1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Huh? Raar dude.
    Anyways, morgen demo he. Waarschijnlijk zal hij er 's morgens al wel zijn :)(op het internet he, filmpje)
     
  2. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet jij miss nog een andere site, behalve gametrailers, waar ik die video in HD kan bekijken?
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Net eindelijk die 15 minuten trailer gezien en moet zeggen, i'm impressed! Snap natuurlijk nog niet alles, maar dat komt nog wel als ik MGS2 en MGS3 heb uitgespeeld. Bijvoorbeeld, Liquid Ocelot?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Liquid Ocelot wordt al een beetje bekend na het begin van MGS 2 ;)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Meer MGS4 nieuws:

     
  7. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe is de demo die vandaag uitgekomen zou moeten zijn? heb nog nergens reviews online gezien helaas.
     
  8. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    denk ook niet dat ie er dan al is
    anders was het internet wel overspoeld er mee
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn beelden getoond geweest terwijl HK speelde. Maar ik vrees dat wij pas volgende week dit soort zaken te zien gaan krijgen. Dan is het 20 jaar mgs...
    Ik hoop natuurlijk dat we vandaag nog wat te zien gaan krijgen...
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Meer info over MGS4:

     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nog meer nieuws:



    Sorry maar ik wil niet fanboy overkomen, maar waarom posten ze dit wél op het 360 gedeelte en niet op het playstation 3 gedeelte? (360only - ps3only)
     
  12. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan de xbox 360 wel MGS 4 aan, ik bedoel volgens mij word dat op BLU ray geplaats..en zijn die capiciteiten te hoog voor de xbox 360?
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zoals ik al zei in het MGS4 360 topic: dat is gewoon geen nieuws. Het is al lang bekend dat de exclusiviteit van MGS4 in de handen van Konami ligt en Sony kan dus niet weten wat die mensen van plan zijn... .

    @ SnakeLiquid: om kort te zijn: met comprimeren kom je al een heel eind. Ik zou me eerder zorgen maken over het feit dat niet iedereen met een 360 een HD er in heeft.

    Anyway, wat is die Octacam?
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  14. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt me inprincipe ook niet uit zolang ik maar die game kan spelen voor de console die ik heb gekocht.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, en dat is het hele verhaal. Heeft er niks mee te maken dat Sony twijfelt over de exclusiviteit of bang is om hem kwijt te raken. Het enige wat Sony zegt is dat men niet in de toekomst kan kijken en dus ook niet weet wat er met MGS4 gebeurt, dat is aan Konami. MGS4 is namelijk geen gekochte exclusive. Dat hele nieuwsbericht is uit z'n verband gerukt, maar dat gebeurt daar vaker. Trouwens, een paar dagen terug stond dit bericht al op PS3only.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mgs4 is idd geen gekochte exclusive. Maar mgs is wel volledig tot zijn rechtgekomen op de playstation. En dat vind HK ook. En hij wil mgs4 maken met de kracht van de cell, de technologie van de ps3,... Hij houdt op dit moment 0,0 procent rekening met de 360. Als de game op de 360 komt, zal een team een pak werken hebben, om deze naar de 360 te poorten. Verwacht dus maar dat het spel pas ten vroegste na een jaar van de ps3 versie op de 360 kan verschijnen, lijkt mij toch zo...
     
  17. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    z'n pak die in verschillende dingen kan camoufleren
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kom maar op met de beelden! :)
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    of nog een beter ideee, geef ons die demo.
    dan kunnen wij het uittesten
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, dat zou nog mooier zijn. Maar ik denk niet dat het gebeurt. Hoeft van mij persoonlijk ook niet eens. Dan is de impact en de beleving groter als je de game voor het eerst speelt. Met MGS2 was er toen ook een demo, met als gevolg dat je die helemaal kapot gespeeld had. Tegen de tijd dat de game uitkwam kon ik dat level dromen en had ik het wel gezien. Besides, de spanning blijft zonder demo groter. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina