1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lange versie van de E3 trailer is wel vet die pak met kameleon eigenschappen bijvoorbeeld.
    Ook ziet Raiden er beter uit als zo'n cyborg ninja-achtig mannetje ik vraag me af hoe dat zo gekomen is allemaal.
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb heel lang geen MGS meer gedaan maar Raiden is toch dat gastje met dat zwaard?
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Yep, hij is niet meer een roekie,maar een killer..._O_
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    wow ik krijg weer een beetje herineringen van de personages :D
    Meryl is dat dat meisje die je in mgs tegenkomt waarmee je samen tegen groepjes mensen moet vechten die omstebeurte komen?
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  5. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah Meryl ja ik weet nog richting de DARPA chief in de ventilatieschacht in MGS en dan kon je meerdere keren haar cel in kijken en deed ze elke keer andere oefeningen.
    Hehe met haar rookie eyes.:D
     
  6. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    alleen mgs 1 was/is echt super!!! 2 en 3 vallen kei hard tegen :mad: JAMMER GENOEG! want ik vond/vind deel 1 nog altijd een van de beste stealth/actie games die ik heb gespeeld :)
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil u wel een kans geven om uw mening te uiten. Maar mgs3 word door velen beschouwd als de best metal gear ooit:{ ... Ik vind het persoonlijk heeeeeeeeel dicht in de buurt komen van mgs1(zelfde niveau), maar toch is 1 voor mij de beste. Maar wat u hier zit te verkondigen is totale bullshit! Mgs3 valt dus zeker niet tegen! Als je nu zou zeggen, persoonlijk vind ik ze tegenvallen, oké(anuwel ik niet geloof dat je mgs3 intens gespeeld hebt). Maar zeggen van: 2 en 3 vallen kei hard tegen!... Yeah right, vraag maar eens aan de mgs mensen hier of mgs3 tegenvalt...:{

    ps: Voor degene die mgs3 nog niet hebben, wacht op subsistance, is binnenkort verkrijgbaar:9
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe mgs3 tegenvallen yeah rigth. droom verder hehe.
    mgs2 kan ik msh nog begrijpen maar tog.

    en boss over de mensen die mgs3 nog niet hebben wachten op subsistance.
    die online mode is naar veel horen zeggen helemaal de max.

    dus dit is nog een game waar ik nog eens mijn ps2 voor bovenhaal
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik ook. En de kleine games metal gear, metal gear2 ga ik ook uitspelen die er bij zitten:)...
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    yep ik ook.

    wanneer komt hij eigenlijk uit want ik vind nergens een exacte datum
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal Gear Solid 3 : Subsistence staan nog steeds lekker braaf op m'n verlanglijst :) Trouwens boss, ik heb me voorgenomen om die extended trailer van MGS4 nog ff niet te bekijken....ben bang voor eventuele spoilers weet je, en op die manier is het nog een verrassing als ik MGS4 daadwerkelijk in m'n PS3 prop :cool:
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, dat is een goed idee:thumbs: . Ik was dat vroeger ook altijd van plan. Maar ik moet kijken,anders word ik zot:+ .
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ben het toch eens met hem.
    Ik heb alle 3 de delen hier bij mij in de kast liggen.
    Maar moet concluderen dat mgs1 toch de beste van de 3 blijft.:thumbs:
    Wil niet zeggen dat mgs 2 en 3 waardeloos waren.
    Maar geen van beide haalde voor mij persoonlijk het niveua van het eerste deel.
    Wat ik in deel 3 bijv heel irritant vond waren de soms saaie bossen/laadtijden tussen de stukken bos.
    En het gevecht met "the end":mad:
    Maar voor de rest een uitstekende reeks en kan niet wachten op het vierde deel\o/ _O_
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben het helemaal met je eens. :)
    Deel 1 was gewoon Revolutionair!
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb jij deel 3 dan (uit)gespeeld?...
    @smokey: Dat is natuurlijk een mening he(vind 1 ook de beste), maar ik ben het niet eens met wat je zegt over the end. Ik vond het gewoon geweldig!!! Ik heb de eerste keer daar heel lang overgedaan. Ik lag overal te sluipen en te kruipen, niet normaal :D. Er kwamen herinneringen boven van reisjes in de ardennen(hier in belgie), echt geweldig:). Ik vond het ook één van de coolste gevechten van mgs3... En de rest was, net zoals in mgs1 van ongekend niveau.

    inverband met mgs3:confused:ubsistance, ik heb vernomen dat deze pas in september uitkomt. Heb je mgs1 serieus gespeeld(kan je nog steeds eens doen op de ps1 of gamecube(twin snakes), heb je 2 serieus gespeeld, dan moet je deze zeker kopen dan. En de games metal gear 1 en 2 zitten erbij, dus kan je het volledige universum van mgs volgen. Naar het schijnt gaan alle vraagtekens in mgs4 uit de doeken gedaan worden, dus des te meer reden om het verhaal te kennen:):)

    Greetz
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem NIET uitgespeeld, maar toch, Ik heb hem bij een vriend tot heel ver gespeeld. ;)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ahzo, want een tijdje terug zei je tegen me(in deze topic of een andere, is al een serieuze tijd geleden, dat je die game nog niet gespeeld had...) Maar maakt niet uit. Ik bedoel maar, een mgs game kan je pas over oordelen als je het rustig op je gemak uitgespeeld hebt. Zodat je het verhaal, de cutscenes goed gevolgd hebt, en echt geniet hebt van de game...:)
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat bedoel je hier mee?
    En idd met de bossbattles heeft ieder z,n favoriet maar wer er echt gek van met "the end".
    Dan schoot hij die verdovingspijltjes op je en werd je beeld half zwart8)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    De 2 vroegere NES games zitten erbij_O_

    Waarmee je met Solid Snake als roekie speelt, omdat Gray Fox(ninja) gevangen genomen is, en Snake moet de job klaren. Snake red Gray Fox, overwint Big Boss,...In de 2de game moet je nogmaals met Snake spelen, en nogmaals als eindbaas Big Boss, hell yeah!... zo kom je nog veel te weten van het verhaal... Maar grafisch is het niets meer tuurlijk:)...
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Cool vette shit!
    Heb de snes versies nooit gespeeld dus das wel leuk.
    Ik ben eigenlijk niet van plan mgs:confused:ubstitence te halen aangezien ik mgs 3 al heb.
    Maar dit is toch wel een leuke toevoeging_O_
    Wat is trouwens nog meer nieuw aan substitence(behalve de online mode)?
    greetz smok3y
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina