus kunnen ze je ook aanvallen. daarnaast kan je ze aan je zijde krijgen door ze ration te geven of npc's uit te schakelen.
Ik had hem van de week uitgespeeld op Solid Normal en gister begonnen op Big Boss Hard en probeer daar 0 kills en 0 alerts te krijgen. Ook 0 continues en 0 rations, maar weet niet of ik daar wat voor krijg, zal wel even opzoeken wat je allemaal kan vrijspelen. Echt een topgame dit en zeker, voor mij dan, de aanschaf van een PS3 waard. Mijn GotY. Nu ik weer in Act 1 bezig ben vallen me ook wat meer dingetjes op die ik eerst niet zag, zoals andere routes die beter zijn om te sluipen. Ook kroop ik ergens onderdoor en werd voor me zo'n rebel op de grond gegooid en met een AK keihard doodgeschoten. Die Gekko's zijn ook pittig hoor op Hard, die zien je wel heel snel. Zijn die groene wagens met een turret erop trouwens manned? Als je die kapot knalt horen die rebellen bij je, anders nog niet. Is weer wat lastiger. Spoiler Ook zei Sunny zoiets: Only 2 eggs today? Solidus must have taken the day off. Gaat natuurlijk over die kippen in de Nomad, maar hier zit verder niets achter? Had ik in de eerste playthrough niet gezien. Ook het einde vond ik mooi, ik dacht echt dat Snake er een eind aan gemaakt had met het oog op dat gemuteerde FoxDie. Komt ook Big Boss nog even langs Act IV is btw echt geniaal
Heb een aantal dagen geleden m'n PS3 gekocht voor onder andere deze game en God Of War 3. Ben gisteren begonnen met MGS4, wish me luck!
Ik geef het op... Ik heb het geprobeerd maar vind het spel uiteindelijk niets. Als geheel genomen (verhaal, manier van vertellen van dit verhaal etc.) is het erg goed, maar als spel valt het me erg tegen. Persoonlijk zowel betere shooters en betere sneak games gespeeld. Heeft er denk ik ook mee te maken dat ik nooit eerder een MGS gespeeld heb, ik had hetzelfde met de laatste HALO. Twee dingen die me van het hart moeten en waar ik me aan stoor. Het zogenaamde verstoppen door tegen een muur aan te gaan staan, prachtig concept met de camo, maar waarom gaat snake niet echt plat tegen de muur staan. Nu draait ie er zich alleen maar een beetje naartoe. Tweede is de AI van de tegenstanders. Gisteren stond ik nog vlak naast eentje (met lage camo waarde) en schoot zijn maat neer, hij bleef een beetje voor zich uitstaren. Bovenstaande is puur mijn mening en ervaring, no flame intented. De verkoopcijfers bewijzen dat er genoeg mensen wel plezier beleven aan het spel. Mocht iemand interesse hebben, dan staat mijn versie te koop op de bazar.
Toch niet op easy bezig hé? Maar goed, je vind de game niets en ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die MGS niets vinden. Zolang je het hier niet gaat vol spammen met hoe slecht je de game vind (geloof me, op sommige fora gebeurd dat) is er geen enkel probleem .