1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zit een 3D camera in. Zo kan je volledig rond Snake gaan met je camera(ging wel tijd worden eigelijk). Dus kan je ook beter je omgeving observeren, natuur beter bezichtigen. Dan zit er ook een speciale movie mode in, als ik me niet vergis. Zoals met mgs3 snake eater, maar met deze kan je de filmpjes allemaal achter mekaar bekijken, als een film denk ik, lijkt me wel gaaf... En dan buiten de online optie, 2 NES games,... weet ik het zo niet. Misschien nog een speciaal boekje ofzo, of aanpassingen in het game, weet ik niet zo direct...
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok thanx voor de info:thumbs:
    Mischien toch maar aanschaffen!
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, zo kan je de ganse mgs tijdlijn spelen.
    Je begint met mgs3, en speelt als Big Boss in de jaren 60...
    Dan speel je de 2 NES games, Snake in zijn jonge(roekie) tijd.
    Dan speel je mgs1, en dan mgs2
    Voila, klaar voor mgs4:).
    (Dit ga ik in ieder geval doen.)

    Greetz
    Boss
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dan moet je tussen MGS3 en MG nog even de psp versie spelen en dan ben je helemaal op de hoogte.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd!!_O_ Ik heb geen psp, ben niet zo voor handhelds. En psp bied niet genoeg potentiele toppers om een psp te kopen vind ik. DS bied daarentegen iets meer originele titels. Maar psp begint serieus op te komen met gta, daxter, syphon filter, en er komen nog goede rpg's aan. Maar deze mgs zou wel eens een rede voor aankoop kunnen zijn:). In ieder geval, ik moet deze game uitgespeeld hebben tussen mgs3 en Metal gear:thumbs: .
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Overlaatst heb ik nog eens gelezen dat Hideo Kojima zegt dat in mgs4 alle vragen opgelost worden. In ieder mgs game zat wel wat vraagtekens. Maar met mgs4 gaat alles opgehelderd worden. Ben benieuwd. Hierdoor is nog een grotere must om alle mgs games eerst uit te spelen. Anders begrijp je er nog niet zo veel van:).
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Metal Gear Solid creator Hideo Kojima playing Gears of War at E3
    \o/

    Komt wel goed met Metal Gear ;) :b:
     
  8.  
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2006
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    bwa dat ben ik niet hoor.
    mgs is gewoon een ps titel.
    maar de tijd dat alles exclusief is ook gedaan
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, de Sony games en Microsoft games zijn exclusief :D, maar games als gears of war, mgs4, ninja gaiden, ... zijn toch zowizo exclusief hoor, en allemaal third party...
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    En Sony heeft niks te zeggen in dat besluit...
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Laat hem gewoon doen;), ik vind het altijd wel komisch dat soort dingen te lezen... Reageren heeft geen nut meer8)(met dat soort berichten).
     


  13. Vrij weinig...
    Ze zijn genoeg afspraken(Bijv. het uitstellen) niet nagekomen waardoor Konami zo van de samenwerking af kan en hem desnoods zelfs exclusief voor de 360 uit kan brengen.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D Ja, hier moet ik wel op reageren:D , 1 woord: Bullshit!
     
  15. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou dat KUNNEN doen net zoals Sony het merk PlayStation zou KUNNEN verkopen aan Microsoft en Electronic Arts zou KUNNEN failliet gaan binnen dit en twee jaar, maar als jij hoopt dat het echt zo zal lopen.......doe maar elke avond een weesgegroetje. ;)

    En verder ga ik er niet op in.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik begrijp het niet he, ik reageer op die shitberichten(onder andere van plasticman) en ik krijg van alle shit naar mijn kop gegooid :D, echt wel domme mensen in de wereld als je het mij vraagt... Ze kijken dus gewoon naar 1 bericht, en dat is dat van mij... In deze topic is het gelukkig nog niet gebeurd...
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Exclusief... hah, een woord dat steeds meer en meer een vaagheid wordt. MGS2 zou ook exclusief geweest zijn voor de PS2 en toch is die naar de Xbox (en PC?) gekomen. Wel in een andere (en betere) vorm die ook voor PS2 beschikbaar is, maar hij is toch maar gekomen.

    Ik zeg niet dat MGS4 naar de 360 komt, ik denk persoonlijk van niet. Maar in deze tijd bestaat er altijd een kans (en een grotere dan Cesar) denkt dat MGS4 ook op een ander platform wordt uitgebracht (de Wii misschien? :p).
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat Hideo's team(hijzelf is maar van 1 game director en dat is als laatste mgs4) voor iedere console een andere game maakt. En zo zou het moeten zijn... Maarja, we zien wel. Mgs4 zie ik vanwege de graphics,... niet op de Wii verschijnen, en op Xbox 360 zie ik hem ook niet verschijnen,maarja, je kent Microsoft he, die gooien overal een lap geld tegen aan:D, we zien wel...
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Je laatste opmerking vind ik een beetje overdreven... Het is echt niet zo dat MS er maar gewoon wat geld tegen aan gooid om ontwikkelaars te winnen..
    Een goede ontwikkelaar kijkt ook gewoon goed nar waar hij denkt het meeste geld te kunnen verdienen.... (eind van dit jaar zullen er ongeveer 10 miljoen 360's bij mensen thuis zinn tegen hooguit 1 miljoen PS'3...)
    Ze maken als het goed is ook een berekening en wegen af waar ze het beste geld uit kunnen halen....

    Het is niet alleen MS die met een zak geld rammeld....
     

  20. Yep, en de console waarvan er het meest verkocht zijn is deze keer ook nogeens het beste om voor te programmeren.

    De PS2 was moeilijker om voor te programmeren als de XBox, maar vanwege de hoge verkoopcijfer's van de PS2 namen ze dat extra werk wel voor lief.
    Deze ronde zijn de rollen omgedraaid en is het nu heel wat aantrekkelijker om gelijk voor de 360 te gaan programmeren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina