1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, goeiemorgen. Ben zojuist klaar met MGS4 spelen :+ Jeetje mina wat een game. Tis echt MGS meets Call of Duty meets Assassin's Creed modern time ofzo. Echt heel anders dan voorgaande delen, in zwaar positieve zin dan wel. Kan nu al zeggen dat dit m'n favoriete deel uit de serie is, en een HELE grote kanshebber tot favoriete game van 2008 _O_

Ik ga vanavond naar m'n vriendin want heb met der afgesproken en zal op z'n vroegst morgenavond thuis zijn. Zelden heb ik zo hard gebaald dat daar geen PS3 staat 8)

Oke dat is lichtelijk overdreven, maar het punt mag duidelijk zijn :+

EDIT : Een 10 van GameSpot ! Hoewel ik altijd vraagtekens zet bij dit soort cijfers, en het in dit geval misschien ook niet helemaal terecht is (een tien betekent in mijn woordenboek nog altijd perfect, en das uiteindelijk geen enkele game), is dit cijfer voor deze game in mijn ogen al meer gerechtvaardigd dan die tienen die GTA IV bijna overal krijgt.

Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    De game is echt geweldig! Alles werkt echt top! Het nieuwe OctoCamo en schietsysteem werkt echt geweldig.

Ook ben ik gister na een aantal uren van de single player genoten te hebben online gegaan.. en dat was ook gaaf :D Ik vond MGS3: Subsistance online niet echt super lekker werken, maar omdat ze nu een nieuw schietsysteem hebben (3th person) werkt het wel erg goed. Hier ga ik naast GTA IV online erg actief mee zijn.

Zijn er nog mensen die ik kan toevoegen voor MGO?

3. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag mij gerust toevoegen (AnjuGNL). :)

Wel speel ik eerst de verhaalmodus uit, wat naar alle waarschijnlijkheid vandaag al zal gebeuren.

4. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je cutscenes en codec in pauzestand zet?? Had gelezen dat dit kon, ben er alleen nog niet achter hoe......

Laterrrrrrr

Edit: Cutscenes druk op start, Codec is geen pauze stand voor;)

5. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over de zaklamp die je op wapens kan monteren: is het mogelijk deze constant aan te laten? Als ik richt doet de lamp het 1-2 seconden en gaat dan weer uit. Niet echt makkelijk als dit als zaklamp moet dienen.

6. Achillias

Achillias Guest

Waar komt die Meryl en Ray Cambell vandaan?

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Codec gesprekken (en filmpjes ook) kan je op pauze zetten door op de PS knop te drukken ;).

Roy Campbell verscheen voor het eerst in Metal Gear 2. Daar haalde hij Snake uit zijn pensioen om een missie te doen, idem voor Metal Gear Solid. In Metal Gear Solid kwam Snake Meryl voor het eerst tegen in de gevangenissen. Als je het echt wil weten moet je maar eens de links checken in de startpost want om dat allemaal goed uit te leggen vraagt een hoop tekst :+.

Sinds gisteren morgend heb ik MGS4 en toen ik gisteren stopte had ik er al 14 uur opzitten en heb ik al 3 acts uitgespeeld (het begin van act 4 is gewoon geweldig _O_, typisch Kojima) :+. Lang geleden dat een game me nog heeft kunnen vastnemen. Met de meeste games haal ik niets eens 14 uur meer, al dan niet uitgespeeld dus laat staan dat ik een game 14 uur achter elkaar speel.

8. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niets anders dan dit te beamen. Wat een heerlijk stukje! _O_

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ben nu bezig met act 4 en die muziek die ineens begint als je er aankomt _O_. Ik vond act 2 en vooral act 3 wat tegenvallen maar act 4 maakt dat helemaal goed.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! Lang niet zo genoten van een spel. De hele vierde act was echt adembenemend.

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    De game is helemaal top, op 1 punt na. Ik en mijn broertje spelen allebei het spel, maar om allebei op een eigen account online te spelen is alleen mogelijk door te betalen.

Metal Gear online laat je per PS3 1x een gratis account aanmaken. Compleet belachelijk. Voor 5 euro kan ik via de MGO Shop een character kopen. Onee, niet 1, maar 4..

Eerst al dat gezeik met die Konami ID, Game ID en character ID, nu dit nog eens. De website loopt via de PS3 ook nog eens ongelooflijk traag en regelmatig een timed out error. Ik ben nog niet gekomen tot het betaal gedeelte, maar ik vermoed dat ik dus niet vanuit mijn PS3 portemonnee kan betalen. bah

13. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha stom dacht ik zelf daar niet aan gedacht heb:lol:

Bedankt, je bent Mod-waardig :D

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Al geprobeerd onder verschillende PSN ID/Konami ID/Game ID's? Want per ID (weet niet meer welk juist) heb je dacht ik recht op 1 gratis character slot.

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shit... had in het begin van de game een gaaf kostuum gevonden in act 1, leek erg op Altair van assassin's creed.. maar die ben ik nu weer kwijt omdat ik hem niet had opgeslagen.

Maar wat een game zeg.. zoveel dingen die je kunt doen en vinden, en de presentatie plus het verhaallijn is echt te gek.
    Ik heb alleen wel veel problemen met sneaken.. op het eind van een act had ik alweer 114 kills.. volgens is dat de bedoeling niet echt ;)

16. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ben na 5enhalf uur spelen nog steeds in act 1
    dit is voor mij mischien wel de goty

op sommige momenten is het gewoon zo realistisch mooi men \o/

wat ik soms wat minder vind dat je soms echt lange stukjes hebt waar je echt heel lang moet sluipen meestal in de battlefields dus op de grond liggen en dan 5 minuten lang kruipen

17. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een idee hoe ik bij act 5 het eerste stukje door kan komen?:confused:

Dat gedeelte dat je net in outer haven beland an je gelijk die cautionfase in gaat...
    Dan moet je door een deur gaan maar die word zo goed bewaakt...en ben je er eenmaal moet je blijven drukken om em open te krijgen...
    Dan word ik elke keer gezien en ja die alertfase gaat dan niet meer weg in dat gedeelte en de vijanden blijven dan maar komen..

Verder een topgame gewoon de kwaliteit straalt ervan af en dat zie je aan alles...dit is makkelijk game of the year.._O_

Dat stukje met raiden dat ie outer haven tegen houd als liquid snake probeert te rammen moest beetje denken aan de cyborg ninja scene...
    En dat gevecht met crying wolf dat is echt 1 van de mooiste boss battles ooit...als het om spanning en visueel spektakel gaat.

Ik zou bijna willen zeggen beter dan MGS 1 maar ik heb het einde nog niet gehad...

18. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Die is volgens mij iedereen kwijt na Act 1, heb hem nu ook niet meer:mad:

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Is deze game + verhaal ook zo gaaf als je nog nooit eerder een MGS hebt gespeeld?

20. Buddha

Leuk Bevonden:
    0

Zie hier enkele reacties van een paar pagina's terug:D

Deel Deze Pagina