Heb vandaag me guide binnengekregen, maar wil er nog even niet inkijken i.v.m. ben nog maar in Act 3. Zodra ik hem uitgespeeld heb ga ik het uitzoeken voor je ok?
Het is geweldig! Ik heb al net zo veel MGO gespeeld als de single player van MGS4. Online werkt super! en als je bij de juiste mensen in het team komt wordt het helemaal tof. De gameplay ligt vrij langzaam als je het bijvoorbeeld vergelijkt met een online FPS. Daardoor is wel alles goed te overzien, en kan de aandacht meer gaan naar teamwork. Als je als team werkt kun je echt overheersen.
heb de game inmiddels uit en godallemachtig watg een spel. dit is 1 van de beste actie spelen in jaren. en kwa verhaal/emotie opwekkende gebeurtenissen 1 van de beste game ooit gemaakt.!! respect voor dit spel respect voor hideo kojima HULDE HULDE HULDE RESPECT
nou nou echt balen ik heb de game met de release gehaald maar heb tot nu toe nog geen tijd gehad om te spelen! Echt klote heb echt naar uit gekeken. En van al die verhalen van jullie ga ik nog meer balen!
Act 4 is zeker bruut, maar ik zit heel even vast: Spoiler bij Crying Wolf, ik kan de eerste keer, als ik onder de truck lig, Crying Wolf snipen, maar daarna zie ik alleen maar wave na wave aan Frogs en geen Crying Wolf. Ik vind het al zwaar irritant als bossfights hulpjes hebben... Het was trouwens wel voorspelbaar dat je op dat moment die bossfight zou krijgen, met MGS 1 in het achterhoofd.
Same here, act 4 was idd geweldig.. en wat een emotie zeg De tranen begonnen op sommige stukjes echt te komen
Heb toch stiekem ff gekeken in de guide, overal staat: Speel eerst de game uit i.v.m. MEGA spoilers dit ga ik dan ook meer eerst doen dan, nadat ik een spoiler tegenkwam, wapen van Act 5 Van elke lokatie een landkaart met daarop alle (!) te vinden Items/Wapens en gangbare routes. Ook worden alle wapens uitgebreid besproken met upgrades, een speciaal hoofdstuk met alle extra's (waarschijnlijk die pakjes/camo's). Voor degene die Metal Gear Online met mij willen spelen, zet je PSN gamertag neer zodat ik je kan toevoegen
Bij Play.com kost ie 12.49 incl verzenden. Als je de game 1x speelt omdat je dit deel gezien wil hebben, nee dan niet. Wil je echt ALLES van de game zien, beleven en voelen en een paar x uitspelen zou ik hem zeker kopen, kosten zijn het niet. Alle flasbacks worden beschreven: van wie en waar ze op slaan + uitgebreide uitleg naar welk deel. Apart hoofdstuk voor Metal Gear Online
Impalla_NL :b: Weet iemand trouwens of je tegen de tijd dat nieuwe multiplayer content uitkomt voor MGO dit ook op de Playstation Store zal verschijnen?
Spoiler Niet onder die vrachtwagen gaan liggen maar aan de uiterste kanten van die gebouwen waar er nog veel ruimte is. Dan op de grond gaan liggen en eens checken met je Solid Eye (is de enigste die een blauwe naam krijgt) of Wolf er is. Zoniet dan naar de linkse/rechtste kant gaan. Kan een lang gevecht zijn, maar moelijk is het zeker niet.
Nog ff over datzelfde stukje in act 4: Spoiler Het was inderdaad niet moeilijk, gewoon in die toren zitten en goed luisteren + radar kijken waar ze loopt. Daarna sniperen en weer hetzelfde. Het duurde inderdaad wel wat lang, maar het was behoorlijk goed te doen. Nu op naar REX!
Spoiler wow... dat klinkt heel interessant! het spel wordt alleen maar beter, ook al heb ik hem "uitgespeeld", er blijven dingen komen waardoor je deze game nog wel 4-5 keer wil/moet uitspelen.
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens MGO ga installeren en uitproberen. Mensen die hetzelfde gaan doen of die het al spelen kunnen mij gerust toevoegen, m'n lijst is nog magertjes vergeleken met die van de 360 dus kan sowieso wel wat mensen gebruiken
Beter als MGS 1? Die heb ik echt 100 keer uitgespeeld. Maar vond deel 2 en 3 niks aan, bij deel 3 lag het vooral aan de omgeving waar het zich afspeelde. Ik heb ze alleen maar uitgespeeld voor het verhaal.