Waarom zou ik een ps3 halen? enigste exclusieve game die mij boeit is MGS4. Heb een laptop met blu-ray speler die ik via HDMI aan mn tv kan aansluiten. controller ervan vind ik ruk en zo kan ik nog wel meer nadelen geven v/d ps3 t.o.v de 360 maar daar is deze thread niet voor bedoeld.
Zijn genoeg games op de ps3 die op de 360 niet zijn,ik heb ze alle 2 omdat er alle 2 top games op uit komen,al ziet de toekomst er voor ps3 beter uit,maar dat is mijn keuze.Contoller ruk dat zei ik vroeger ook,nu ligt hij beter in de hand dan de mega dikke 360 controller.Ieder zijn keuze natuurlijk maar ik breek nooit iets af als ik het zelf niet heb.Maar oke het ieder zijn mening,iedereen denkt anders,daarom dat beide consoles goed verkocht worden.
/Mod Niet alleen dat is jouw keuze, maar ook dat er naast MGS4 nog andere PS3 exclusives de moeite waard zijn. Dus stop met andere mensen te overtuigen van hun smaak en voor het PS3 vs. 360 hebben een ander topic.
Een aankondiging van een aankondiging.. komop man, dit is kojima waar we over praten, zometeen is het een PSP MGS game.. let maar op. \o/ Of dit:
je ziet nu trouwens een E 3 P R S ofzo Aangezien de kans zeer klein is dat het hier om MGS4 gaat kunnen we over dit best verder gaan in het "MGS5? Kojima's 'NEXT' Project" topic. - Pegas
Wat een HEERSCH spel is dit toch zeg Echt, dat begin stuk met die koeien ... godver, schrok me kapot. Erg mooi ook! Metal Gear Online schijnt erg droog en leuk te zijn?
MGO is inderdaad zeer leuk. Alleen jammer dat er updates van verschenen zijn die je moet downloaden van de Konami server op via p2p. In de bèta was dit al de grootste rommel ooit waardoor er veel mensen zijn afgehaakt (ik heb doorgezet ). Toen ik onlangs eens die update wou binnen halen en nog eens spelen kwam ik er achter dat nog steeds dezelfde rommel is en heb ik het maar opgegeven.
Wil deze game echt graag spelen op mijn PS3 maar heb nog nooit een MGS game gespeeld, neem aan dat dat best wel van belang is voor het verhaal