Nee, helemaal niet. Het cijfer 8 staat voor mij gelijk aan een uitstekend spel dat zeker het spelen waard is. Ik vond Act 3 weliswaar niet de minste act, maar de vierde was inderdaad vele malen beter .
Na 13 uur gameplay nu pas beginnen aan Act 3, neem gewoon alle tijd om alles te vinden en uit te proberen
Zit na bijna 8 uur gameplay dus in Act 3. Ik had een klein stukje in Act 2 verpest, waardoor ik echt teveel Alerts had in die Act.
Even een vraagje: Als je nog nooit een MGS game gespeeld hebt, is deze game dan wel vermakelijk? Of snap je er dan niks van?
Dit is zelf mijn eerste MGS game uit de trilogie maar het is zeker te doen. Als je tenminste de wil heb om de voorgeschiedenis te bestuderen. Zit trouwens met een probleem jongens, ik probeer online te komen op MGO maar dat lukt niet het geeft aan dat mijn ID of wachtwoord verkeerd is terwijl het wel gewoon werkt op de officiele website van Konami? Wat nu wil dit toch eens gaan spelen namelijk nu de singleplayer er voor mij er bijna op zit (act 3 van 5).
Konami ID =/= Game ID. Het Game ID paswoord dat je nodig hebt voor MGO kan alleen maar uit cijfers bestaan. Zonet nog een MGS4 uitgespeeld, maar dan op Liquid Easy, Rambo style en de tussenfilmpjes geskipped. Heb er 4 uur, 6 minuten en 35 seconden over gedaan en de titel "Wolf" gekregen :"Title awarded to soldiers for completing the mission without dying of using a single health item".
Wat hulp nodig (act 3 ): Spoiler Even een vraag jongens in Act 3 moet je een Resistance volgen tot hij je naar een geheime plek brengt nu is de mijnes gearresteerd en zit ik best wel ver van het beginpunt vandaan. Komt er vanzelf weer eentje naar me toe of moet ik helemaal weer teruglopen? /Mod Heb het eventjes in een spoiler gezet - Pegas
Ik denk dat je gewoon wat moet rond lopen en wachten tot dat er een andere wordt gesignaleerd. Does it matter? Iedereen weet wat hij bedoelt... . Bovendien als je het van uit een bepaald standpunt bekijkt is het een trilogy: in 3 van de 4 MGS games speel je met Solid Snake .
2.25 om exact te zijn . En ben ik de enigste die (kleine spoiler voor mensen die nog niet aan act 3 zijn begonnen) Spoiler Het jonge gezicht (van MGS2) angstaanjagend vind? In de andere games (dus ook in MGS2 zelf) vond ik hem er wat sympathiek maar sterk uitzien (idem voor Old Snake in MGS4), maar dat jonge gezicht heeft niets van die sympathie en ook niet die zelfde sterkte.
Heb inmiddels act 3 gespeeld en ga nu aan act 4 beginnen. De eind cutscene van act 3 is echt waanzinnig zeg! Des te verder ik in de game kom des te meer ik me begin af te vragen of er ooit een game gaat komen die het verhaal van deze game gaat evenaren. Het verhaal, het gevoel en de emotie is zo belachelijk goed in deze game. Het verhaal en de personages zijn zo goed en geloofwaardig neergezet. De hele game is belachelijk goed. Het is meer dan een game. Kan niet wachten om aan act 4 te beginnen. Het is misschien een gewaagde uitspraak, maar ik doe hem toch: MGS4 is de beste game die ik ooit heb gespeeld. Ben nog nooit zo in een game opgegaan als in MGS4.
Act 4 nog niet begonnen en nu vind je het al de beste game ooit? Dan ben ik zeker dat je helemaal zot (positief bedoeld) gaat worden als je in act 4 zit .
Nog iets verder spelen . Maar ik zou MGS4 niet de beste game noemen, denk dat MGS1 iets beter is. MGS4 is zo goed doordat het de laatste in de reeks is, maar met MGS1 begon het praktisch allemaal. Maar van een ding ben ik zeker: MGS is de beste reeks ooit.
Zit nog volop in Act 3, echt een geweldige game, het verhaal, de personages, de grapichs, de gameplay en werking van OctoCamo prachtig allemaal. Ben het volledig eens dat dit de mooiste beste videogame Saga is, met deel 4 als beste van allemaal. De andere (zelfs deel 2) vinnik zijn ook heel goed hoor
Zekers, was alleen al voorbij dat punt in Act 2 Verwacht deze week mijn officiele guide voor MGS4 van Play.com, daar zal het e.e.a. zekers instaan Zal hier en op Oldskool.nl melden, misschien zal ik scannen en plaatsen.....oeps copyright dan alleen op Oldskool.nl Mailen naar jullie kan ook natuurlijk.
Gisteren act 3 uitgespeeld. Vond hem wel leuk maar erg kort. Was er in 2 uurtjes wel doorheen (met cutscenes ongeveer 3,5 uur). Die laatste cutscene is echt monsterlijk goed geregiseerd!!!! Tot nu toe voor mij het hoogtepunt van de filmpjes. Hoop dat act 4 en 5 een stuk langer zijn! (Act 4 begon wel erg cool, voelde me weer jong).