En qua verhaal, ik ben zo een gevoel te krijgen dat het een cyclus gaat maken. Als je kijkt met mgs3, daarin speel je met big boss. De meester van big boss is Boss. En eigelijk was zij een supersoldaat die het alleen maar goed voor had. Dan heb je big boss(snake van vroeger), die is ooit vermoord is door solid snake(maar ik denk dat big boss ook geen slechte geworden was,maar altijd goed is gebleven zoals boss, en goede bedoelingen had voor onder andere solid snake(maarja , om 100 procent zeker te zijn moet ik natuurlijk de vroegere mgs games tegoei uitspelen,...). Dus beeld je in dat je na mgs4 met raiden(als de nieuwe snake) verder moet
. Dan heb je terug een cyclus he, maar ik denk niet dat, dat zo gaat zijn
. In ieder geval, Raiden gaat wel een serieuze opwachting hebben in mgs4. Hij gaat denk ik geen roekie meer zijn(iedereen is ooit een roekie geweest). Hij gaat stoerder, beter, cooler,... zijn denk ik. En Solid snake begint echt wel oud te worden, dus ik ben zooo benieuwd naar het verhaal, wat het allemaal gaat geven. Ook inverband met de patriots, want op het laatste van mgs2 kon ik even niet meer volgen. Ik vind dat mgs2 het ingewikkelste verhaal van allemaal heeft. Maar voor mgs4 uitkomt, ken ik het ganze verhaal van alle mgs games(vooral van 2, aangezien 4 daarop volgt)
(buiten 4 tuurlijk)...