1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nogmaals, in mgs3, speelt zich af in 1964, je speelt er met Big Boss...
     
  2. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het verkeerd gelezen, maar kan niet wachten op de PS2 versie, want de PC versie zuigt enorm! (deel2)
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hang dan een 360 controller aan je pc hé. Met MGS1 werkt die perfect, dus die zal ook wel goed werken met MGS2 zeker?
     
  4. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    hebn geen 360 ;)
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Koop je zo'n controller hé (niet die voor Windows zo gezegd, betaal je €5 extra voor niets). Ik had die controller ook al lang vooral eer dat ik de 360 zelf had :+.
     
  6. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em nu al voor PS2 besteld, lekker boeie ;) Op de originele console speelt die altijd beter :)
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    goede kwaliteitscreens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Wat een graphics!!!! Mooiste charactermodels die ik ooit in een game gezien heb! Morgen demo!!!(klik vooral op de screens, dan zie je de graphics!)
     
  8. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is Snake zijn litteken die hij van Sniper Wolf heeft gekregen?
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, zeer mooie screens boss, zie die details bv in de snor, niet normaal hehe
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Welk bedoel je, hoe zag de cutscene eruit, want daar kan ik niet onmiddellijk een beeld op plakken...
    @Oliver: Indeed :)
     
  11. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    wat ik wel minder vind van de graphics zijn de textures op de omgeving, de muren enzo,, die zijn vergeleken met de personages wel wat aan de lelijke kant :eek:
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wow, het ziet er echt schitterend uit zeg!
     
  13. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    MGS1, je moet voor de eerste keer tegen Sniper Wolf snipen, daarna loop je er heen, sniper wolf is weg, dus je wil die deur door. Alarm gaat af en er komen bewakers op je af samen met sniper wolf. Zij krabt je in je gezicht en zegt: "Als herinnering aan mij." (zoiets)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is dit allemaal ingame?
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat litteken was er ook niet in MGS2 dacht ik, dus het zou nogal vaag zijn moest dat in de 4 ineens terug komen :+. Waarom of hoe dat litteken tussen 1 en 2 is weg geraakt... geen flauw idee.

    Kojima zegt dat die de ingame graphics zullen worden ;).
     
  16. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    MGS2 komt denk ik morgen of overmorgen binnen, dus wist niet dat die daar niet in zat. Maar wel raar.

    Maar zijn er al gameplay filmpjes uit? Want dat zie ik nergens.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :lol: Er zijn zoveel mensen die dit zeggen he. Sorry dat ik het zeg, maar jullie kennen niet zoveel van "filmen". Als je naar een film kijkt. En het personage staat in de voorgrond. Dan is die heel scherp en de achtergrond wazig. DAT IS DE BEDOELING. Als je goed naar de trailer gezien zou hebben, zou je dat weten. Zo kan je dit perfect zien op de trailer, als je op je ps3 in HD kijkt. Zo is er een stuk dat snake achter dozen staat, en liquid op de achtergrond(vanboven) staat. In het begin is die omgeving van liquid echt wazig, precies low textures, noem maar op. Op het moment dat Snake kijkt naar Liquid wordt dat volledig scherp. Nogmaals, dit is de bedoeling...

    @Darkon: Ik dacht dat Snake daar een slag op zijn gezicht kreeg van de bewakers. En dat van Sniper Wolf, tja, zal wel niet zo erg geweest zijn. Snake geneest snel he. Tenzij het echt serieus is natuurlijk :).
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien is het een kloon :) Gingen toch al eerder geruchten over?
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Over wie heb je het? Over Snake? Wat dat zijn geen geruchten, dat is werkelijkheid he...
    Snake, Liquid, Solidus(Les enfant terrible project) zijn allemaal klonen van Big Boss(De eerste en eigelijk echte Snake).
    ps: Liquid was dood in mgs1, maar in mgs2 leeft hij verder via de arm van Ocelot(het is Liquid zijn arm) en Liquid begint Ocelot over te nemen...:)
     
  20. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah ok, zal wel een grapje geweest zijn.

    Maar ik baal zo enorm dat ik die 15 minuten lange trailer niet helemaal kan bekijekn, telkens stopt die op de helft. En dan moet ik telkens helemaal opnieuw beginnen :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina